1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Ce imi place la Rapid-ul meu

Discuție în 'Skoda Rapid' creată de Rapid2014, 14 Oct 2014.

Taguri:
  1. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    100
    Dar aia care stau in spate sunt multumiti oare?
     
  2. Adi Sim

    Adi Sim Bronze Member

    Înscris:
    10 Sep 2014
    Mesaje:
    216
    Depinde de urechea muzicala a fiecaruia ;).
    Mie nu de putine ori mi s-a reprosat ca e volumul prea tare.
    Pe de alta partea, fie-mea are atarnata tableta in tetiera si oricum volumul boxelor interfera cu cel al tabletei.
    Sunt un caz izolat, totusi.
    As fi preferat 6 boxe (daca luam in calcul si pe cele doua din bord).
     
  3. Adi Sim

    Adi Sim Bronze Member

    Înscris:
    10 Sep 2014
    Mesaje:
    216
    Am facut un drum spre Sibiu. Mai exact Rm.Valcea - Sibiu.
    La dus, consum de 5,3%, mers preponderent treapta 5, 6, tinuta in cca 1900-2000 de rotatii,.
    La intors am mers mult mai turat, preponderent in treapta 4, turatii spre 3000.
    Consum? ;)
    4,7%.
     
  4. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    100
    La dus ai mers la deal si la intors la vale.
     
  5. ssccandal 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Bucuresti
    Diferenta de nivel e prea mica (sub 200m). Depinde de ora, trafic, viteza medie si cat de incarcata a fost masina. Daca ai mers constant, in coloana, fara sa bagi piciorul in acceleratie este posbil...
     
  6. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    506
    Locație:
    Resita
    Am observat la Rapid ca un factor extrem de important in ce priveste consumul este cat de repede ajunge mototrul la temperatura optima de lucru.
    Pe o distanta de 4 km cand nu apuca sa se stinga ledul albastru am scos consum 8,5%.
    Pe exact acelasi traseu in conditii similare de trafic dar ledul s-a stins dupa aprox 1 km, am scos consum de 6%.
     
  7. daniel4ro

    daniel4ro 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    161
    Despre ce led albastru este vorba? Eu nu am asa ceva la masina.
     
  8. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    506
    Locație:
    Resita
    Ledul care indica motor rece. Este un led alabastru.
    Cei care au varianta cu MAXIDOT nu au acest led, le arata temperatura apei clasic prin acel "ceas".
     
  9. Rapid2014 Bronze Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    215
    Asa cum mentionam anterior, unul dintre (putinele) lucruri ce-mi plac este consumul. De exemplu cel de oras, cand nu am AC (7.5-8l/100km); cu AC insa ajung lejer la 9-9.5l/100km (uneori si la peste 10, depinde de drum).
    Insa am avut ocazia sa o scot "la plimbare", iar aici consumurile sunt f. bune:
    * 130km, drum 80% in afara localitatilor, fara AC, vit. medie 65km/h (condus regulamentar) - consum indicat: 4.6l/100km.
    * 110km, drum 75% in afara localitatii, insa european, cu AC, vit. medie 68km/h - consum indicat: 5.0l/100km.
    Devine interesant... Asa ca pun si consumul de vineri, cand fac un drum "adunat" de 240km, insa pe canicula.
     
  10. Rapid2014 Bronze Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    215
    * 240km, ceva stat in trafic (am facut 2km in 20min), media 67km/h, AC permanent: 5.2l/100km.
     
  11. daniel4ro

    daniel4ro 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    161
    Consumul real se face calculand cu regula de 3 simpla, de la un plin la altul... Mie imi da cu 0,8 % consum peste cel afisat de CB.
     
  12. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    506
    Locație:
    Resita
    0,8 % intra in marja de eroare cand faci plinul.
    In functie de cum tii pistolul ala cand alimentezi poate sa sara siguranta de plin mai devreme sau mai tarziu.
    Cred ca ce iti spune CB este mai aproape de realitate.
     
  13. daniel4ro

    daniel4ro 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    161
    La a 2-a declansare scot pistolul din rezervor. Dupa prima declansare astept vreo 10 sec sa dispara spuma si mai incerc o data, dar cu debit redus.
    Asta cand vreau sa calculez consumul.
    De regula fac plinul cand nivelul scade sub 1/4 din rezervor.
     
  14. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    506
    Locație:
    Resita
    Uite o sa incerc si eu asa cum ai spus sa vad ce concluzie trag.
     
  15. ssccandal 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Bucuresti
    Ca tot vorbeam de consum la Rapid pe " Ce nu imi place la rapid"
    Astazi mai racoare cca 28 de grade la plecare, cu temperatura setata pe 23 de grade. Plecat la ora 20.00 din zona Bucur Obor pana la Decathlon Pallady si retur. Consum mediu de 7.3%. Aceata este un consum care imi place
     
  16. mihai leu

    mihai leu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Mesaje:
    15
    in oras am avut si 15% ce-i drept bara la bara vineri iesire din bucuresti
    dar daca stii sa mergi face consumuri de 5% fara a merge neaparat ca pensionarii
    se tine bine pe autostrada drum drept la 160 km / h fara zgomot infernal in habitaclu, adica te mai si poti auzi

    ---------- Post added at 05:38 PM ---------- Previous post was at 05:35 PM ----------

    am varianta cheala la interior si are doar plastice si totusi pe langa un logan are plastice decente desi sunt si astea dure
    - scaunele ca sustinere laterala sunt ok, relativ comode
     
    Ultima editare: 10 Iul 2016
  17. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    506
    Locație:
    Resita
    da, totul e din stilul de condus, cat o turezi, cand schimbi vitezele

    ce varianta de motorizare ai ?
     
  18. mihai leu

    mihai leu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Mesaje:
    15
    1.2 tsi 105 lant
    motorul merge bine cu cateva exceptii, trage decent si masina nu este submotorizata
     
  19. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    506
    Locație:
    Resita
    Da, 105 CP e altceva fata de 86 CP.
    Dar eu sunt multumit si de cel de 86 CP, are vana, trage bine desi a 6-a viteza era aur :).
    Am fost pana in Grecia tur-retur 5,3% consum mers regulamentar.
     
  20. Rapid2014 Bronze Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    215
    Am observat ca informatiile privitoare la revizii sunt imprasitate. Cred ca e cazul sa avem topic dedicat, pentru a fi mai usor de citit, verificat etc.

    Deci, am facut revizia de 2 ani (ma rog, era interval flexibil, mici chestii de comentat, insa nu comentez). Am ajuns la putin peste 9k km.
    Pe langa verificarile si schimbarile obisnuite la prima revizie am cerut schimbare filtru aer (traim in Romania) si verificari suplimentare AC si lant.
    Privitor la aceste verificari, pot spune ca:
    1. Nivel agent completat - destul de mult cf. factura! S-a introdus si evidentiator (sa marcheze locul unde pierde agent), deci posibil probleme.
    2. Lantul e inca OK, mai are 4mm (deci cam 20k km, asa, la modul optimist) insa intinzatorul e praf. Altfel spus problema de distributie nu e rezolvata, indiferent ce spune marketingu-ul VAG.
    Sapt. viitoare ma duc pt. finalizarea celor 2 puncte - poate descopera un por sau ne-etanseitate la conductele AC - si pt. inlocuire intinzator (s-a dat comanda).
    Total cost (am platit si complatarile de agent si ulei compresor, plus evidentiatorul, personal nu cred ca e corect): 909 RON (ulei din bidon, altfel ajungeam la mie). Aproape ca la o marca premium.

    In concluzie: pentru cei cu TSI, la revizie ar fi bine sa cereti verificarea distributiei. Sa vedem cam cat de lung v-a ajuns... lantul. :yum:
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare