1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Bucsa sau amortizor?

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Paranoyk, 24 Iul 2008.

  1. Paranoyk 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Iasi, Romania
    De ceva timp imi troncane ceva in partea dreapta a capotei in timpul mersului si nu stiu ce e...nu pare sa deranjeze nimic inafara de auzul meu si al celor din masina...nu am avut bani sa ma duc in service k am fost ocupata cu bacul si acu ma gandesc sa plec in vacanta...unii spun ca ar fi amortizorul, altii spun ca ar fi bucsa....ma poate lamuri cineva? :confused:
    o alta problema pe care o am e ca masina mea consuma cam mult ulei, si am inteles ca nu ar trebui....prietenul meu si eu inclin sa credem ca e pt ca masina are 100.000 km si ca ar avea nevoie de o segmentare si o noua distributie, e adevarat?...astept raspuns:)
     
  2. kataa2007 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Mesaje:
    8
    s.ar putea sa fie bieleta.asa se intampla si la mn si am schimbat.o si nu mai am probleme.e intre 60 - 80 de lei noi una
     
  3. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Ce motorizare este pe masina.
    Ce inseamna consuma ulei,cat?
    Segmentari se faci la motoare cu foarte multi km.
    Schimb distributie se face si in functie de motor.
     
  4. Paranoyk 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2008
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Iasi, Romania
    Buna...sa o luam pe rand, e o skoda fabia din 2001 pe benzina 1.4 si 16V...consumul de ulei e mare, cam un litru la 500-1000 km, are 110.000 km la bord....multumesc :confused:
     
  5. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Aha,e benzinar.
    In primul rand trebuie cautate eventuale pierderi de ulei.
    Daca totul este uscat pe motor,fara scurgeri de ulei,atunci pierderile sunt pe interior.Este de stiut daca a fost fiert motorul vreodata (lucru ce ar fi dus la decalirea segmentilor).
     
  6. mihai13

    mihai13 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2008
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    probabil secmentii..

    Da, cum a zis si colegu', daca nu curge pe afara, o ia pe dinauntru. Sau probabil ai cam alergat-o fara sa fiarba motorul. Iar de batut uita-te la bascula ca are 2 bucsi. Una mica care spre fata masinii si una mai mare spre spate (dar tot la bascula din fata uita-te!), si asta mare este si elastica. E, si de atita elasticitate, borduri, gropi si alte impedimente de pe drum se mai si rup. Zomotul este ca un bocanit infundat, nu se aude ca ceva metalic. Eu le-am schimbat pe amindoua. Au costat 30 RON /buc. Manopera? M-am cinstit cu o bere dupa aia :p
     
  7. oana-zeno 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Mesaje:
    9
    salut am si eu problema cu bataia la roata dreapta fata, mam uitat la directie si pare ok un prieten mia spus ca ar putea fi o bucsa de la telescop bataia o am si la denivelari mici si se aude mai tare decat la gropi
     
  8. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Posibil sa fie de vina doar bieleta antiruliu.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare