1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

probleme majore cu directia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de ciudi, 1 Dec 2009.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Daca nu sunt banuti, este bine si asa cum ai mentionat tu.
     
  2. pytyc 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Mesaje:
    16
    Am rezolvat,Am pus coliere.Acum sa vad cat tine :))
     
  3. nelu907 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Mesaje:
    40
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,vreau sa schimb și eu capetele de bara și nu știu ce marca buna sa cumpăr.Ma puteți ajuta cu un sfat?
     
  4. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Lemforder.
     
  5. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    @ ashesofpain
    290 lei mi se pare extrem de mult.....eu ii intrebam daca, cunosc banii....
     
  6. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2012
    Mesaje:
    9
    Buna,de ceva vrema la skoda mea fabia 1.4 mpi,se aude un huruit in treapta2-3-4-5,daca apas ambreiajul in oricare dintre trepte nu se mai aude,meseriasul la care merg de obicei spune ca ar fi pompa de apa,am dat cureaua jos si a incercat toate rolele,la pompa de apa ar fi hiba...spune meseriasul ? oare, voi ce ziceti,mrs.:respekt:
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Schimba meseriasul. Pompa de apa nu are nici o legatura cu apasarea ambreiajului . Apesi sau nu pedala , motorul invarte pompa de apa la fel .
    Probabil ca ai probleme cu ceva de la kitul de ambreiaj ( poate fi orice : placa de presiune , rulment sau disc de ambreiaj ) . .
     
  8. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    100
    Daca apasa ambreiajul nu se mai aude. Rulmentul de presiune nu lucreaza (nu se invarte) decat atunci cand este apasat ambreiajul. Daca apasand ambreiajul huruitul inceteaza, sigur nu este de la rulmentul de presiune. As merge mai departe si as zice sigur nu este de la ambreiaj.
    Pare a fi din cutia de viteze vreun rulment. Ai cumva obiceiul sa cobori de pe munte cu masina scoasa din viteze? Atunci se duc rulmentii.
     
  9. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    cum asa? ai putea sa ne detaliezi?
     
  10. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    100
    Asa am citit ca se defecteaza rulmentii si nu am crezut. Am avut o masina in 1992 fara servodirectie sau servofrana si coboram munti cu maneta pe liber si chiar motorul oprit. A trebuit sa schimb rulmentii din cutie ca uruiau. O sa mai caut explicatiile, in orice caz daca este pe liber si cobori o panta cu 60 sau 80 km/h. un ax se invarte cu 800 de ture iar celalat cu turatia rotilor. Diferenta asta de turatie uzeaza rulmentii.
     
  11. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    cum sa cobori transfagarasan sau valea prahovei,fara motor??? ai idee ce zic placutele de frana si discurile? nu ti-a mirosit a nimic? ca fierbe tot la sistemul de franare
     
  12. mbogdanalexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2016
    Mesaje:
    5
    Salut,

    Caut de disperat codul pieselor ăstora pentru Skoda Fabia I 1.4 TDI 2007 Hatchback și nu le găsesc în nici un subansamblu pe etka online. Intre carena de plastic și scutul de protecție de sub motor trebuie sa mai fie ceva ce seamănă cu o bara (sub lonjeron cumva) de care se prinde scutul și pe care nu le mai am. Am nevoie sa le știu codul sa le pot achiziționa și în felul asta sa nu îmi mai flambeze scutul pe sub mașină.
    Va mulțumesc,

    Am găsit poza asta pe google însa mecanicul îmi spune ca pe parcursul fuziunii dintre scut și carena și în continuare mai este o piesa care le rigidizează de lonjeron/sașiu.

    Poza asta este ilustrativa. Cred ca ce se vede pe lateralul scutului caut. Poza este pentru Seat Leon. Știe cineva codurile pentru Fabia Mk 1, 2007?
    Va mulțumesc si scuze spam-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iul 2016
  13. Andrei Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    34
    Salutare. Simt volanul moale la viteze de peste 100-110, vibrează ușor si iti da senzatia ca vrea sa iasă de pe bandă. De asemenea la accelerari mai tari, volanul se duce intr o parte, probabil in functie de carosabil. Vreau sa stiu ce sa verific la partea cu trepidatul si volanul moale la viteze mari, deoarece nu prezintă siguranta deloc. Skoda Fabia 1.2, 2006. Mersi mult!
     
  14. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    rotile sa le echilibrezi, bucsi bascula (alea mari ) si bielete directie si caseta de directia...poate mai are si altcineva,idei.
     
  15. iulianp

    iulianp Bronze Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    219
    Locație:
    Bucuresti
    Salut Gabriel! S-a umblat cumva la pompa servo? Ofera si tu mai multe detalii despre istoricul pompei, daca stii.
     
  16. Andrei Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    34
    Salut. Nu s a umblat la pompă, cel putin in ultimii doi ani. Pe drum bun cand accelerez mai tare, nu fuge volanul, pe drum prost se duce stanga, dreapta, de asemenea cand merg pe drum prost, volanul se misca stanga-dreapta destul de mult după aproximarea mea, destul de moale dar nu trage in nicio parte.. Asta ca asta, dar nesiguranța la viteze mari e nasoala. O sa fac ce a zis colegul, anvelopele sunt foarte vechi, dar tin minte ca si cu alea de iarnă trepida pe la 110-120 si sunt DOT 2014, Nokian. Banuiesc bieletele de directie usor strambe, plus schimbarea bucselor mari. Casetă de directie nu cred, pe drum bun, nu trage stanga dreapta, doar in functie de cum e inclinat carosabilul.
     
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Dupa ce verifici si inlocuiesti ce s-a mentionat, sa ai in vedere si reglarea geometriei.
     
  18. iulianp

    iulianp Bronze Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    219
    Locație:
    Bucuresti
    Nesiguranta la viteze mari, cum spui tu, poate sa fie si din pompa asa cum am patit eu. Daca spui ca nu s-a umblat la pompa incearca sa repari mecanica intai plus geometria cum a spus Carmen. Daca nu se rezolva din mecanica incearca sa recodezi pompa sa bage mai usurel.
     
  19. Razvanbc 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2016
    Mesaje:
    46
    Buna seara,

    Am remarcat ca in momentul in care virez stanga se aude un fel de bataie+ un fel de scartait.Ideea este ca zgomotul se aude doar la viteze mici, mai precis la plecarea de pe loc.La viteze mari nu se aude absolut nimic, indiferent de unghiul virajului.Cand am fost la service mi s-a spus ca ar fi o planetara pe duca, doar ca nu are rost sa o schimb acum, deoarece e doar la inceput, bataia auzindu-se asa cum am spus, la viteze extrem de mici si atat.As vrea sa aud si alte pareri daca s-a confruntat cineva cu o problema de genul asta, pentru ca nu as vrea sa ma apuc de schimbat piese aiurea.

    Masina este o Skoda Fabia, 1.4 16v din 2005.

    P.S: Problema este exclusiv la virajul stanga.La viraj dreapta nu am absolut nicio problema.


    Multumesc!
     
  20. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    O planetara " pe duca " se poate rupe oricand si ramai in drum . Cred ca au inceput sa angajeze tamplari si pantofari la servisuri . Cumpara un cap de planetara si schimba-l . Gasesti de la 50 ron pana la 450 . Este treaba de 30-40 de minute , asa ca orice servis care taie chitanta nu iti ia mai mult de 100 ron pe manopera .
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare