1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Martori aprinsi in bord

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de Stefan Cuculeac, 3 Noi 2017.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    ManuRata
    :sign_ot:Pentru a fi util acest forum, trebuie sa venim cu solutiile ce le-am gasit in rezolvarea problemelor avute. Altfel ne pierdem vremea pe aici.
    Foarte multi se inscriu pe forum, pun o intrebare care ii macina si nu ii mai vezi veci pe aici, nici macar cu un ... multumesc.
    Nu este nevoie neaparat de acest ... multumesc. Asa cum nu este obligatoriu sa expunem rezolvarile problemelor avute.
    Dar e de bun simt sa facem asta, daca tot am devenit membri si utilizam acest forum.
     
  2. ManuRata 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2019
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Timisoara
    Pintilosul și ce detalii nu am dat? Nu îți înțeleg frustrarea. Am spus codul, instrucțiunile originale(da am șters datele de contact ale unui om), am spus de unde se poate cumpara, de unde am cumpărat eu. Ce detalii sau soluții îți mai trebuie?
     
    Dumitru Sabin apreciază asta.
  3. Dumitru Sabin

    Dumitru Sabin Silver Member

    Înscris:
    9 Oct 2019
    Mesaje:
    371
    @ManuRata - multumim pt cod. Am comandat produsul. La mine apare eroarea f. rar dar nu vreau sa o las pana pica de tot, iar treaba cu kit-ul de reparatie mi se pare f. Buna
     
  4. Mavrodin Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2018
    Mesaje:
    25
    Numai la reprezentanta gasesc ?la Avia au pe stoc 226 lei .oare nu ar trebuii sa ii dau in judecata?M-au pacalit ca nu se repara si am fost nevoit sa iau altul nou.Acum vreau sa cumpar eu piesa si sa il repar pe cel vechi desii acela functioneaza foarte bine exceptand eroarea aleatorie.Oare gasesc in alta parte ?Am sunat la site-rile care se ocupa cu vanzarea pieselor si nu au asa ceva pe stock.in ce tara traim sunt pusi toti pe smechereala pe ciordeala,niste nenorociti.Multumesc mult pentru informatie
     
  5. ManuRata 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2019
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Timisoara
    Salut Mihai. Eu am gasit si pe net, aici: https://www.stoauto.ro/piesa-auto/contact-oe-5q0713128a . Rog un moderator sa stearga daca se considera reclama. .nu cred ca rezolvi multe daca ii dai in judecata, in sensul ca iti pierzi timpul..oamenii poate nu au fost informati, de aia nu stiau. Nici unde am schimbat eu nu stiau de asa ceva, eu le-am spus dupa ce am gasit pe net info despre acest kit..
     
  6. Dumitru Sabin

    Dumitru Sabin Silver Member

    Înscris:
    9 Oct 2019
    Mesaje:
    371
    Cayeva poze din timpul operatiunii. Descrierea operatiunii o gasiti mai sus la colegul ManuRata
     
    Universalis apreciază asta.
  7. Remus80 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2019
    Mesaje:
    1
    S- a aprins check motor, mi s a pus testerul și da eroare la senzorul de la filtru de particule, precum da semnal intermitent... Ați pățit asa ceva sau aveți idee ce sa fac? Schimb senzorul sau. Altceva?
     
  8. Mili 21 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2018
    Mesaje:
    9
    Salut Remus80! Ai rezolvat problema? Aceași problemă am și eu și același lucru a dat pe tester!
     
  9. Amadeusz 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Tulcea, Braila
    Salutare.
    Posesor de Skoda Octavia 2 FL , 09.2011, 1.6 TDI CAYC, 105 CP, 198.640 km.

    Problema: ieri, după ce am mers normal vreo 50 km, mi s-au aprins martorii check engine si spira galbena intermitent. Din momentul ala nu puteam tura motorul mai mult de 2000 rot/min ca dădea in nas, la relanti trepida urat ( crdd k mergea in 3 pistoane). Am mai mers asa vreo 60 km si m- am oprit pt vreo 3 ore. La plecare, turatia nu mai trecea de 1500. Am mers asa pan acs, vreo 100 km. Astăzi, de dimineata , a pornit normal, dar tot cu trepidatii,cei doi martori aprinsi si nu trecea de 2000 turatii. În drum spre service , la semafor am oprit motorul de tot. După ce l- am pornit, spira nu s-a mai aprins si puteam sa il turez normal. Ajuns la un service au pus testerul si au găsită 2 erori: 9838 injector cilindru 2 N31- defect circuit electric P0202 00 [168] , MIL aprins - intermitent - Confirmat , testat de la ștergere de memorie , si eroarea 9835 injector cilindru 3 N32- defect circuit electric P0203 00 [032] , intermitent - Neconfirmat , testat de la ștergere de memorie. Au sters erorile. Am pornit si motorul merge bine. Au verificat deviatiile si a rezultat: poza atasata, temp apa aprox 75 grade. Am făcut o tură de 35 km, cu turatii de pana la 3500 - 4000 si a mers bine. Am revenit in service, i-am schimbat uleiul si toate filtrele( era timpul), si au mai măsurat o data deciziile, la o temp d e aprox 50 grade. Poza 2. După câteva ore am facut un drum de 100 km fără nici o problemă. Motorul merge ca si înainte, relantiul sta la 800, fără trepidatii, consum la relanti 0,4 , consum la 100 km extraurban 4,8 -5.

    Cum interpretați rezultatele si la ce sa ma astept? Valorile de la deviatii sunt ok? Multumesc.
     
  10. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Amadeusz
    Verifica conectorii de la injectoare sa faca contact ferm. Probabil la temperatura ridicata (motor cald) lamelele din cauza dilatarii, nu mai fac contact cum trebuie. Incearca sa arcuiesti putin lamelele din conectorul de pe cablu la fiecare injector in parte.
     
  11. Marius Tudose 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Salut! Am aceeași problemă de ceva timp.Ai rezolvat? Sunt foarte interesat de cum.scap de martor și ce soluții sunt.Nu am făcut nimic până acum, adică să schimb ceva la motor.Am aceeași eroare cum ai avut și tu.Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
  12. Marius Tudose 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Salut!Am aceeași problemă de ceva timp.Cum ai rezolvat? Mulțumesc frumos!
     
  13. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
  14. Amadeusz 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Tulcea, Braila
    Va salut. Revin cu rezolvarea problemei mele, la motor 1.6 cayc, postata mai sus. După un drum lung de munte, 1000 km, s-au aprins din nou cei doi martori, masina nu mai trecea de 1500 turatii. Noroc ca eram aproape de casa si am mai mers asa cu ea aprox 60 km. La tester apare circuit electric defect injector 2. Am schimbat injectorul 2 cu unul SH si nu mai sunt probleme. Motorul merge bine, nu tremură, nu scoate fum. La tester, după schimbarea injectorului, am văzut că DPF-ul este încărcat cu 45 g. A încercat mecanicul sa îi dea regenerare din tester dar nu a reușit, spunând că o sa faca masina această regenerare cand se va încărca filtrul mai mult. E normal asa?

    S-a uitat si la EGR, pe tester, la relanti, îi apărea ca functioneaza la 28%, spunandu-mi că ar fi o problemă dacă ar fi sub 15%. Asa e?

    Va multumesc.
     
  15. Tofanescu bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2020
    Mesaje:
    1
    Am aceeași problemă dar la mine sa aprins și martorul de bujii care palpaie tot timpul și martorul check engine. Ce probleme ar putea fi?
     
  16. Madalin97 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2020
    Mesaje:
    1
    Buna ziua are cineva idee de asta? Pornesc masina si nu se intampla nimic,in bord apare engine fault workshop,eu am impresia ca e de la senzorul de ambreiaj,ca nu recunoaste ca am apasat ambreiajul sau cheia,nu invarte motorul nu nimic,nu aprinde popa
     
  17. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Fa o diagnoza pentru a nu bate campii!
     
  18. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Sper sa nu fi aprins inca popa lumanarea pt masina si ca o sa rezolvi. :)
     
  19. Cosmin Prepelita

    Cosmin Prepelita Junior Member

    Înscris:
    19 Mai 2020
    Mesaje:
    0
    Salutare! Sunt nou pe aici si voiam sa va cer ajutorul pentru a-mi explica mai pe indelete si a-mi oferi o posibila rezolvare la cele 2 erori pe care mi le arata masina, o Skoda Octavia 3, 1.6TDI CLHA, 2015
    1. 327940 - Motor for left temperature flap B108C 71 [008] - Actuator Stuck
    2. 6145 - Display and Control Head 1 for Information Electronics B129E 07 [008] - Mechanical failure

    Multumesc frumos! 1.jpg 2.jpg
     
  20. Miky 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    10
    Salutare. De ceva timp am probleme cu deschiderea haionului, adică câteodată nu se deschide in totalitate, se deschide cam 10cm se oprește și se lasă in jos. La o scanare mi-a dat eroarea aceasta și zice ca s-a șters, dar problema persista in continuare.
    Skoda octavia 3 combi CLHA 2014 1.6 77KW 105CP.
    Unde ar putea fi problema?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare