1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse probleme tehnice motorizare 1.8 TSI

Discuție în 'Service' creată de tavi_tudor, 10 Oct 2010.

Taguri:
  1. qop101 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    Salut baieti!

    Ar urma in viitorul apropiat sa cumpar un Passat din 2009 cu motorul 1.8 TSI cu codul BZB.
    Din ce am citit in acest topic am aflat ca face parte din prima generatie de 1.8 TSI si este scutit de problema care o are CDAA-ul si celelalte motoare gen 2, cu consumul de ulei.

    Va rog mult totusi sa-mi spuneti ce probleme ar avea prima generatie. Se pare ca problemele gen 2 eclipseaza in orice topic orice alte informatii despre motoarele gen 1.

    E de mentionat ca masina ar avea 160 mii km, facuti evident in afara minunatei noastre tari.

    Multumesc anticipat!
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Desi nu toate motoarele de 1.8 TSI au avut probleme ( adica nu au avut probleme de proiectare , ca fiind turbo pe benzina , dupa un anumit rulaj toate consuma ulei mai mult decat un aspirat pe benzina ) , legenda printre actorii fenomenului auto SH este ca ....1.8 este belea si trebuie ocolit. De aia , tu poti cumpara o masina relativ buna , dar iti asumi riscul sa o vinzi extrem de greu din cauza "legendei " din jurul acestei valori de cilindree . Mie imi plac motoarele de 1.8 TSI ( cele in mintile lor ). Dar sa fiu al naibii daca as cumpara vreodata o masina VAG cu motor de 1.8. Prefer un 1.6 sau 2.0 aspirate , cu toate ca-s puturoase si consuma multa benzina ....dar scapi de ele cand te saturi. DE 1.8 scapi doar daca i se pune pata vreunui necunoscator .
     
  3. pulgatory

    pulgatory 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    149
    Locație:
    BUCURESTI
    Interesant de vazut ,sa-ti cumperi o masina cu o vechime de 10 ani pe care o poți da la programul rabla ,sa nu ai probleme , la o asemenea vechime sigur ai probleme datorită unirii de folosință a autoturismului .eu iti doresc succes .
     
  4. qop101 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    Da, multumesc de raspunsuri!

    Nu sunt hotarat, in avantajul meu este ca pot sa o iau si sa merg cu ea cateva zile inainte sa ma decid, apoi nici nu trebuie sa o achit cash, urmand sa compensez cumva suma cu alta masina si eventual o mica diferenta in bani.

    De un lucru m-am lamurit cumva pana acum - marea majoritate a oamenilor de pe net, forumuri si/sau grupuri nu fac diferenta intre codurile motor care se gasesc pe 1.8 TSI. Pentru ei 1.8 TSI = CDAA = probleme.
    Asta intr-adevar va ingreuna o eventuala vanzare.
    De rabla nu cred ca se pune problema, nici macar peste 2-3 ani. Masina este ingrijita, km (160 mii acum) reali, iar eu fac 10-12 mii pe an.

    Momentan conduc o masina mai scumpa si mai puternica pe care urmaresc sa o transform in bani. Passatul asta in principiu pare ca mi-ar putea oferi toate optiunile de care beneficiez acum si de care as avea nevoie in continuare.
     
  5. Milici Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Mesaje:
    1
    Buna ziua. Am si eu o problema la un motor 1.8 tsi CDAA 2013. Presiunea uleiului peste 1000rpm este normala, iar cand scade sub 1000 rpm se aprinde in bord senzorul oil pressure cu rosu. Mentionez ca am schimbat pompa,sorb,senzor tot tot ce tine de asta. Nimeni nu ii da de cap....am hotarat sa ii schimb pistoanele,bielele,segmentii. O fi de la asta. Ma poate ajuta cineva ? Stie cineva ce ar putea sa aiba ?
     
  6. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.307
    Locație:
    Bucharest
    Pentru schimbarea celor enumerate recomand pe cineva din Ramnicu Valcea.E meserias in ceea ce face.E aglomerat mai mereu..Marius Foarcea..cauta pe facebook.
     
  7. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Bucuresti
    Nu schimbi nici o data Motul cu Castrol. Bagă Motul din nou și gata. Exista unul special ptr aceste motoare. Ii spune Motul Specific ptr VW
     
  8. PaulMdv 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2019
    Mesaje:
    2
    Mda, mi s-a aprins senzorul check engine pe Skoda din 2007 cu motor BZB (1.8 TSI, 160 de cp). Initial mi-au zis la service ca e bobina de inductie, dupa care au revenit si mi-au spus ca am compresie 7 bar pe fiecare cilindru, iar normalul e peste 10. Au recomandat segmentare sau motor schimbat cu totul. Ma gandesc sa o mai duc la VW la o diagnoza, sa vedem ce zice celalalt doctor. Pareri? Mersi.
     
  9. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Mai fa o compresie, era cineva pe forum aici caruia la prima compresie tot asa i-a spus, compresie mica apoi cand a facut la altcineva era buna.
     
  10. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Bucuresti
    Mergi la un service bun. Lasă reprezentanta ca sunt niște porci
     
    gabi_77_ b@yahoo.com și Universalis apreciază asta.
  11. Cristian_V 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2019
    Mesaje:
    24
    Eu eram ala care la un service de cartier mi-au dat niste valori de compresie de mi-a cazut cerul in cap: 4,5 -5 bari per cilindru. La reprezentanta la Skoda, mai precis SKODA Metrotehnica, mi-au facut verificarea din nou si mi-au gasit valori de 11 bari pe aceiasi cilindri.
    Sincer iti spun ca nu poti sa ai compresie joasa si motorul sa mearga bine, ai si alte simptome. Pune un tester pe ea si vezi ce coduri de eroare iti arunca. Pe urma decizi ce faci.
     
  12. Robert110976 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2020
    Mesaje:
    1
    Buna ziua grup! De curand am achizitionat o skoda octavia 2011 din germania! Toate au fost frumoase pana acasa cand am ramas fara ulei in baie . Am reparat chiuloasa distributie etc...dar??? Consuma ulei si imi tot da eroare pe cilindrul nr 1. Mentionez ca mecanicul care a lucrat la reparatie a verificat pistoanele, acestea neavand nici un fel de joc . In speranta ca cineva sa mai comfruntat cu problema asta la modelul 1.8 tsi cod CDAA si a remediat o si ma poate ajuta cu un sfat ii multumesc anticipat! Efectiv nush ce sai mai fac !!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2020
  13. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.307
    Locație:
    Bucharest
    Remedierea corecta costa cam 12000 ron la reprezentanta sau la un baiat din Valcea.cam 8000 ron.
    Ai luat teapa..cu masina..
     
  14. George1492 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Ploiesti
    Dupa 4 ani si 60.000 km facuti:
    Ulei consuma ,cam 0,7l la 15000km daca folosesc Castrol sau 0.4 L cu Top Tec 4200 Liqui Moly.Avea o pierdere de ulei la garnituta dinre motor si placa de sustinere a alternatorului si complesorului de clima.20 lei garnitura 400 lei manopera.
     
  15. gabi_77_ b@yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2018
    Mesaje:
    4
    Salut. Iti aduci aminte câți km avea masina ta când i-ai refăcut motorul si cat a costat reparația?

    Am si eu octavia 1.8 tsi cod cdaa din 2009 si are 57 de mii de km si vreau sa stiu cam dupa câți km sa ma aștept la treaba cu pistoanele. Mulțumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2020
  16. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Bucuresti
    Eu l-an făcut ls 72000 întrucât o bujie neschimbata la reprezentanta s-a rupt și a găurit o supapa. Dacă tot l-am desfăcut am zis hai să-l fac. Mai mergea dar lua ulei mult. Numai motorul m-a costat 3.500 e. Eu atunci am schimbat și ambreiajul la 7dsg și a msi costat ceva. Mare atenție ls piese când le comanda sa aducă tipul nou de pistoane și biele întrucât trebuie schimbate cu totul ca altfel te întorci de unde ai plecat. Și distribuția am schimbat-o atunci in banii ăștia. Și la ea la fel sa fie tipul nou ca are ceva modificări.
     
  17. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.307
    Locație:
    Bucharest
    Pentru operatiunea asta este un tip din Valcea ce e taticul lor.Forcea il cheama..Cam 8000 ron lua pentru operatiunea asta..biele,cuzineti..etc
     
  18. mman

    mman 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2013
    Mesaje:
    117
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, as vrea sa va intreb cat ulei ar trebui sa ma astept sa "mancance" (intre schimburi la 15,000) un motor 1.8TSI cod CJS (cu DSG), care are putin peste 160,000 km?
    Acum completez cam 1 litru la vreo 9000 km si as vrea sa stiu daca trebuie sa ma astept la asta tinand cont de uzura sau e ceva in plus.

    De tinut cont ca si turbina are un.... issue ce trebuie rezolvat (probabil prin schimbare cu totul...) si cumva si asta influenteaza consumul de ulei?
     
  19. gabi_77_ b@yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2018
    Mesaje:
    4
    Am făcut revizia la proștii de la Bradi si handicapatul de mecanic nu a strâns filtrul de ulei ca lumea si pierdeam uleiul si am crezut ca trebuie sa refac motorul. Verifica daca filtrul de ulei sau busonul de la baia de ulei sunt strânse corect
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Oct 2020

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare