1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme EGR

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de cristeamandrei, 11 Dec 2009.

Taguri:
  1. 5 Motion 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2019
    Mesaje:
    1
    O idee de stiut .... Octavia 2 FL 1,6 Disel 105 Hp 80 mii .Drum Bucuresti- Viena.Am plecat din Buc si inainte de Nadlac exista 3 ...hai sa le spunem benzinarii asa de cartier sa le zicem. Am alimentat cu motorina de acolo ca sa evit treaba asta in Ungaria.Acolo exista un singur tip de motorina (cred - euro 4).Sarma aprinsa in bord galbena pulsatila si motor redus la 2500 ture. Am oprit motorul si repornit 160-180 cat s-a putut ....iar in Ungaria circulat la modul super sportiv (de la 160- in sus) tinuta sus in turatii, turata la 3500 - 4000 de ture in fiecare treapta . Concret s-a rezolvat problema, a disparut sarma buclucasa si cred ca am si curatat tot ce se putea. Motorina foarte foarte proasta ....si probleme. Celor care ies din tara NU LE RECOMAND sa alimenteze de pe autostrada .....mai bine iesi din autostrada te duci la Timisoara sau Arad ....la o benzinarie mare normala si revi in autostrada decat sa patiti ca mine .
     
  2. tuti046 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2015
    Mesaje:
    2
    Buna ziua.
    Ce este de facut in cazul asta?
    Mi s-a aprins becul de la bujii.
    Am facut test.
    In poza se vede ce mi-a dat pe test
    Ma puteti ajuta cumva
     
  3. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.622
    Locație:
    Bucuresti
    schimba egr.
     
  4. Alexandra B 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2019
    Mesaje:
    4
    Salutare, posesori de Skode SH!

    Și eu dețin o Skoda Octavia 2, din 2008, 1.9, 193.000 km pe care am achiziționat-o în 2016, la 178.000 km și de care am încercat sa am grija (schimbat distribuție, ambreiaj, radiator, revizii, bucșe, discuri șamd).

    Din păcate, merg doar ocazional cu ea în afara orașului și destul de puțin și în oraș, însă o sa ma plimb suplimentar dacă mașina va merge ca înainte :)

    Motivul principal pentru care am ales aceasta mașina a fost felul în care răspundea la apăsarea pedalei de accelerație :)), însă acum am rămas doar cu o mașină mult prea voluminoasa (pentru capacitatea mea limitata de a parca:banghead:) și, cel mai important, LENEȘĂ :(
    În bord este aprins martorul Check Engine, iar la punerea contactului afișează Emissions Workshop.
    Din vizitele la service am înțeles ca ar putea fi EGR sau, mai rău, și probleme cu turbina.
    Urma sa schimb EGR, însă, după schimbarea ambreiajului, service-ul a declarat ca ambreiajul era de vina (nu lasa motorul sa atingă turația necesara) și sa merg cu ea turata, pe autostrada, sa își revina. Au șters eroarea, însă ea reapărut.
    La alta vizita la service, trebuie schimbat oricum EGR care are nu știu ce componenta, care după atâta chin, nu mai poate fi decât schimbata.
    De aici confuzia mea... Ok, schimb EGR, însă ar fi ideal dacă as exclude alte probleme, dar mult mai costisitoare, înainte sa ma apuc de reparații.

    Am pus poze cu erorile depistate.
    Mulțumesc anticipat de ajutor!
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Alexandra B.
    Se poate incerca curatarea EGRului dar daca e intr-adevar defect vei plati manopera de 2 ori plus curatarea. In opinia mea sansele mici sa se rezolve prin curatare.
    Decizia tu o iei.
     
  6. Alexandra B 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2019
    Mesaje:
    4
    Mulțumesc frumos pentru răspuns!
    Nu îl curat, o sa îl schimb.
    Mă interesa dacă pot fi și alte probleme din erorile afișate.
    Zi cu spor!
     
  7. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Din ce am vazut, ai mai multe probleme: presiunea la freon, turbina, ABS, radio, difuzor de bas, modulul pt remorca, Aux in, CAN, EGR, senzorul de lumina si ploaie G397.
     
  8. Alexandra B 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2019
    Mesaje:
    4
    Mulțumesc de răspuns!
    Am rezolvat una între timp: schimbat radiatorul și, implicit, restabilit presiunea freonului.
    Dacă de radio (care funcționează ok), de bas, modulul remorca, senzorul de ploaie și lumina (luminile de aprind dacă setez pe automat și ștergătoarele pornesc dacă începe sa ploua) mă pot lipsi, de ABS, EGR și turbina nu ma pot lipsi...

    Oare ce costuri implica cel mai rău scenariu în legătură cu erorile pe ABS și turbina? :blink: EGR știu ce presupune financiar.
    Să știu la ce ma inham... Sau dacă încep să caut alta mașină:blownose:
    De asemenea, un service testat și recomandat pentru Skoda, cu bun simt și preturi cinstite, în zona Ploiești, București sau Brașov, stie cineva?

    Seara faina tuturor!
     
  9. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Alexandro ....asculta tu la mine !
    Vinde-o si cumpara-ti o masina pe benzina , de clasa mai mica ca sa nu te omoare la consum , ca genul acesta de masini nu sunt potrivite pentru o persoana care nu se pricepe la mecanica . costurile pot fi mari ( si probabil vor fi ) si la rulajul asta nu repari azi ceva ca maine se strica altceva . Si daca iti cumperi o alta masina , ia una mai putin rulata .
     
    Alexandra B apreciază asta.
  10. Alexandra B 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2019
    Mesaje:
    4
    Neața!
    Mulțumesc, JurasikMan!
    Adevărul e ca ma tentează o cutie automată:hubbahubba: dar implica alte fracții, ecuații, dobânzi etc. Deh, ca în viata reală :icon_thumright:
    Zi frumoasa!
     
  11. al3xxxinho

    al3xxxinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Mesaje:
    44
    Locație:
    Craiova
    Mi-a aparut si mie ieri o eroare in bord ( spirala de la bujiile incandescente ) iar puterea a scazut si nu se mai accelera.
    Dupa ce opream motorul, si il reporneam, eroarea disparea pana ce ii dadeam talpa, moment in care reaparea ...

    Am pus un VCDS pe masina si mi-a dat urmatoarele:

    7563 - EGR Sensor 1
    P046C 00[101] - Implausible Signal

    7343 - EGR Sensor 2
    P0407 00[036] - Signal too low

    Am sters erorile din VCDS iar intr-unul din meniurile de la Engine am dat o readaptare la EGR + am facut toate testele care erau pe acolo.

    Dupa ce am facut asta, am luat o frumos prin afara orasului si i-am dat frumos 3000-3500 de RPM vreo 20-30 km.

    Se pare ca pana acum merge destul de bine ...

    Am scris aici, poate ajuta pe cineva.

    Numai bine !
     
  12. Taghiba 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2019
    Mesaje:
    1
    Salut...am o Skoda Octavia 2 , 1,6 din 2012 cu 170000 km si azi m.i s.a aprins spirala , am fct o diagnoza si mi.a dat A7FD586F-3AAC-4F27-9AA2-8FA93935B1B7.jpeg DB4CCF8D-E183-4268-95F2-6B5707C49381.jpeg
    Ce sa fie oare ?
     
  13. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.622
    Locație:
    Bucuresti
    Schimba egr. Pune original.
     
  14. RobertBft 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Mesaje:
    10
    Va salut!
    Detin o Skoda Octavia 2011 2.0 tdi. De ceva vreme intampin o problema. Cand si cand, acul turometrului sta imediat sub 1000rpm, pornesc ventilatoarele ca nebunele fara sa pornesc clima si cand o accelerez, o pala alba de fum. Am pus o pe tester la Skoda, nicio eroare, nimic, dar din presupuneri, turbina joc in ax. Acum turbina turbina, dar turbina nu șuiera, masina trage impecabil desi are 307k km. Ce m am gandit eu,egr ul!? Vreo parere? Oricum luni e programata, dar pana atunci, macar sa mai aud o parere ca presupun ca cine are asa masina, stie ce inseamna sa le dai jos...
     
  15. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Daca e fum alb de obicei e provocat de ulei ars. Poate fi de la simeringurile de supape, turbina, lipsa de etanseitate in anumite zone din interiorul motorului.
    *Ulei de motor de proasta calitate sau f. uzat!
    Cand pornesc ventilatoarele la maxim e normal ca turometru sa stea la 1000rot./min.
    Nu e vorba cumva de un DPF f. incarcat? Si astfel intra in faza de regenerare.
     
  16. Maricel V. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Mesaje:
    20
    Ar fi trebuit sa stie cel de la reprezentanta ca turometru la 1000rpm+ventilatoare pornite+fum alb sunt simptome clasice de regenerare DPF. Nu stiu cu fumul alb daca e foarte mult daca sunt alte probleme ori ba dar poti sa observi eventual daca scoate fum doar la regenerare. Pe cat posibil fa ciclul complet, nu opri motorul (la mine dureaza 10-15 min la turatii peste 2000rpm obligatoriu cel putin a3a). Daca circuli preponderent urban e absolut normal sa prinzi regenerarile stand pe loc, isi face undeva la 200-250 km urbani daca ai updateul de soft dupa dieselgate.
     
  17. RobertBft 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Mesaje:
    10
    Multumesc pt raspunsuri! Da, scoate fum alb numai la regenerare. Deci sa inteleg ca e ceva normal, oarecum? Injectoarele acum o saptamana le am pus pe banc, uleiului n am ce sa i reprosez( foloaseac Castrol 5w-30 doar din Spania, evit de la noi), turbina nu suiera, masina trage, nu trepideaza.... ideea e ca ma exapereaza fumul si nu se putea face regenerarea nici cu laptopul. Am o eroare pe pompa auxiliara de apa pe care o schimb zilele astea. E cumva posibil ca masina detectand orice eroare, sa impiedice regeranarea sa se finalizeze?
     
  18. Ionut2000 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2020
    Mesaje:
    1
    Mi-a aparut o problema la Skoda OCTAVIA 2 FL 2012 1.6 TDI 105CP

    Motorul nu se mai tureaza mai mult de 2.500 , insa daca o opresc si ii dau iar cheie imi merge perfect
    Fum alb scoate doar cand o pornesc , si nu am niciun martor aprins in bord.
    Sunt temperaturi de la 1 grad la -5 grade, si am motorina standard in masina ( am precizat acest lucru deoarece dupa ce am alimentat au inceput sa apara aceste probleme fix in urmatoarea zi )
     
  19. maryus_78 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2019
    Mesaje:
    15
    pune pe tester....si vezi ce itit da.....nu a bord niste beculete aprinse ca pomul de craciun????
     
  20. Becsi Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Mesaje:
    1
    Salutare colegi am și eu o problema legata de egr la o Skoda Octavia 2 2006 1.9 motor cod bxe am schimbat egr (garnitura de vacuum era spartă)turbo curățat clapeta de accelerație curățată și mașina tot nu merge se îneacă ,scoate fum negru,și am fost nevoit să scot furtunașul de la vacuum să-l blindez așa merge ,mecanicul spune că nu îi ok egr-ul să cumpăr unul original sincer nu mai știu ce să fac posibil să nu fie ok egr-ul l-am cumpărat nou?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare