1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Aditivi pro si contra

Discuție în 'Intretinere' creată de turbojack, 16 Apr 2008.

  1. emytdi

    emytdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Mesaje:
    70
    Locație:
    Buzau
    Reprezentatele sunt o adunatura de hoti. De ce? Pt ca incalca legea 449-garantia. Consumabilele trebuie sa fie compatibile si nu impuse de dealer. De ce unii folosesc Castrol iar altii Aral.
    Am confirmare ca un inginer de la Skoda Auto Cehia a zis clar ca trebuie sa folosesti norma si nu producatorul atunci cand te gandesti la ulei. Si a mai precizat ceva: intervalul de service e la alegere atunci cand ai din fabrica setat QG1-in cazul meu pentru 30.000km-! Deci porsche o alta adunatura de scamatori. Eu unul ma fac pe ea de garantie. Masina are 9000km si merge struna. Inservice ma duc sa mai cumpar lichid de parbriz si atat!
    Aditivi nici sa nu va ganditi. Nu exista minuni!
     
  2. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    De curios, intereseaza-te de pretul unui injector,a turbinei si a altor "minunatii" si apoi mai reflecteaza asupra garantiei.:rolleyes:
     
  3. jclau

    jclau 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2009
    Mesaje:
    26
    Locație:
    galati
    aditivi

    eu folosesc aditivi de la 15000...la 30 000 am incercat sa nu mai pun si am simtit altfel motorul....trepidatie mai mare si zgomot mai puternic al motorului.. acum am 45 000 si am pus in continuare aditiv ptr ulei!!! in motorina nu am pus cu toate ca am auzit ca e bine de la mai multe persoane care au pus dar dupa 100 000!:)
     
  4. uSb

    uSb 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Mesaje:
    35
    Locație:
    Radauti - Suceava
    Aditiv ulei

    Ma pregatesc sa schimb uleiul ,la an ,nu la nr. de km. Am inteles ca e foarte indicat din cauza ca uleiul isi pierde din proprietati ,iar acest schimb anual ajuta si motorul sa se comporte OK mai mult timp, asa ca am achizitionat filtru de ulei MANN,ulei Castrol Magnatec 5w40 si am mai luat o solutie(aditiv) pentru curatarea motorului inainte de schimbare -"MILITEC 1"care se toarna peste uleiul existent si se lasa 5 mim. la relanti inainte de schimb.
    A mai incercat cineva asemenea operatiune de curatate cu un produs asemanator?

    Multumesc
     
  5. gigibv 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2010
    Mesaje:
    6
    Salutare eu folosesc tratament de motor Metabond Gold iar in cutia de viteze tratamentul Metabond GT. Nu sunt aditivi deoarece nu modifica proprietatile uleiului.
    Pentru cei care tin la masina lor, chiar si pentru cei mai sceptici va recomand sa vedeti demonstratia live pe standul Herbert , nu are rost sa incerc sa va explic in cuvinte, ce efecte au aceste produse , cel mai bine e sa vedeti cu ochii vostrii apoi trageti singuri concluziile.
    Pentru cei din BV sau care au drum pe aici va stau la dispozitie.
    Mai multe informatii gasiti pe www. metabond-brasov.ro
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2010
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Octavia mea are 111.700 km . Functioneaza impecabil dar mi se pare putin zgomotoasa la cutie. Eu sunt mai perfectionist din fire. Pentru toti mecanicii masina merge impecabil , pentru mine e loc de mai bine :footy:. Ce mi-ati recomanda strict pentru cutia de viteze ?
    Motorul este BJB 1.9 TDI .
     
  7. gigibv 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2010
    Mesaje:
    6
    Incearca Metabond GT . O sa simti diferenta!
     
  8. Ovidiu_s_s 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Mesaje:
    56
    Am folosit si eu ceva aditiv(produs in sua) cu teflon pt ca mananca ulei masina insa fara vreun rezultat. Mai mult mi-a aparut pe busonul de la ulei un fel de pasta alb-galbuie care din cate am citit apare cand combini 2 tipuri de ulei diferite sau la temperaturi scazute insa asta nu stiu daca este de la aditiv sau vremea rece.
     
  9. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Nu se folosesc aditivi teflonati la TDI.
     
  10. VFS

    VFS 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2012
    Mesaje:
    22
    Locație:
    TARGOVISTE
    Ai mare dreptate!!! M-a mancat si pe mine undeva si dupa ce am bagat un aditiv "minune" in ulei am mers circa 1000 km si la un moment dat cand ramanea in relanti, motorul facea un zgomat :(, la inceput insesizabil, ulterior mai pronuntat si am observat dupa ce am stat de vorba cu un mecanic ca parca mergea fara ulei. I-a dat cateva sprituri si a disparut zgomotul. Am schimbat de urgenta uleiul cu 5W30 Castrol adus de un prieten din Germania si am observat ca in relanti a disparut zgomotul :). Sfatul meu :cei ce au diesel PD nu folositi aditivi, nu fac decat sa inrautateasca mersul motorului. Aditivii se folosesc doar la ARO, Dacii, masini diesel pana in 2000-cu tehnologie veche si la motoarele pe benzina foarte uzate. O seara placuta!
     
  11. dozzer 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2013
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Cluj-Napoca
    update

    Doar ca info: reprezentantele pun ulei, si recomanda uleiul cu care au ei contract de furnizare. nu are nici o legatura producatorul. conteaza caracteristicile . bafta !
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare