1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme motor

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de bokanp, 30 Ian 2011.

  1. turboserv 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2013
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Bucuresti
    Eu te inteleg pe tine, nu prea cred ca ti-ar fi zis cineva din service de la noi sa nu dai maxim la masina ca iti cade turbosuflanta, nu are nicio relevanta dar o fi asa. Problema, nu este neaparata de la turbosuflanta, poate mai ai si alte probleme la motor si asta ar fi cauza, daca turbosuflanta iti facea figuri dupa 6 luni puteai sa vi la noi la service sa ne uitam ce si cum, doar o ai in garantie.
    Problema pe care o aveti dumneavoastra este de la masina, cred ca v-a zis si baietii din service-ul nostru in momentul cand montati turbina sa scoateti "Sita din holenderul de la blocoul motor", din cauza asta cred ca s-a si gripat.
    Na ca tot omul se mai intampla un client la 1000, avem clienti nostri vechi suntem pe piata de 10 ani, cred ca singura firma care lucreaza cu UK-ul ci nu cu china cum au intrat firmele noi pe piata.
    Imi pare rau sa aud asta, eu te astept la service sa o verificam.
     
    Ultima editare: 21 Ian 2014
  2. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Nu am mai venit la garantie deoarece turbina nu a cazut complet, iar venirea la garantie presupunea o noua demontare-montare manopera care nu ar fi suportat-o decit firma adica vreo 650 ron la vremea respectiva. Corectez turbina a cazut la 170k si mansina are 270k deci 100k a rezistat cu brio cea ce ma face multumit din acest punct de vedere
     
  3. turboserv 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2013
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Bucuresti
    Ma bucur ca esti multumit de turbosuflanta, pe parcurs daca iti face probleme sau ai prieteni cu probleme la turbo, nu ezita sa ne contactezi sau cine stie o mica colaborare.
     
  4. DANCIUDAN80 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2014
    Mesaje:
    1
    Salut.
    Am si eu o problema cu skoda octavia 2,din 2007 1.9TDI.
    Acum 2 saptamani mi s-a oprit motorul la relanti(motorul fiind cald la 90grade).M-am chinuit vreo 2,3minute sa o pornesc.Acest lucru mi s-a mai intamplat apoi de inca 2 ori.Am fost cu ea la service,au pus-o pe tester dar nimic(au verificat clapeta de acceleratie,etc)
    In seara asta am observat ca in a 4 acceleram degeaba ca cand avea cand nu avea putere.Am schimbat in a 3 si acelasi lucru.Cand am scos-o din viteza mi s-a oprit motorul si mi-a mai pornit din a 10 cheie.Pompa de motorina se auzea in rezervor.
    Va rog sa ma ajutati si pe mine ca am fost la vreo 3 service-uri cu ea si nimic.
    Va multumesc anticipat.
    Adresa de mail danciudan80@yahoo.com
     
  5. turboserv 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2013
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Bucuresti
    In aceasta cauza turbosuflanta nu are nicio problema, nu este ea vinovata pentru oprirea motorului.
    Cati km are masina ta?
     
  6. speed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Deva
    Verfica-ti injectoarele si EGR-ul prima data.Apoi mai vorbim:beerchug:
     
  7. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Masina: Octavia 2, din iulie 2008, 1.9TDI, motor BXE.
    Rulaj 106 mii km, reviziile la 15mii, pastrat uleiul Castrol, cu care a venit din fabrica, schimbat la toate reviziile toate filtrele. Afara la asfalt mers cu turatia intre 2500-3000 rot/min, deci o exploatare normala, fara excese de nici-un fel. Joi o duc la service . De ce ?!

    View My Video
    View My Video
    View My Video




    Voi schimba axa cu came si tachetii, deoarece o cama, cea de linga pompa tandem este barbierita aproape de tot (am fost la Avia, au demontat capacul si am vazut-o cu ochii mei, si am mai mers o luna de cind am sesizat primul zgomot anormal, pina acum, cind face urit de tot ). O sa-i fac poze axei sa o vedeti si voi. Cauza pentru care s-a ajuns aici, eu spun ca e defect de fabricatie la axa sau tachet sau viciu ascuns, boala, la motoarele BXE. Zic unii, si inclin sa ii cred ca si uleiul Castrol isi are partea lui de vina, deloc neglijabila. Oricum, la 106 mii nu era normal sa patesc asta. Deci bila mare, neagra privind fiabilitatea BXE-ului meu.
     
  8. ionutl 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2014
    Mesaje:
    3
    Cred ca ar trebui sa dai o bila neagra si turbinei.
    Mie mi se pare ca fluiera cam tare...

    Asa imi fluiera si mie (+ fum albastru la accelerare), am reconditionat-o si nu am mai avut probleme.
     
  9. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Turbina fluiera de patru ani si jumatate, era in plan sa merg la Ciprian cu ea in toamna asta, dar au zburat banii asa ca o amin...
     
  10. emytdi

    emytdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Mesaje:
    70
    Locație:
    Buzau
    Toate astea s-au intamplat deodata sau au aparut in timp? Ceva zgomote prevestitoare? Despre ce ulei castrol vorbim? 5w30 505.01 sau 507.00?
    Si eu merg pe castrol dar cu 507.00-Am senzor de ulei pe baie dar il schimb la 15k sau mai putin.
     
  11. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Acum am din nou masina ... uite cum arata piesele din ea
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
  13. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
  14. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Spui ca si uleiul a avut o parte din vina de s.a dus motorul?
     
  15. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Pai cu o zi inainte schimbase axa cu came tot la un BXE de pe octavia 2 care mersese tot cu Castrol. Si mi-a spus ca-mi da garantie, dar cu alt ulei, nu Castrol.
     
  16. gti_mars

    gti_mars 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Mesaje:
    174
    Locație:
    Bucuresti
    Salut !
    Ma bucur ca ai scapat de blestemul BXE-ului , ca-m scump ce-i drept ! :yahoo:
    Acum cu piesele noi sa te tina MACAR 500.000 km !!! ;)
    Codul tau motor s-a schimbat din B X E in ..... N E W sau .... H O T !
     
  17. piolet 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2013
    Mesaje:
    36
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, si eu am tot BXE. Cam cat a costat toata distractia ??
     
  18. minad1 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2014
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Caransebes
    Am si eu o problema.Am luat apa in motor,am schimbat doua biele ,in fine,asta a fost acum trei saptamani.Ieri am venit cu ea acasa,dupa o ora am vrut s-o pornesc,mi s-au aprins martorii,dar cand am vrut sa o pornesc s-au stins si nu s-a intamplat nimic.Imi arde o siguranta ,F7 care mie imi carte imi arata NEALOCAT.Masina este O2 1.4 16v 2008
     
    Ultima editare: 6 Sep 2014
  19. flavian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2014
    Mesaje:
    1
    Salut,
    Am o skoda octavia 2 2009 1.9 tdi 140 cai, ieri eram la un semafor ma grabeam destul de tare, i-am dat a 2-a am accelerat-o destul de mult dupa care am pus frana(a iesit un taximetrist) iar am accelerat-o si am pus frana pentru ca era o groapa destul de micuta. Mi s-au stins becurile de la cesuri(aveam pozitiile pornite) si s-au aprins martorii de abs, frana de mana, esp, si airbag. Am tras-o pe dreapta am oprit si pornit motorul doar ca martorul de airbag nu se mai stinge. E ceva grav? se poate rezolva problema si fara sa merg la vreun service sau ...?
    Multumesc,
     
  20. florin0200 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2014
    Mesaje:
    4
    Salutare!
    Am o octavia 2.0 tdi cod motor BKD. Masina are o pornire destul de ciudata, uneori la sfert, alteori invarte de 2,3 ori, de obicei porneste mai greu cu motorul cald! Am schimbat toate bujiile dar are aceasi problema. O alta problema ar fi consumul de antigel la 100 km se duce nivelul de la maxim la minim, asta fiind urmata si de un fum albastru destul de exagerat! La 5-10 minute de mers cu masina nu mai vad nimic in spate! Pe diagnoza motorul nu are nici o eroare. Daca poate cineva sami dea un sfat de unde sa incep verificarile!
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare