1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Sfaturi achizitionare auto nou/sh

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de marcel89, 9 Apr 2008.

Taguri:
  1. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.308
    Locație:
    Bucharest
    E altceva faţă de modelul standard.Daca masina e ok,merita luata!
     
  2. vasi1186 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2013
    Mesaje:
    4
    mersi mult de feedback, saptamana asta am programat un test drive.
     
  3. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.308
    Locație:
    Bucharest
    Am uitat sa precizez,modelul luat de tine in vizor fiind mai nou,unele din dotarile spuse de mine s-ar putea sa nu fie,ori sa fie schimbate..;)
     
  4. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    cum si unele din dotarile scrise de micutzu ,sunt inutile si platite degeaba.iar alte dotari,le gasesti pe octavia elegance...
    pentru ce sa dai bani in plus si la ce te ajuta ca iti scrie pe tapiterie L&K? si altele...
     
  5. mirceonel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Mesaje:
    2
    Sfaturi achizitionare masina sh/new!!

    Buna ziua tuturor!
    Sunt nou pe acest forum si m-am inscris pentru ca as vrea sa achizitionez un Scout, dar as vrea sa va cer parerea mai intai.
    Deci, ideea e ca eu vin de pe o masina de 170 PS si nu as vrea sa achizitionez m masina mai putin puternica :-). Stiind ca grupul VAG are motor de 2.0 TDI de 170 PS, am cautat sa vad daca exista variante de Octavia de 170 PS si am si gasit pe mobile, ce e drept, doar 2 ! Sunt Octavia II Scout din 2009.
    Din cate am mai cautat, nu am gasit niciunde sa existe varianta de fabrica de 170 PS pt. Scout, ci doar de 140 PS.
    Pe de alta parte, nici nu as vrea sa achizitionez o varianta cu chip tunning facut de proprietar, caci am inteles ca asta uzeaza motorul prematur.
    Voi ce spuneti?
    Multumesc mult
     
  6. gti_mars

    gti_mars 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Mesaje:
    174
    Locație:
    Bucuresti
    Salut si bine ai venit !
    Varianta Scout este numai de 140 cp . De unde ai inteles ca softul dauneaza motorului ? Eu am schimbat softul si parca este alta masina , mi-am facut-o modelul Scout ( soft si jante ) .;) Am vazut motoare crapate la 120.000 km si fara soft sau alte tunning-uri .
    Te asteptam printre "integralisti" ! :meeting:
     
  7. mirceonel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Mesaje:
    2
    Multumesc Mars.
    Pot sa te intreb cat ai mers cu masina dupa tunning?
    Merci
     
  8. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.308
    Locație:
    Bucharest
    vreo 15.000 are facuti după tuning.
     
  9. darkstar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2014
    Mesaje:
    1
    Salut,

    Stiu ca probabil ati mai vazut thread-uri de genul destule, dar as avea nevoie de niste informatii / pareri legate de modelul Octavia II pe care nu le-am gasit pe forum si as fi curios daca este o masina care sa coincida cu ceea ce caut eu.

    Eu consider pareri pertinente subiectului pareri care:

    - nu vin de la posesori foarte sportivi deoarece nu o vreau pentru putere, nu o vreau pentru prestanta si imagine, nu sunt nici macar familist cu dorinte sportive cum am citit pe forum undeva :)
    - nu vin de la posesori de masina relativ noua, sub 70-100.000 km doar daca prezinta probleme care descriu defecte de fabricatie sau defecte majore. Spun asta pentru ca eu caut o masina de aproximativ 4-5 ani pe care as dori sa o aduc din afara romaniei si care mai mult ca sigur nu are sub 100-150.000 km.
    - nu sunt frustrari sau indragostiri legate de aceasta masina, de genul: "Pai este o masina frumoasa si Skoda este marca buna" sau "Are 140 CP si se misca foarte bine, ce mai conteaza ca i se rup palele la turbina din 10 in 10.000 km"

    Sunt posesor de:

    - 1,6 benzina, 90CP
    - masina veche > 10 ani (nu are importanta ce masina in contextul acestei discutii)
    - 245.000km, fara probleme grave in afara de bucse, pivoti, capeti de bara, disc de ambreiaj schimbate.
    - nu mi s-a stricat niciodata in drum sa raman pe undeva

    De ce am eu nevoie:

    - de o masina pe care sa o conduc ~20.000km pe an, in oras 90% din ei si fac 2 concedii pe an in care fac ~3000km / concediu.
    - sa pot sa depasesc tiruri cu ea in afara fara sa imi fie frica. Nu ma refer aici nici la depasiri pe varf de panta, in curbe fara vizibilitate unde trebuie cuplu si cai multi, dar nici sa stau 30 de secunde in depasirea unui tir.
    - sa nu aiba defecte de fabricatie grave sa ma lase in drum, de ex motorul 1,9 GTD de 170 de cai de pe VW Golf la care se ard pompele injector si se opreste din mers.

    Ce NU vreau:

    - sa ma lase in drum ca s-a stricat nu stiu ce la motor, ca a dat o eroare si numai pe platforma mai merge (de ex Golf GTD de care ziceam mai sus)
    - sa nu stau toata ziua cu ea in service-uri schimband rulmenti care huruie, senzori care se strica pe la motor sau pe la sistemul de franare (de ex Ford Focus ... la fiecare 5-10.000km mai trebuie schimbat cate ceva pe ea)
    - sa plec de la o masina foarte veche dar de incredere si care nu face probleme si sa ajung la o masina noua si frumoasa dar care imi face probleme si in care bag bani constant. Nu vreau sa ma intelegeti gresit, este clar ca la o masina la mana a doua exista riscuri si probleme ascunse, dar daca am schimbat turbina sau injectoarele o data ma astept sa nu le mai schimb a doua oara in urmatorii 100.000 km de exemplu.

    Intrebari ... pe sleau: (Luam in calcul 1.6 TDI si 2.0 TDI)

    - am inteles ca motoarele su cutia de viteze sunt la fel ca pe passat / jetta / golf. Adevarat? Softul este la fel sau au versiune pt Skoda?
    - am citit undeva un raspuns de genul "problema cunoscuta la injectoare" dar nu am gasit ce inseamna asta. Stie cineva?
    - am mai citit despre un coleg nefericit care zicea ca a bagat 5000 de euro in volante / ambreiajuri, etc. Este frecventa problema asta la ele? Se pot exploata nomal si in siguranta si in conditii de "imperfectiuni" (de ex: uneori la o anumita turatie in o anumita viteza mai trepideaza / vibreaza) la volanta sau trebuie schimbata?
    - sunt probleme frecvente la rulmenti legat de zgomot / huruieli cat si de erori la senzorii de miscare (ma gandesc eu ca la anii astia de fabricatie rulmentul are incorporata coronita de la senzor)
    - sunt probleme frecvente la senzori, de exemplu cei d ela miscarea rotilor, rpesiunea in rampa de alimentare, presiunea in admisie / overboost la turbina, etc. Intreb pentru ca sunt marci si modele de masini la care senzorii de genul fac probleme constant ... este aceeasi poveste si aici?
    - as prefera modelul 1.6TDI din cauza consumului mai mic, dar as renunta la el intr-o clipita daca are mai multe probleme ca 2.0TDI. Este modelul 1.6TDI mai problematic? Daca nu ma insel eu este un model de motor nu asa matur ca 2.0TDI.


    Dupa toate cele descrise si povestite aici (pentru cine a avut rabdare sa citeasca tot) si dupa toate problemele intalnite la alte marci si modele, credeti ca Octavia este o masina care ar putea satisface cerintele mele?

    Adica o masina medie din punct de vedere al luxului (daca putem zice asa), foarte de incredere la drum si fara sa creeze mari probleme in afara de ce este consumabil si ce inseamna uzura normala?

    As putea sa trec de la un benzinar vechi pe care nu simt ca il am decat in momentul in care ma urc in el si ma duce fara griji undeva la o Octavia si sa am aceeasi senzatie de siguranta si liniste in exploatare?

    Legat de motorizare am mentionat mai sus, as prefera motorizarea cu consum mai mic urban dar as renunta la ea intr-o clipita daca face probleme in exploatare.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Aug 2014
  10. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Totul depinde de noroc si de la cine iei masina...masinile SH sunt o loterie :)
     
  11. BRazvy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2014
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Arad
    Sfaturi Achizitie Octavia 2 - FaceLift sau nu?

    Buna ziua,dragi forumisit,
    sunt si eu nou pe aici,
    dar citesc forumul clubskoda.ro de vreo luna de zile,
    de cand m-am hotarat sa trec la o masina mai spatioasa si cu un consum mai mic,decat actuala (Toyota Corolla 1.6 Dual-VVTi),
    In primul rand sper ca postez unde trebuie,avand in vedere ca acesta este Threadul de Octavia 2,
    Sunt foarte interesat de o Skoda Octavia 2 Face-Lift ,Euro5,2.0 TDI 140cp,
    insa am observat ca este o diferenta de pret de 1500+ euro intre facelift si non-facelift, diferenta care sa zicem ca s-ar scadea din Taxa de inmatriculare,
    asa ca urmeaza si intrebarile,pentru cei care sunt sau au fost in posesia unei Octavii 2:
    1.Ca si fiabilitate este diferenta mare intre Face-Lift si Non-Face-Lift?
    2.Cutie de viteze manuala sau DSG (as prefera,daca este fiabila) ?
    3.merita sa iau in calcul si motorul 1.6 TDI (bauniesc ca este cam slabut pentru 1400kg la gol) sau 1.9 TDI (generatie mai veche,stiu,dar fiabile)
    4.in cazul vreo unei oferte bune de pe piata,la ce sa fiu atent,ce ar trebuii sa verific si mai ales cum (in cazul turbinei sau alte componente ale motorului/parte electrica)

    va multumesc anticipat pentru ajutorul acordat
     
  12. Dule 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2014
    Mesaje:
    4
    Sfat achizitionare Skoda Octavia break!!

    Salutare. Momentan detin un Logan 1.6 16v si astept sa vina cumparatorul sa o ia. M-am tot uitat cu tata la masini si am ajuns la concluzia ca Skoda Octavia Facelift e cea mai ok din toate punctele de vedere: consum mic, confortabila, se aude bine sistemul audio si impozitul cu asigurarea sunt mici. Am gasit la un dealer din Timisoara o Skoda Octavia break, albastra, cu motor de 1.6 tdi si 141.000 km reali. Are carte service, toate reviziile sunt facute la Skoda. A fost masina de firma dar extrem de ingrijita. Nu are deloc zgarieturi, nu e arsa tapiteria. Interiorul arata de nota 10. Ce sfaturi imi dati legat de ea? la ce sa fiu atent? Are sitemul audio Swing si e fara USB. As putea monta unul? Farurile sunt xenon cu lupa...dar, are daylight? Legat de motor, ce motorina, ce oloi si in ce regim de turatii trebuie sa merg? Consumul in oras e mare? Multumesc frumos:D
     
  13. gti_mars

    gti_mars 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Mesaje:
    174
    Locație:
    Bucuresti
    Salut !
    Dupa cum spuneam , ALBASTRA , break , leasing operational , sa nu fie de la Petrom , mai rar albastre particulare . Si verifica cod motor sa nu fie BXE , lasa optionalele , alea sunt ultimul lucru de care sa intrebi !
    Un prieten si-a luat Skoda albastra , break , BXE ... Petrom ( a aflat ulterior ) si dupa o luna ( 1 LUNA ) i-a picat motorul . Vezi patania si a lui Lucian cu motor BXE , din pacate .
     
  14. maricv 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2014
    Mesaje:
    2
    Škoda Octavia Combi Drive 1.6 TDI CR din Flota Petrom

    Buna ziua,

    Doresc sa intreb posesorii de Škoda Octavia Combi Drive 1.6 TDI CR care si-au achizionat masina de la Welt Auto (sau alti dealer-i) - iar masina a fost folosita in cadrul flotei Petrom - cum s-a comportat dupa achizitionare si daca au avut probleme.

    In momentul de fata exista 2 curente:
    1. Unul spune ca masinile Škoda Octavia Combi Drive 1.6 TDI CR au fost folosite pe drumuri accidentate/grele spre instalatiile petroliere Petrom si, prin urmare, prezinta un risc ridicat de uzura si ca trebuie schimbate piese cu o valoare semnificativa pentru a putea folosi masina la parametri optimi;
    2. al doilea curent spune ca masinile au fost folosite doar de manager-i de acasa pana la munca (sediu petrom) si drumuri in tara, dar nu au fost folosite pe drumurile catre campurile/dealurile de extractie petrol sau gaze;


    Multumesc mult.
     
  15. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Nu exista reguli in astfel de situatii . Daca iti imaginezi ca ai facut categorisire inteligenta si intuitiva ...te inseli. Orice masina beneficiaza de o stare proprie in functie de cine a condus-o , pe unde ,si cum a fost servisata. Du-te cu masina la un servis bun si fa-i o constatare completa pentru a avea o imagine corecta. Nu sunt doua masini S-H identice , indiferent de scrie in talon.
    Pui intrebari nepotrivite si vei primi raspunsuri si mai nepotrivite :p.
     
  16. maricv 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2014
    Mesaje:
    2
    Multumesc de raspuns.Asa este cel mai bine - mers la servis bun cu ea.
     
  17. gangs

    gangs 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2014
    Mesaje:
    3
    Buna ziua, puteti da cu parerea despre urmatoarea masina ?
    Este vorba de o Skoda Octavia Wagon 1.6 mpi, 94.000km din 2008 cu pdg la un pret de 5900 euro. Masina a fost condusa de o doamna directoare cam in varsta ( ajuns la aceasta informatie dupa o scurta cautare pe google, am plecat de la deviza sa incerc sa vorbesc cu ea dar nu m-am descurcat sa-i gasesc numarul de telefon, am doar numele de pe talon ).

    Masina are urmatoarele dotari :
    - ABS, ESP
    - Clima auto
    - Cruise control
    - Inchidere centralizata + 2 chei briceag
    - Computer bord, maxidot
    - Oglinzi electrice respectiv 4 geamuri electrice
    - Senzori de parcare ( ce inseamna “park distance control” ? intreb fiindca este trecut ca o alta optiune)
    - Imobilizator electronic
    - Proiectoare
    - Istoric + reviziile toate la skoda
    - Jenti de 15” imbracate Continental de vara.

    Dealerul imi ofera garantie 12 luni, inclusa in pret, pentru motor si cutie viteza pentru lucrari nu mai mari de 1000 euro, incearca sa-mi bage pe gat una optionala de 300 euro, valabila in toata europa MAPFRE WARRANTY se numeste. Masina este din italia, rulata ma gandesc eu pe drumurile din italia, arata intr-o stare ireprosabila, n-am cuvinte ... dupa o inspectie generalizata nu am vazut nimic in neregula, dealerul m-a asteptat cu motorul nespalat  cea ce mi-a placut. Eu nu prea cunosc masina Octavia 2 deloc, interiorul m-a impresionat deci am sa o cumpar.
    Sambata ma asteapta un test cu ea, am sa o inspectez mai pe larg.
    Ma puteti ajuta cu pareri despre pret + cateva sfaturi unde sa ma uit la masina, unde se uzeaza de obicei masina dupa multi km ca sa pot sa-mi dau seama cum ar arata o modificare relativ reparare.
    Mentionez ca dealerul mi-a promis revizie service propriu unde mi se schimba toate filtrele, am sa incerc sa-l fac sa-mi schimbe si cel de la clima si sa-mi puna carbon (am citit tot aici aceste detalii ca nu le stiam ), si sa vad daca doamna a schimbat distributia de cand avea masina, fiind unica proprietara.

    Ce imi puteti spune despre aceasta serie de motor : TMBHA21Z382172838, eu pot cumva sa aflu cu ea tot ce are masina pe ea, ceva mai detaliat ?

    Ce parere aveti ? Va multumesc pentru eventualele raspunsuri

    [​IMG][/IMG]
     
    Ultima editare: 12 Noi 2014
  18. razzvan_17

    razzvan_17 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Mesaje:
    7
    Skoda Octavia 2 2006 BJB

    Va salut domnilor,

    Nou in acest forum , Ma numesc Razvan si sunt din Pitesti .
    Va cer un mic ajutor , pentru achizitionarea unei skode , descries in titlu si anume Skoda Octavia 2 , 2006 , 200.000 km cod motor BJB.
    Respectivul proprietar , o are din 2008 , prim proprietar pe carte , spune ca detine facturi pentru schimbarea ambreiajului si volantei.
    Masina este aproape full , trapa , xenon , comenzi volan, maxidot, dublu clima ,interior textil .. neagra .
    Ce parere aveti ? Ce detalii va mai pot da ?
    La ce sa ma astept dupa acesti 200.000 km ? Probleme , sugestii ..
    Va multumesc mult pentru ajutorul acordat.

    O zi frumoasa.
     
  19. alex han 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    1
    sfaturi achizitie octavia 2 diesel

    salut...sunt interesat sa achizitionez o octavia 2...din ce m am interesat motorul de 1,9 ar fi mai reusit fata de cel de 2.0...astept unele sfaturi de la voi ca sa stiu la ce sa fiu atent...am vazut cateva masini pana acum dar lasau de dorit(erau obosite)...bugetul ar fi undeva la max 6000 euro...poate stiti pe cineva care are la vanzare....nu sunt interesat de modelul break...doar berlina(hatchback)...momentan am un ford focus 2003 sedan 1,8 tddi care e la vanzare...sunt multumit de el..dar sunt fan octavia...si daca am adunat si niste lei....am zis sa trec la octavia..ms mult..astept recomandarile
     
  20. gangs

    gangs 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2014
    Mesaje:
    3
    Din cate ma citit pe acest forum sunt foarte bune acele motoare si consumul este mai mult ca acceptabil.
    Iti urez succes si pana cand iti raspunde careva cu date concise cauta pe forum despre motor, de 5 zile bantui pe aici din post in post tot adun date.

    Edit:
    Dute aici :
    "Club Skoda Romania - Forum cu discutii despre modelele Skoda > Modele Skoda > Skoda Octavia II"
    Topic : Despre cutia de viteze - probleme si nu numai
    Se vorbeste despre 1.9 diesel
     
    Ultima editare: 14 Noi 2014

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare