1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Capacul de la rezervor

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de papiota, 8 Aug 2011.

  1. papiota 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Bucuresti
    Am citit pe forum si nu am gasit ceva asemanator.
    Deci speta ar fi cam asa: In urma unui accident (am fost lovit in spate de o duba), nu mi se mai deschidea capacul de la rezervor. La service-ul unde am reparat masina au zis ca e motorul defect si ca nu au pe stoc. La un "service", omul...de buna credinta...mi-a spus ca motorul nu are nimic. Mi-a pus unul de la el si la fel...facea cursa de dute -vino(daca stiti care este principiul de functionare al mecanismului de inchidere al capacului)..dar partial, adica la dezarmarea masinii, cuiul de blocare nu se mai deschidea, deci nu puteam sa deschid capacul. Omul nu era electrician auto...mi-a scos alimentarea sa pot umbla la rezervaor si deocamdata...stau asa...la noroc, pana voi avea bani de un electrician auto care sa stie ce si cum.
    Ce parere aveti?
     
  2. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Pai ideea este ca trebuie cu capitonajul dat jos privit cu atentie din interior ce mai este deformat pe acolo, adica de ce cuiul agata si nu-si face cursa pina la capat. Eu zic ca studiind cu atentie si umblind la cleme o sa gasesti pozitia in care sa se deschida fara probleme . Eventual cu un dorn sa fortezi alinierea gaurilor pe unde trece cuiul, sau pozitionarea ansamblului pe caroserie... sigur e o treaba rezolvabila.
     
    mariusnegru apreciază asta.
  3. papiota 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Bucuresti
    Cuiul nu are nici o vina. El face treaba dupa ce comanda primeste...la comanda de dezarmare a masinii el este in pozitia "inchis". Face o miscare spre inapoi(deschis) apoi una inainte(inchis) si apoi ultima miscare este spre inapoi(deschis). Ei, ultima miscare nu o mai face. Deci ramane pe pozitia "inchis". Parerea mea este ca totul e ceva de natura electrica...un fir intrerupt, contact imperfect sau desfacut...Doamne fereste un modul de comanda defect.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare