1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Fabia 2000, 1.9 tdi, cod ATD

Discuție în 'Skoda mea' creată de gdrz, 6 Mai 2016.

  1. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Salut, de un an de zile am si eu o fabie, fabricata in 2000, prima inmatriculare 2001. Ca dotari e varianta elegance, caroserie hatchback.

    De cand am luat-o a primit un paintjob cu verde perlat din gama volvo si folii negre pe geamuri spate + haion (voi adauga poze mai tarziu).

    Acum 2 luni i-am schimbat amortizoarele pe fata, Monroe (probabil nu cele mai bune, dar nici cele mai proaste) si acum o luna suportul motor, de la Meyle.
     
  2. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Iat-o :)
     
  3. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Bun venit!
    Interesanta culoare :) , pe plafon ai folie?
     
  4. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Salut, multumesc de intampinare. Urmaresc de vreun an forumul, dar abia acum mi-am facut 'curaj' sa postez aici :D.

    Sa raspund la intrebare, nu am folie pe plafon. Vopseaua asta isi schimba culoarea in functie de lumina, de la verde la gri. :)

    Pe langa asta, si interiorul a "suferit" niste mici modificari. Fetele usilor schimbate pentru contrast negru cu crem/galbenul ala original, si huse de piele cu material rezistent sa fie mai comfortabil, custom-made pt fabia.

    Am adaugat vreo 2 poze :)
     
  5. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Husele nu prea s pe gustul meu....daca faceai upgrade la scaune(sa schimbi aripioarele cu piele sau alcantara) arata mai bine dupa parerea mea si nu costa cu mult mai mult.
    Cat te a costat vopsitul?Evident fara vopsea....care banuiesc ca a fost scumpa :)
     
  6. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    hmm, poate ca ar fi aratat mai bine o reconditionare a scaunelor, desubt is din piele, crem, dar cam prea obosite, insa am iesit mai ieftin cu husele, luate la juma de pret sh de la cineva care si le-a comandat.

    Nu stiu sa zic cat valoreaza manopera vopsire pe piata, eu am avut niste cunostinte care mi-au facut o reducere substantiala, dar banuiesc ca undeva intre 1000-2000 ron cel putin, in functie de marimea masinii, complexitate, etc.

    Materialele m-au ajuns cam 1700 ron. E 29ron 100 g vopsea dinasta, am luat 4 litri sa fiu sigur (cam 3,5 trebe la o fabia parca, dar am avut probleme cu bara din fata, nu se prindea nicicum) + lac, etc. ce mai trebe.
     
  7. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Am schimbat filtre Mann si uleiul , Motul Specific 505.01/502.00 5w40, am 252.000km parcursi
     
  8. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Si eu tot Motul folosesc de vre o 5 schimburi....chiar dupa ce am cumparat masina am avut castrol si odata aral.Sincer intre motul x clean,specific 505.01 si castrol fst toate 5w-40 nu am observat nici o diferenta.Motorul suna cu toate la fel si la rece si la cald,consuma undeva sub 0.5l la 10kkm.La portofel am observat o mica diferenta in rest nimic.
    Aral high tronic e mai slabut,cand e frig tacane motorul o idee mai mult decat cu celelalte incercate.
    La urmatorul schimb vreau sa incec Fuchs titan gt1 si valvoline synpower mst c3.
     
  9. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Si eu am avut castrol pana acum, sa vedem cum e cu motul. Nu pot spune ca observ vreo diferenta, deocamdata. Cel putin sigur nu una negativa. Dar nu am apucat sa fac un drum mai lung, sa pot aprecia.
     
  10. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    De ceva timp aveam niste cloncanituri in partea stanga-fata la fiecare denivelare de teren, si niste scartaituri la rotirea volanului pe loc.

    Am rezolvat saptamana trecuta, era rulmentul antiruliu de vina. Am scapat ieftin si acum nu mai am zgomote de provenienta dubioasa. :)

    Initial ma gandisem la bucsa brat si flansa amortizor. Ma bucur ca nu a fost cazul.
     
  11. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Rulment antiruliu???
     
  12. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    bucsa, scuze :D - bucsa bieleta antiruliu.
     
  13. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Eh, toate bune si frumoase, insa a inceput sa-mi faca figuri termostatul, se deschide la 45 de grade. Are doar un an de cand l-am schimbat, dar ce-i drept a fost ceva mai ieftinut. As vrea sa pun ceva cat mai bun de data asta, ca nu-s asa scumpe. Ce firma-mi recomandati?
     
  14. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Behr!
    Cand mi am cumparat masina termostatul era bulit si am pus Wahler,dupa un an incepea sa deschida mult prea repede.L am schimbat cu Behr si de aproape 3 ani totul e ok.
     
  15. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Am luat un Mahle Behr (is confuz, e mahle sau behr? :)) asta scrie pe cutie, fabricat in cehia, la nava mama deci presupun ca-i ce trebuie) Merg sa mi-l monteze maine, sper sa ii placa si la a mea. Mersi de sfat! :D
     
  16. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Poti sa ti l montezi si tu,nu e mare inginerie....doar sa ai grija sa nu scapi prezoanele in scut :)
     
  17. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    N-am mai scris de mult aici.. Din fericire nu am mai schimbat nimic pe la masina intre timp. Din nefericire, recent am schimbat o gramada.

    Am aproximativ 263.600km in bord, si am fost nevoit sa schimb axul cu came cu unul nou de la AE , si tachetii. Cei vechi erau sparti unii dintre ei, iar axul avea canelurile roase, si imi batea de numa la relanti, cat si la acelerare.

    Dupa asta m-am trezit cu o problema la pornire, asa ca in incercarea sa o depistez (cred ca e de la circuitul de la alimentare daca e sa trag o concluzie dupa ce am facut pana acum), am schimbat senzorul de temperatura, pus supapa unisens pe tur, oringuri injectoare. To be continued :)
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare