1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Consum ulei Octavia vRS TDI 2015

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de COFvRS, 5 Ian 2017.

  1. Talasman Vlad 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Mesaje:
    47
    Dă te rog un exemplu de la Motul sau Liqui Molly sau Mobil 1. Un ulei bun pentru căruța din semnătură. Mulțumesc
     
  2. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    Daca cunosti norma o poti face chiar tu!Eu de ex pentru AXR 1.9TDI folosesc Motul Specific 505.01
     
  3. Talasman Vlad 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Mesaje:
    47
    Am înțeles. Deci mergi pe norma producătorului cu Motul specific Ok. Mulțumesc. Ai avut Castrol? Diferențe? Mie mi se pare ca nu mai este Castrol un ulei de calitate. Poate mi se pare
     
  4. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    Mergi pe norma motorului tau.Nu stiu ce e la tine..Posibil 507.00
     
  5. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    Castrol am folosit acum 8,9 ani..la dealer..Apoi am ramas pe Motul.
     
  6. Talasman Vlad 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Mesaje:
    47
    507.00 este norma. Mă gândesc la Motul sau Mobil 1. Castrol nu mai pun. Prea repede dispare din motor deși nu am alergat cu ea. Aproape 1l la 11.000 km.
     
  7. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    Incearca,dar daca si pe asta l haleste in alta parte e problema.
     
  8. Talasman Vlad 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Mesaje:
    47
    Da. Am pus și VCDS și nu apare nicăieri vreo altă problemă. Nu dă fum, bușonul ăla e o idioțenie. Nu închide perfect. Parcă e proiectat sa fie supapa și nu bușon. Văd cum o rezolv
     
  9. GMC 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    Salut. Si eu am un vrs din 2015 tdi. Si eu completez ulei la masina. Nu stiu daca e normal sau nu dar eu merg foarte sportiv cu ea. Iam pus soft si am 220 hp. Am trecut pe un ulei de curse 10 w 60. Fiecare face cum crede.
     
  10. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Nu e normal ca un motor sa consume ulei de la un schimb la altul!!! Exista un consum dar acela nu trebuie sa fie vizibil pe joja. Indiferent de ce va abureste producatorul si/sau vanzatorul.
    1. Daca e folosit un ulei de slaba calitate motorul face uzura prematura si apare consumul marit. Atentie la uleiurile care le pun in reprezentante cand masina e in garantie, deoarece acestea sunt de slaba calitate in general in ultimii ani. Mai exact desi motoarele actuale au nevoie de uleiuri full sintetice acestia folosesc uleiuri semi sintetice care sunt muuult mai slabe calitativ.
    2. Uleiul poate sa se piarda din motor in locurile cu etaseitate proasta. Se pot vedea prelingerile in marea majoritate a cazurilor.
    3. Cand motorul arde uleiul (consuma efectiv si ulei) acesta necesita reparatii urgente. De obicei simeringurile de la supape trebuie inlocuite. Circulatul cu masina fara a remedia problema duce la alte probleme mult mai costisitoare si mai complicate EGR, DPF, admisie cu depuneri mari obturand din diametrul gaurilor prin care intra aerul in motor etc.
    Asa ca nu va culcati pe ureche cand motorul consuma ulei. ;)
     
    JurasikMan apreciază asta.
  11. Flavius Iovan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2020
    Mesaje:
    1
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!


    Salutare in primul rând! După un search pe google am ajuns aici la voi și este exact cum zici @Pintiliosul Aceeași problema am eu acum, masina își făcea regenerări dese și am zis ca e turbina ca arunca ulei in DPF.

    Zis și făcut, dau turbina, DPF și catalizator jos. Duc turbina la Autonik ( Reparatii turbine Cluj) după prima impresie a lor nu e turbina, au văzut ulei pe galeria de admisie la pistonul 3.

    Acum masina e in service pentru a desface chiuloasa sa vadă ce este de schimbat, piston sau alte chestii.

    Asa ca nu va lăsați pacăliți și verificați aceste consumuri de ulei ca nu e bine.

    P.S. Am dus DPF și catalizator la curățat la așa numitul DPF Doctor, sper ca a ajutat, turbina e in perfecta stare după verificare celor de la Autonik, masina are peste 300k
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2020
  12. Talasman Vlad 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Mesaje:
    47
    Salut. Am reușit să elimin, cel puțin așa cred, pierderea de ulei. Am hotărât să încep cu garnitura de la capacul chiulasei, garniturile de la injectoare, semeringurile de plastic și bușon de umplere. După câteva sute de km văd că zona cu pricina a rămas curată. Mai departe urmăresc pe jojă nivelul. Sper că am rezolvat definitv problema. În alte zone nu am găsit nimic înfundat sau murdar. Cert este că nu trebuie lăsate la voia întâmplării aceste scurgeri de ulei așa cum zicea și colegul mai sus.
     
  13. marius.marius88

    marius.marius88 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2017
    Mesaje:
    7
    Salut,spune te rog ce marca de ulei ai folosit,cati km ai parcurs si daca esti multumit.Consuma in continuare,motorul se comporta bine?multumesc
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare