1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Avans BKD 2.0tdi

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de marius_f, 6 Apr 2017.

  1. marius_f 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    94
    A, i-a facut si o adaptare egr/clapeta ... nu prea am inteles
    Am vazut doar ca a selectat ceva "Exhaust egr ..." , apoi a inceput sa licare becul de la bujii incandescenta (sarmulita aia) , s-a turat singura de cateva ori in tot acest timp si cam asta a fost .

    Se adapteaza si egr-ul ? - Eu unul nu cred, deoarece egr-ul este pur si simplu o valva "fizica", nu ceva electric/electronic .
    Despre clapeta am inteles ca nu se adapteaza, dar dupa ce a facut adaptarea pe care am zis-o mai sus, a disparut problema cu limp mode .
    Chiar nu imi mai explic nimic .

    Oricum ar fi, saptamana viitoare tot am sa merg in service sa fac o constatare vizuala la turbo si furtunase si ce o mai fi pe acolo .
    - stergerea erorii de turbo, categoric nu a avut nici o legatura, fiindca am mai facut in trecut acest lucru de multe ori;
    - reglarea avansului , nu vad legatura intre avans si limp mode
    - adaptare egr/clapeta ... nu stiu ce sa cred .
    Oricum, ramane tare ciudat faptul ca a disparut problema, in felul asta .
     
  2. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Mesaje:
    14
    salut
    mai ai vesti?
    multumesc
     
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Sa ai idee ce a facut persoana respectiva:
    https://www.youtube.com/watch?v=ArPj5WzYD8g
     
  4. marius_f 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    94
    Da, exact asta a facut
    Nu stiu la ce o fi ajutat mai exact, dar cert este ca la mine nu statea turata la o anumita valoare, acul de la relanti se tot bajbaia intre 1200-1300 turatii, adica nu statea fix la o valoare, iar cel care a facut diagnoza a zis ca mai mult ca sigur EGR-ul este de vina, chiar daca este nou .
    Restul, am povestit deja in topicul cu "probleme egr" .
    Am sa ma duc sapt asta sa imi dea jos acel racitor de gaze si sa ii faca o curatare si apoi revin cu detalii.
    Multumesc
     
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    In ,,balonul informational" apar niste valori. Probabil el s-a uitat sa vada cum stau lucrurile cu EGR-ul.
    Daca este nou, ai garantie. O factura ca a fost inlocuit in service, iar piesa este defecta, si il trimiti de unde l-ai cumparat. Nu cred ca este bine sa mergi pe varianta ,,vechituri". Nu trebuie sa-ti faci probleme ca pe EGR codul a fost polizat. Este o piesa OE.
    Sa intelegi exact, te rog sa citesti aici:
    http://blog.autoeconom.ro/diferenta-dintre-piesele-oe-oem-sau-am/
     
  6. marius_f 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    94
    Da, probabil ca la asta s-a uitat .
    De schimbat, l-am schimbat eu, asa ca factura = 0
    Nici prin cap nu mi-a trecut ca ar putea fi defect sau sa aiba vreo defectiune, mai ales ca l-am si testat prin metoda traditionala de suflat /tras aer, inainte de a-l monta .
    De trimis inapoi este nonsens, pt ca tot eu trebuie sa platesc transp retur + asteptare + transp altuia nou + ... si o sa ma aleg cu praful de pe toba .
    Oricum, eu cred ca functioneaza bine, doar ca problema este din alta parte, cum am scris mai sus si in postul cu "probleme egr" .
    Am sa fac o verificare mai complexa inainte de oricare alta decizie . Deja am cam aruncat cativa banuti aiurea .
     
  7. marius_f 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    94
    Salutare

    Am si eu o intrebare
    Care ar fi valorile optime pt reglaj distributie la masina mea ?
    Torsion Value la -2,5 ?
    Cant injectata intre 4,8 - 5,2 mg/str ?

    Din motive necunoscute, la o inspectie de rutina, s-au constatat (in prezenta mea) ca pe cureaua de distributie erau unele fisuri in materialul ei (Conti)
    (distributie schimbata acum 2 ani si un pic, avea aprox 38.000 km)

    Ciudat, dar nu am stat pe ganduri, asa ca am schimbat tot chitul, din nou (Conti, Ina, Hepu -> la fel a fost si cel ''vechi'')

    Mecanicul a avut ''cale'' de reglaj pt montare
    Masina trage foarte ok, chiar mai bine ca inainte
    Consumul pare sa fi crescut o idee, cam cu aprox 0,5L/100km, dar nu asta ma deranjeaza

    Mi se pare ca am o pornire cam greoaie, mai ales la cald, adica invarte prea mult motorul
    La rece, uneori nu porneste la prima cheie, iar pornirea este cam zdruncinata

    Acum am valorile urmatoare :
    Torsion Value : 0,0°kw
    Cant injectata : 6 - 5,8 mg/str
    (la o temp a motorului de 95°C)

    Mecanicul mi-a spus sa merg un pic cu ea, sa vad cum imi place si sa revin la el oricand vreau pt un alt reglaj

    Sa o reglez in valorile mentionate la inceputul postarii ? (sau macar pe aproape)
    Alea sunt valorile optime pt bkd ?

    Octavia 2, 2005, PD, 2.0tdi, 16v, 103kw/140cp, bkd, dsg
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare