1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori Octavia 1

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de mihai_mgd, 31 Mai 2013.

  1. mihai_mgd 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Mesaje:
    2
    La o Skoda Octavia Tour am eroarea P1293 cu textul "Termostat electric scurtcircuit plus", ce anume ar putea fi de vina?
     
  2. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    detaliaza un pic:
    -apa pe ceas la ce temperatura sta si cam in cat timp ajunge pe la 85 grade
    -incearca sa dai pe caldura dupa cateva minute si vezi daca incalzeste habitaclul
    daca nu atunci verifica capacul termostatului deoarece exista riscul sa se fi rupt si termostatul sa se fi deplasat din loc
    -daca apa creste f mult atunci ai riscul sa se fi blocat termostatul pe inchis
    verifica si revin-o cu detalii
    ps:insereaza textul cu toata diagnoza,,poate ne scapa ceva,,,
     
  3. mihai_mgd 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Mesaje:
    2
    temperatura sta la 90 dar ... acum 2 zile, dimineata a ajuns destul de greu la 90 dar in aceeasi zi, seara, a ajuns relativ repede la 90 (e posibil sa fi fost deja incinsa de la soare)
    am sa verific diseara
    nu creste peste 90 dar cum ziceam mai sus, dimineata a ajuns greu la 90, seara usor, nu stiu daca e pe inchis sau deschis, inclin sa cred ca a ramas pe deschis

    pai textul e cel mentionat, nu am vazut sa mai fie alt text
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.184
    Inlocuieste termostatul controlat electronic.
     
  5. furia_verde 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Mesaje:
    5
    17524 oxygen lambda sensor heating b1s1 open circuit p 11163500 ,ce inseamna asta?

    care senzor ar fi si daca asta este cauza pentru care imi merge motorul prost la pornire(accelerari decelerari, rateuri pe admisie doar la rece,cand se incalzeste motorul,merge frumos)in caz de inlocuire conteaza marca?
    masina este o skoda octavia 1 benzina 1.6 motor avu 102 cai
     
    Ultima editare: 4 Ian 2014
  6. psiho200 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Mesaje:
    7
    Sonda LAMBDA nu poate da date la calculator pina la 30 de grade apoi totu e ok dupa aceasta tenperatura motoru merge bine schimbo sau trebuie vazut sa nu fie vriun fir de la calculator la sonda
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2014
  7. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    Amestec sarac -16555 P0171 035

    Salutare!
    Sunt posesorul unei Skoda Octavia Elegance 1.6i (BFQ),model 2003 dotata cu instalatie GPL de 5 ani(km aproximativi-200.000).
    De circa 2 ani am o problema cu ea,dar nu prea i-am acordat atentie pana nu am observat ca ar consuma mult.Masina mea are urmatoarele simptome:

    -consuma mult,atat pe benzina,cat si pe GPL(cam 14 litri GPL mixt);
    -porneste greu uneori(nu tot timpul),atat la cald cat si la rece;
    -uneori la pornire are trepidatii mari(nu foarte des);
    -de cateva ori mi s-a oprit in mers la viteza mica,fiind scoasa pe liber.

    Am fost la una din reprezentantele SKODA din Craiova (Autec) si a aparut pe tester amestec sarac:

    16555 P0171 035
    Bank 1,fuel measurement system
    System too lean
    Sporadic fault

    Din ce am citit ar fi una din urmatoarele cauze:
    -debitmetru defect;
    -scapari de aer in admisie;
    -sonda Lamdba defecta(am schimbat ambele sonde Lambda acum 6 ani,montand 2 sonde Bosch).
    Cei de la Autec nu m-au lamurit si vroiau sa o luam pe ghicite,facandu-mi un pret de vreo 1.600 RON ,cu reducere,bineinteles.
    La ITP ,pe esapament am amestec bogat.
    Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi,as dori sa ma duc la un service care sa stie ce face si sa nu ma puna sa schimb piese aiurea.
    Am atasat si cateva poze de la un scan pe care l-am facut,poate are ceva relevanta pentru cine stie sa interpreteze valorile acelea.

    Va multumesc!

    http://s1308.photobucket.com/user/io...]=1&sort=1&o=0

    http://s1308.photobucket.com/user/io...]=1&sort=1&o=1
     
  8. daniel_cdc86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2015
    Mesaje:
    5
    Compresia la rece si la cald ai luat-o?
    Daca da cat e?
     
  9. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    Nu am luat compresia,cum se masoara?
     
  10. daniel_cdc86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2015
    Mesaje:
    5
    Sa ii faci o compresograma aproape toate servisurile au.
    Clapeta de acceleratie ai curatat-o vreodata?
    Daca ai curatat-o s-a facut recalibrare cu laptopul?
     
  11. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    O sa merg zilele astea sa masor compresia.Clapeta nu am curatat-o niciodata,dar o sa fac si asta.
     
  12. daniel_cdc86 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2015
    Mesaje:
    5
    Dupa ce cureti clapeta de acceleratie sa nu uiti de recalibrare clapeta cu laptopul si astept raspuns.
     
  13. vaida_06 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2012
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Ploiesti
    Scanare in mers si pe loc

    [/COLOR]Salut, va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea codurilor urmatoarelor erori si sa imi spuneti daca se poate regla avansul cu vag-com-ul :
    Address 01: Engine
    3 Faults Found:
    17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)
    P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - Intermittent
    18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
    P1654 - 35-00 -
    -------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC
    2 Faults Found:
    00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    37-00 - Faulty
    --------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments
    2 Faults Found:
    01176 - Key
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    01336 - Data Bus for Comfort System
    49-10 - No Communications - Intermittent

    Tin sa precizez ca de ceva timp nu mai trage cum eram obisnuit si am observat ca daca tin pedala de la acceleratie cam la 50-70% apasata trage mai bine decat cu ea la 100%(la podea). Avansul am vazut ca este foarte mic = 13 cand valoarea normala trebuie sa fie intre 40 si 80 nu? Va multumesc pt eventualele raspunsuri.
     
  14. vaida_06 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2012
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Ploiesti
    Am revenit si cu niste poze.[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
     
  15. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    Revin dupa ceva timp...
    Din pacate nu am rezolvat problema, desi :
    - am schimbat tubul de aer care duce de la filtrul de aer la clapeta de acceleratie;
    - am schimbat furtunul de gaze carter;
    - am curatat clapeta de acceleratie si am readaptat-o cu VCDS;
    -am schimbat bujiile.
    In continuare masina are aceleasi simptome si aceeasi eroare,ba chiar merge mai rau,eroarea nemafiind sporadica. Am cumparat un VCDS si m-am jucat putin pe acolo pe la campurile 002, atat stationar cat si in mers, 030 si 032.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    In prima imagine este campul 002 la relanti,in a doua este 002 stationar cu acceleratia la 3000 RPM, in a treia imagine este 002 in mers, in a patra imagine este campul 030, iar in ultima 032.
    La prima vedere pare a fi un "vacuum leaks", valoarea din primul camp de la 032 fiind foarte mare, aceasta oscileaza de la 12 pana pe la 50,depinde de zile.Precizez faptul ca in ceea ce priveste grupul 032 valorile oscileaza,de exemplu azi am avut valorile 12 cu 9.8.
    Sondele par in regula, la 030 am 111 care se mai modifica rar in 110.
    Nu stiu daca debitmetrul este defect din cate am citit, testand 002 la relanti ar trebuie sa fie peste 2, iar eu am valoare mai mica, apoi 002 stationar la 3000 RPM am abia 8 (desi ar trebui 10), iar cu 002 in mers (accelerat in treapata a doua) am maxim 70, desi din ce am citit ar trebui sa am minim 80 (0.80x102 CP cat are masina).
    Am incercat un debitmetru de la dezmebrari pentru cateva minute si tot mi-a aparut eroarea.
    Va rog sa ma ajutati cu o interpretare daca se poate, pentru ca nu stiu ce sa mai fac.
     
  16. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    Revin cu imaginile 5 si 6 la care faceam referire,neputandu-le atasa in mesajul anterior:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    Revin cu un update ,poate este util pentru cineva: am depistat o scapare de vacuum,tubul de aer pe care il schimbasem cedase.Am schimbat tubul,masina trage mai bine,este vizibila o schimbare,dar problema nu este rezolvata total.Am parcurs cateva sute de kilometri,masina a mers bine,am verificat cu testerul,nu a mai aparut eroarea de amestec sarac.Apoi,dupa un drum la mare s-a prins MIL iarasi si la scanare am gasit doua erori: pe langa 16555,cea de amestec sarac ,apare acum si 16825,eroare care mi-a mai aparut o data acum cateva luni. Ce este interesant ,acum la campul 033,Bank 1 Lambda control valorile fluctueaza foarte mult,la pornire la rece am valoare negativa,sa zicem -20,apoi,pe masura ce motorul se incalzeste valoarea trece pe plus,ajungand chiar si la +30.
    Sa fie o problema cu canistra de carbon,valva de aerisire,acestea sa dea acest amestec sarac?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Candiano 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2013
    Mesaje:
    8
    [​IMG]

    Trebuie inlocuita canistra de carbon?
     
  19. Universalis

    Universalis Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    287
    Salut colegi, ma poate ajuta cineva? De cateva zile mi-au aparut cateva erori la scanarea cu VCDS, cum se pot elimina acestea?
    Mentionez ca am observat urmatoarele: ventilatoarele de la radiator merg incontinuu si indicatorul MIL sta aprins permanent. Scanarea arata asa:

    Saturday,05,November,2016,12:25:13:04550
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 8.1 x64
    VCDS Version: 15.7.0.2
    Data version: 20150820
    www.Ross-Tech.com



    Mileage: 202520km-125840mi Repair Order: 2


    Chassis Type: 1U (1U - Skoda Octavia (1997 > 2011))
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

    VIN: TMBJX Mileage: 202520km-125840miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl
    Part No: 06A 906 033 DM
    Component: SIMOS33 1.6l 2VG00HS5791
    Coding: 00231
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 6DC9D957ED910E5AC426679-515E
    TMBJX41U458812502 SKZ7Z0E2958618

    4 Faults Found:
    16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
    P0171 - 35-10 - - Intermittent
    16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
    P0171 - 35-10 - - Intermittent
    17743 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
    P1335 - 35-10 - - Intermittent
    17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
    P1292 - 35-00 -
    Readiness: 0000 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl
    Part No: 1C0 907 379 K
    Component: ASR FRONT MK60 0103
    Coding: 0013313
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 32730A2B342F94A2D994FCD-5140

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl
    Part No: 1U1 907 044 A
    Component: CLIMATRONIC C 2.0.0
    Coding: 11010
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 307700233A23A3B2AF80C65-515E

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
    Part No: 1C0 909 601
    Component: 34 AIRBAG VW51 0008
    Coding: 13108
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 5DA989971D317EDA54C6D79-5140

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1U0 920 811 B
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
    Coding: 19113
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 2D4919572D11CE5A84A6279-5124
    TMBJX41U458812502 SKZ7Z0E2958618

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
    Part No: 6N0 909 901
    Component: Gateway KCAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 70F7C023FAA3E3B2EF00065-5124

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
    Part No: 1C0 959 799 B
    Component: 4P Komfortgerát HLO 0004
    Coding: 00259
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 367B363BD8478D82F57C80D-4B00

    Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
    Component: 4P Tõrsteuer.FS KLO 0202

    Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
    Component: 4P Tõrsteuer.BF KLO 0202

    Subsystem 3 - Part No: 1U0959811D
    Component: 4P Tõrsteuer.HL KLO 0202

    Subsystem 4 - Part No: 1U0959812D
    Component: 4P Tõrsteuer.HR KLO 0202

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 76: Park Assist Labels: 6Y6-919-283.lbl
    Part No: 6Y6 919 283 A
    Component: Einparkhilfe 0001
    Coding: 00103
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 469B46FBA8A71D0265DCD0D-5140

    No fault code found.

    End-------------------------(Elapsed Time: 03:51)--------------------------

    Mentionez ca am schimbat corp termostat, cel mare, complet, cu tot cu senzor si termostat cu o luna inainte de aparitia erorilor.
    Multumesc, o seara faina!
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2016
  20. GATTUSO 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Mesaje:
    6
    Engine workshop!

    Salut colegi!Am si eu o prblm cu masinuta mea o skoda octavia 1.9 diesel 74KW,cod motor AXR ,an 2008!azi de dim am ajuns cu ea la serviciu am oprit o,am lasat o jum de ora si dau sa plec cand apare mesajul pe calculatorul masinii engine workshop ,se aprinde cercul de la bujii si lampa de control si nu se mai sting!tin sa mentionez ca masina a pornit si merge bine dar ma ingrijoreaza acel mesaj plus ca nici cercul de la bujii (preancalzirea) si nici lampa de control nu se mai sting!care ar putea fi cauzele!?Multumesc si drumuri bune!
     

Distribuie pagina asta