1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire Fabia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de oana-zeno, 3 Mai 2008.

  1. Mr_Lascku

    Mr_Lascku 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2012
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Craiova
  2. andreitim 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Mesaje:
    14
    Locație:
    GJ
    Ladies and gentlemen...din pacate am revenit din cauza "beculetului blestemat" aka Check Engine...Azi cand am venit de la tara, nici nu am facut 5-6km din cei 67 pana in oras, ca s-a aprins iar... Dupa cum am spus intr-un post de mai sus, am schimbat bujiile, totul a mers ok... Si apropo, am alimentat de la Petrom... Masina parea sa traga foarte bine, cel putin in drum spre tara i-am dat cox pana la 4500rpm... In fine, cred ca ramane problema cu, catalizatorul, care suspectez ca ar fi infundat(sper sa nu fie fagurele spart...desi nu cred, ca altfel s-ar fi aprins Check-ul din primii 30-40km, zic eu). Cineva mi-a zis sa incerc sa-i bag cativa litrii de Efix95 ca cica ar avea niste aditivi care curata tot prin motor... Ce ziceti? Functioneaza? AJUTOR!
     
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    ,,ma rog la D-zeu sa ma tina distributia pana la anu'': cum adica sa te tina pana la anu? Trebuie sa tina niste ani...sau nr. de km....:)
    ,,bai, baiete, ce poa' sa faca niste bujii, ma" : mai nimic in cazul tau...:)
    ,,catalizatorul, care suspectez ca ar fi infundat" : nu este
    ,,i-am dat cox pana la 4500rpm" : daca catalizatorul este infundat nu mai ajungi la acea turatie....maxim 3000 rpm...si simti pe masina ca nu are ,,vlaga"
    ,,Cineva mi-a zis sa incerc sa-i bag cativa litrii de Efix95 ca cica ar avea niste aditivi care curata tot prin motor...Ce ziceti? Functioneaza?" : pai ce benzina folosesti? Top premium de 99 +? Si crezi ca asta de 95 va face minuni? nu prea cred....
    Daca ai inlocuit bujiile, trebuie vazut daca au disparut missfire-ul de pe cilindrii 2-4....daca nu trebuie verificate fisele....bobina.
    Succes.
     
    Ultima editare: 18 Noi 2012
  4. razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Mesaje:
    33
    clapeta acceleratie

    am revenit sa va spun ca am fost la reprezentanta sa rezolv problema cu clapeta de la acceleratie si tot nu am rezolvat-o .mi-au facut adaptarea la ea.mi-au pus tester pe ea ,nu au gasit nici o eroare si degeaba masina face la fel.au spus sa revin daca mai intrerupe sa vada de unde e problema .asa ca nu am decat sa mai merg inca o data sa vad ce fac.
     
  5. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    Salut am cumparat o fabia din 2002 1.4 AUB adusa din olanda am schimbat sonda lambda 1 dadea o eroare si sa rezolvat dar de la schimbul de ulei (Am pus ulei ARAL 10/40)si pana acum am facut in jur de 600km si am verificat nivelul de ulei surpriza a disparut uleiul din baie era pe minim am completat in jur de 600g sa ajunga undeva la jumatate pe joja.de pierdut ulei nu pierde am verificat pe sub masina am lasato sa merga pe loc cam 15 minute am turato pe loc de scos fum albastru scoate pe la 4000-5000 ture dar nu de speriat in mers nu scoate fum deci nu cred ca mananca ulei .unde dispare uleiul ? Cineva cu o ide.Va rog?????
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Eu stiu ca AUB-ul e cam vestit ptr. consumul de ulei....s-a povestit mult despre aceasta motorizare.
    Incearca un alt producator de ulei, spunea cineva ca a incercat cu Wolf 5w40, si consumul de ulei este mult mai mic.
    ,,unde dispare uleiul ? " : daca zici ca nu curge pe nicaieri, il consuma.
    Tu de ce crezi ca ai inlocuit sonda? O fi fost ea ,,obosita", dar cred ca era si ,,contaminata" de uleiul ars.
    Pe la furtunul de la epurator cum stai cu gazele?
     
    Ultima editare: 18 Noi 2012
  7. andreitim 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Mesaje:
    14
    Locație:
    GJ
    bobinele sunt 4 si au fost schimbate. chiar daca sunt baubauri (cum au zis baietii de la reprezentanta) trebuie sa tina, da-le dracu...nici 2000km sa nu faci cu niste bobine?...daca e tot misfire, ma gandesc sa nu fie ceva contacte imperfecte undeva...fire sectionate...alea care intra in fiecare bobina (mufa cu 4 fire)... cauze ar putea fi multe, numai pe mine nu ma lasa teama ca nu o sa treaca gazele...bine-nteles fara interventiile legendare :P legat de distributie...pai sa ma tina pana la anu' cand o sa gasesc finante sa o schimb ;) si benzina...bag 95... ultima data de la petrom... :| si culmea...mi s-a intamplat sa se aprinda beculetul la un anumit nr de km dupa ce am vizitat benzinaria... traim in kazahstan? :O
     
  8. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    Pe acel furtun ies gaze ,intrebare este : nu trebuie sa iasa gase deloc pe acolo.
     
  9. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Ba da.
    Dar sa nu fie ca si la hornul casei....intelegi ce vreau sa spun?:)
    Daca scoate fum ,,la greu" inseamna ca segmentii sunt uzati.
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Am sa ma folosesc de cuvintele tatalui tau:
    ,,bai, baiete" pai verifica conexiunile, fire sectionate, sau ce ai mai mentionat tu pe acolo...altfel vorbim degeaba...:)
    ,,pe mine nu ma lasa teama ca nu o sa treaca gazele" : o sa treaca testul, stai linistit, ti-am mai zis...E5-ul va fi trecut in C.I. pe care o vor face cei de la RAR.:)
    Glumesc Andrei...dar stai linistit daca ti-am spus o treaba asa ramane, deci daca am afirmat ca va trece, va trece! Stiu cum merg lucrurile in lumea asta...dar dupa cum ti-am mai spus, nu sta cu limba-n gura si mainile in jeb. Ok?
     
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Razvane, daca la tester apare ,,curata":) poti sa incerci sa faci tu niste imbunatatiri, uite de exemplu: 4 bujii cu 4 ploturi, uitate-te cu atentie si la fisele bujiilor, un filtru de aer nou, un filtru de benzina, un aditiv de curatare a injectoarelor....si multe altele... si vezi... se va imbunatati cu ceva situatia?
    Bine, nu toate deodata, dar daca ai posibilitatea de ce nu?
    Ei, si cata speranta ti-ai pus tu in reprezentanta...:)
     
  12. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    Am verificat mai bine si scoate fum foarte putin (in functie de cum o accelerezi )si ce am observat ca se aude un golcait(borborosit) ca de apa in furtunul care vine de la epurator de ulei cred ca este condens de apa si ce am mai observat ca uleiul face o spuma de culoare galbuie pe busonul de ulei si pe furtunul de la epurator,cred ca nu este normal sa faca spuma respectiva.de ce face nu imi dau seama.
     
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    ,,cred ca nu este normal sa faca spuma respectiva.de ce face nu imi dau seama": este condens, nu iti face probleme daca nivelul uleiului nu creste...la tine nu este cazul.:)
    Daca vei face un drum mai lung vei vedea ca nu o sa mai ai ,,spuma" respectiva.
     
    Ultima editare: 19 Noi 2012
  14. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    O sa vad mersi de raspuns.
     
  15. Ovidiu_s_s 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Mesaje:
    56
    - aceeasi motorizare o am si eu si la fel se intampla ... am incercat diferite feluri de ulei Castrol 10W40, Mannol 10W40 si momentan am pus Wolf 10W40 .... cineva zicea ce uleiul Wolf nu l-ar manca insa se pare ca nu este asa ... mananca undeva la 1L la ~1200 km. Singura solutie cica este segmentare + rectificare chiuloasa (~2000-3000ron)
    - spuma de culoare galbuie de pe busonul de ulei mi-a aparut si mie insa doar pe perioada iernii
     
  16. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Asa este Ovidiu, solutia cea mai corecta la motorizarea pe care o ai, asta ar fi: segmentarea.
    Varianta sh nu este ok, degeaba achizitionezi alt motor la banutii care i-ai mentionat.... tot un AUB va fi care are va avea aceleasi naravuri.:) eventual alta motorizare....
    Eu as fi de parere sa nu aruncati cu banutii, si trageti de ele pana se poate...sunt useri care au ajuns la 300.000 km cu acest motor, au mai schimbat producatorii de ulei, au mai strans din dinti:) dar au mers inainte....banuiesc ca motorul tau are vreo 100.000 km.... nu stiu daca ar fi momentul sa-l faci bucati acum....:)
    Uite Ovidiu, daca agreezi acest ulei, te rog frumos sa il incerci....dar exact ce vezi tu in imagine, nu altceva, ma refer sa fie produs in SUA. Nu iti promit ca se vor intampla minuni, consum de ulei zero....dar ai sa vezi ca va fi altceva.
     
  17. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    Si eu am check engine aprins. De 3 ori am sters eroarea, de 3 ori a reaparut. Ceva cu "insufficient flow". Am curatat clapeta de acceleratie (cica degeaba, ca nu era prea murdara), dar valva EGR mi-au spus ca nu se curata ca e electrica...nu stiu ce. Si mi-au spus baietii de la service ca nu merge bine motorul, ca are prea mult aer (nu se stie de unde, trebuie verificat) si din cauza asta apare si acea eroare. Asa ca m-am hotarat sa ma duc la skoda, or stii ei mai bine si poate nu stau cu berea langa ei sa-mi spuna ca nu merge bine motorul.
     
  18. razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Mesaje:
    33
    :am schimbat bujiile am pus tot NGK ce a avut masina , filtru de benzina nici nu are o patru luni de cand l-am schimbat ,o sa il mai schimb iar dar vreau sa bag un aditiv de curatare pentru injectoare.ce aditiv imi recomandati pentru injectoare? o sa schimb si filtru de aer si ce mai este de schimbat si revin cu un comentariu .pana atunci o zii buna tuturor.
     
  19. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Pai nu are rost sa mai schimbi filtrul de benzina daca acum 4 luni l-ai achizitionat.
    Pentru injectoare incearca un CASITE.
     
  20. razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Mesaje:
    33
    da mersi o sa il cumpar si revin sa va spun daca s-a rezolvat,dar cred ca de la clapeta mi se trage problema .
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare