1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

1000 rotații la relanti

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de Stetz Dezideriu Bogdan, 17 Ian 2020.

  1. Stetz Dezideriu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2019
    Mesaje:
    1
    Am o Skoda Oktavia 1.6 tdi și am 1000 de rotații la relanti cu căldura pornită. Ca să coboare la 850 de rotații trebuie să-i opresc căldura și să o accelerez scurt. E normal?
     
  2. Dorutu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2019
    Mesaje:
    13
    Și a mea făcea la fel, trebuia să turez scurt și cobora la 7500. Acum văd că și-a revenit, coboară singura, însă dimineața când o opresc la munca tot la 10.000 ture sta, poate pt că nu apuca motorul sa se încălzească ......
    La câți senzori au pus, puteau și ei să mai pună unul care sa ne anunte că mașina face regenerarea DPF, nu sa facem noi pe mecanicii și să ghicim când sa nu oprim motorul. O sa ajungem de teama sa le lăsăm pornite non-stop!
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    646
    Locație:
    Baia Mare
    Procedura de regenerare in momentul in care masina sta pe loc, chiar si cu turatia motorului la 1000rot./min., inceteaza!!! Poti sa stai in parcare cat doresti cu motorul pornit. Daca a fost initializata nu se va finaliza corect, doar se va opri regenerearea fara a fi completa operatiunea. Daca tocmai in momentul stationarii procedura de regenerare era chiar pe final (sanse extrem de mici) atunci poate. Aceste cazuri de coincidenta sunt totusi extrem de rare.
    Motorul sta turat la 1000rot./min. ptr. a incarca bateria masinii care din anumite motive nu e incarcata la valoarea nominala.
     

Distribuie pagina asta