1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori O2

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de abogdan1978, 27 Feb 2008.

  1. player1 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2012
    Mesaje:
    27
    am rezolvat intr un minut.
    multumesc tare mult!
     
  2. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    T Carmen - tu chiar esti fata ?! ca stii prea multe despre mecanica si masini ?!

    5. Switch ignition OFF
     
  3. Sudsemnatu

    Sudsemnatu Silver Member

    Înscris:
    19 Iul 2011
    Mesaje:
    310
    Locație:
    Bucharest
    :busted_cop:
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.184
    :) Luciane, ei..ei....cate raspunsuri as avea eu pentru tine, mai ales ca imi plac glumitele la nebunie, fiind un forum care dezbate cu totul altfel de probleme, o sa incerc sa ma abtin, mi-e greu.....dar no trebuie sa-ti raspund: am fost mai curioasa ca tine, si am trecut de mult de etapa asta cu ,,fata".
    Sa inteleg, ca n-ai fost curios si esti doar un ,,baiat" cumintel?:p....vremea trece, ar cam fi timpul sa devii si tu ,,barbat" ce zici?:)
     
  5. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    Trebuie pornit doar daca vrei sa vezi anumiti parametrii ai motorului in mers.
    Apropo de acel martor, am vazut la cineva ca era astupat cu vata, pentru ca statea aprins mereu.
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.184
  7. player1 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2012
    Mesaje:
    27
    in incercarea de a evita "aruncarea pe fereastra" a banilor pentru a-mi testa Skoda, si de ce nu si celelalte masini, am cautat pe internet o solutie. Am gasit ELM327. ce parere aveti de acest "ELM327"? multumesc anticipat
     
  8. player1 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2012
    Mesaje:
    27
    ...si inca ceva: hayonul fabiei mele nu se deschide nici de la butonul de pe cheie, nici prin actionarea butonului de pe usa portbagajului, se deschide doar prin actionarea cablului metalic, cu ajutorul parghiei din stanga scaunului soferului. care ar putea fi cauza? multumesc
     
  9. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.184
    Daca cealalta masina pe care o detii nu face parte din grupul VAG, atunci se merita.
    Pentru problema cu hayonul: ceva problema la switch-ul de la tasta de deschidere de deasupra numarului (contact oxidat, switch-ul).
    Desfa mufa de la switch si verifica firul rosu/verde.
    Trebuie demontat ornamentul usii hayon ptr. a avea acces.
     
    Ultima editare: 12 Iul 2012
  10. player1 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2012
    Mesaje:
    27
    mai am una din grupul VAG si una din alt grup. de ce s ar merita si de ce nu?

    am testat switchul cu aparatul de masura, inchide circuitul. problema e de la mecanismul de blocare/deblocare. cred ca i lipseste ceva... ceva care este actionat electric. nu stiu exact ce pentru ca are acolo un fel de suport pe care s ar parea ca poate fi montat acel mecanism care este actionat electric de switch si de la butonul de pe telecomanda si actioneaza la randul lui parghia care deblocheaza mecanismul pentru a putea fi ridicat hayonul.
     
    Ultima editare: 12 Iul 2012
  11. hadeZ 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2012
    Mesaje:
    3
    Unde se afla circuit 393J pentru avertizare usi deschise?

    am verificat cate ceva...din releul J560 pozitia 5 pe placa cu relee duce in J393 pe care nu il gasesc...daca poate cineva sa-mi indice pozitia fixa a acestui circuit va rog din suflet:)
     
  12. VFS

    VFS 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2012
    Mesaje:
    22
    Locație:
    TARGOVISTE
    Salut! Si eu am avut aceeasi problema la a mea si dupa un control cu vag-com-ul am constatat ca sonda de nivel ulei e defecta !!! Am inlocuit-o cu una sh - si nu mai am probleme! Sper sa te ajute!
     
  13. ady830409 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2010
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Buzau
    sigurante

    salut!

    de unde se pot achizitiona ( in afara de SH - dezmembrari) sigurantele ( cele de putere amperaj mare) care sunt deasupra cutiei de la acumulator? imi trebuie 2 buc de 40A.

    o zi buna.
     
  14. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    Magazine de piese auto. Daca nu au pot sa iti aduca sigur pe comanda, original sau de la productor, daca exista.
    O varianta mult mai simpla dar mai scumpa - logic, dealer Skoda.
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.184
    Reprezentanta, sau incearca la piese auto, probabil sa aiba si ei.
    Daca e ,,bai" mare, vezi ca mai ai parca 2 sigurante libere, le folosesti pe alea pana le vei achizitiona, asta in ideea sa nu stai cu masina in mijlocul drumului.:)
     
  16. ady830409 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2010
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Buzau
    voi merge pe varianta DEALER.

    am cautat la toate pravaliile auto....nu au, nu au mai vazut..."ce sunt astea?"

    o zi buna!
     
  17. BlackBoy

    BlackBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Mesaje:
    11
    Probleme electrice.

    1. Porbagajul numai pot sa il deschid doar de pe butonul cheii, rar merge dupa ce deblochez usile , are momente si momente

    2.Numai imi `piuie` daca las farurile aprinse tot asa momente si momente

    3. La senzorii de parcare merg si nu merg ii am pe cei originali, pana acum mergeau nu aveam treaba totul normal de la o vreme cand dau cu spatele se aude un `piuit` mai lung si mai tare si senzorii nu functioneaza sau cand dau cu spatele su aude sunetul normal apoi dupa 2 -3 secunde din nou `piuitul` acela mai tare dar senzorii functioneaza.

    4. Imi raman stopurile de frana aprinse (toate 3) nu tot timpul, si imi consuma bateria deja am patit de vre-o 3 ori asa, daca calc frana din nou este ok , am vazut acum vre-o 2 ani ca au ramas odata aprinse am calcat frana a fost ok nu mi-am batut capul prea tare, dar acum vad ca a revenit problema asta si ma si lasa fara curent pt ca daca e soare si parchez numa la stopuri nu ma gandesc sa vad daca au ramas blocate sau nu.

    Daca puteti sa imi dati un sfat pt probl mele sau daca a mai patit cineva ceva asemanator sa imi zica remediul.
     
  18. RazvanBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2012
    Mesaje:
    4
    martor baterie aprins in bord

    buna ziua la toata lumea .... mi s-a aprin in bord de cateva zile martorul de baterie .... tinand cont ca sunt plecat din tara pentru vacanta ... nu am avut cum sa ma duc la mecanic ... vreau sa va intreb de la ce ar putea fi ... daca a mai patit careva asa ceva ... am mers asa ... la un moment dat avand consumul mai mare ... s-a aprins si martorul asr si inca un martor ,... cand am oprit clima s-a s-au stins dar a ramas aprins martorul baterie ... ma gandesc ca e de la alternator .... poate fi si din cauza la cureaua de la alternator ???
    Nu stiu daca se schimba cu tot... dar acum vreo 4000 de km am schimbat distributia ... si ma gandesc sa nu fie si de la asta .... :((( daca a mai patit careva asa ceva si are cum sa ma ajute cu un sfat .... va multumesc
     
  19. RazvanBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2012
    Mesaje:
    4
    salutare

    ajutati-ma si pe mine ... cum pot vedea dak cureaua de la alternator este slabita ... acum cateva zile mi s-a aprins martorul baterie in bord si am mai mers asa cu ea ... ieri a plouat un pic si am dat drumul la dezaburire ... mergand si clima si stergatoarele si farurile ... au aparut in bord si martorul ASR ESP .... inchizand clima si farurile ... au disparut ceilalti doi martori dar cel de baterie a ramas aprins ... am facut o oprire ... si cand am incercat nu a mai vrut sa o ia decat cu cabluri electrice ...
     
  20. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.184
    Razvane, zi si tu ce motorizare, altfel vorbim degeaba. In semnatura ta...nimic despre masinuta.
    Nu cureaua e de bai, eventual intinzatorul curelei (s-a slabit arcul), dar dupa cum povestesti tu, parerea mea e ca tu ai probleme cu incarcarea (regulatorul de tensiune de pe alternator).
    Masoara tensiunea la baterie, vezi incarca?
    Probabil si bateria descarcata, din cauza acestui releu: ....,,nu a mai vrut sa o ia decat cu cabluri electrice" ...
     
    Ultima editare: 25 Iul 2012

Distribuie pagina asta