1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Discutii si probleme legate de motoarele 1.4 TSI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de coldspace, 30 Noi 2009.

  1. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    CristiV iti doresc asteptare cat mai usoara, pentru mine a fost mai greu, dar acest lucru depinde de personalitatea fiecaruia dintre noi...legat de motorul acesta, deocamdata sunt multumit de ea, am trecut de 30 000 km inca nu am avut nici o problema tehnica cu ea....Reprize are nu ma plang...bineinteles nu are un consum ca si 1.6TDI, dar daca mergi fin cu ea atunci poate scoate consumuri extraurbane de genul 5.7% sau chiar si mai putin. Dar daca ai luat deja 1.4TSI eu zic ca este pacat de motor sa mergi tot timpul la consum...Eu nu ma duc...Sper din tot sufletul ca ai optat la optiuni incalzirea scaune ca singurul lucru la care este slab acest motor este timpul de incalzire al lui iarna....Numai bine
     
  2. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    Aici se discuta despre "PROBLEME 1.4" nu despre dotarile pe care le are sau nu o masina, asa ca va rog nu deviati!
     
  3. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    Deci, domnule Doragon te rog sa nu mai imi stergi mesajele. Mi-am cerut scuze dar am atras atentia ca titlul este discutii si probleme si nu discutii despre probleme. Nu cred ca am incalcat cu ceva regulamentul acestui site.:mad: Si mai cred ca nu este nici off topic ptr. ca discut despre motorul 1.4 TSI.
     
    Ultima editare: 22 Feb 2012
  4. liviulucian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2009
    Mesaje:
    17
    Locație:
    fetesti
    am ajuns la 160 mii cu un 1,4 tsi CAXA
    e pe un g 6 luat din germ anul trecut pe la 137mii
    din istoric si din uzul zilnic (am 3 masini nu le pot alerga pe toate odata) cred ca este un motor super reusit .
    CAm o omor cu pedala de acceleratie dar si ea ma rasplateste cu un consum pe masura . 10-11 %. La mers de incepator am vazut ca scade si sub 7 .
    Oricum la 1,4 tsi cred ca ajung la 200 000 fara inteventii in afara servisului periodic.
     
  5. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Domnule Liviu Lucian ai scris ceva ce il astept de 2 ani sa spuna cineva!!!! Nici nu va imaginati ce veste buna mi-ati dat. Daca imi dati voie o sa citez cele afirmate de catre dumneavoastra si pe un alt forum. Toate cele bune si km fara evenimente neplacute!!!!

    PS: Ma gandesc ca acel consum de 10-11% este una urbana. Eu peste 8.2% nu am putut sa scot din nici sa-i scot ochii, desi nici eu nu ma duc domol cu ea. Dupa 31 300 km sunt foarte multumit de motor si prestatii, in afara de incalzirea greoaie iarna.
     
    Ultima editare: 1 Mar 2012
  6. alexandru.caescu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2012
    Mesaje:
    26
    @liviulucian cred ca ai cel mai "folosit" motor 1,4 TSI de aici...eu abia am 30K dupa 1,5 ani.Felicitari!!!! Asa sa ne ajute D-zeu si pe noi :)
     
  7. ritter 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2009
    Mesaje:
    58
    Incearca sa mergi mereu peste 2.500 sau minim, si nu o sa ai nicio problema. Odata pe luna, la un drum lung nu strica daca ii dai 4000-5000 rpm pe intervale scurte.
     
  8. criki 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2011
    Mesaje:
    6
    octavia 2 1.4 tsi - problema senzor temperatura ulei

    Salut,

    De ceva vreme incoace, pe maxidot nu imi mai apare temperatura uleiului. Imi apar cateva liniute, ca si cand inca nu s-au adunat suficiente informatii pentru a o afisa. Mentionez ca in primul an (masina noua) temperatura uleiului aparea pe maxidot dupa cativa km de la pornire. Dar acum nu mai apare deloc, nici dupa un drum de 200km (2-3h) fara oprire. A mai patit cineva asa ceva? Masina este cumparata noua, cu putin peste 1 an in urma.

    Dupa pornire, ceasul din bord (cel mecanic) urca destul de repede (2-3 minute) pana la 90 grade si ramane acolo toata perioada de functionare a motorului, indiferent daca sunt doar eu in masina sau cu greutate (4 adulti+1copil + portbagajul plin).

    Se poate sa se fii stricat ceva pe acolo? Oare la revizie au uitat cei de la PBV sa monteze/regleze ceva?

    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 9 Iul 2012
  9. iwolffy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Mesaje:
    47
    Locație:
    Iasi
    Ti-au schimbat cei de la revizie de pe intervalul flexibil pe intervalul fix.

    Avand setat intervalul fix, temperatura de la ulei nu mai apare.
     
  10. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Poate ca la unele modele asa este...si la mine este setat pe interval fix si tot imi arata temperatura ulei....
     
  11. susu.alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Mesaje:
    59
    Nu cred ca am mai trecut de vre-o 1.5 ani pe aici :)) dar dupa 40.000 km de 1.4 tsi am venit cu pareri.

    Masina nu este a mea ci a tatalui care o conduce subturat :(. Pe la 30.000 km a fost cu ea in service si i-au spus sa mai bage picioru pana la 4000 de ture sa mai invie turbina. Nu a vrut. La 34.000 km si-a pierdut brusc suflul cand o turezi peste 2000 rpm.

    A mers iar in service si i-au spus ca trebuie alta turbina, ca o omorase pe aia si la cate depuneri are nu o mai salveaza nimeni. Am luat-o si eu sa o conduc si am facut cativa km cu ea pana a trebuit sa depasesc ceva.... eee acu a inceput distractia . De la 60 la 90 am retrogradat din trapta 4 in 3 si am intrat in depasire , nu stiu ce sa intamplat dar cand a sarit de 3.500 ture a sughitat motorul parca se oprise si dupaia a luat-o iar numai ca acu tragea mai normal.

    Am luat-o si am dat cu ea cat am putut 5-6000 ture in care sa repetat fenomenul de cateva ori si scotea fum, pana cand nu a mai facut nimic. Azi a implinit 40.000 dupa o plimbare de 400 km. Nu am schimbat turbina nu am mai schimbat nimic. Daca e greseala mai mare la astfel de motoare e sa le lasi sa moara.

    Motorul este superb, consum de 6 medie, cuplu garla pt 1.4. Aveti grija de ele si gadilati-le din cand in cand ca le face chiar bine.
     
  12. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    Exista pe forum persoane speriate ca dupa cca. 30.000 de km, din cand in cand, in momentul pornirii la rece aud un "carait" de sub capota. Caraitul inceteaza apoi imediat. Parerile sunt contradictorii, unii spun ca acest zgomot vine de la sistemul de distributie (lantul sau intinzatorul) altii de la o piesa numita "variator". Acest carait provoaca temerea ca acesta ar putea fi un defect sau un prim simptom care mai tarziu poate culmina cu ruperea lantului sau cel putin stricarea distributiei care, bineinteles, ar conduce la avarierea motorului (pistane, supape, etc.).

    Ai avut semne de asa ceva pana acum? Multumesc!
     
    Ultima editare: 14 Aug 2012
  13. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Eu am 38 800 km si da cateodata am asemenea caraituri la pornirea la rece... Din pacate pana ce nu devine zilnica degeaba te duci la reprezentanta ca te trimit la plimbare. Un coleg de pe un alt forum a schimbat acel variator ax cu came si da , de acolo ii venea caraitul la rece. Spune ca s-a imbunatatit mult la el dupa schimb, comportamentul motorului. El avea parca 35 000km.
    INSA: pretul este unul foarte mare. Pretul normal al acelui variator este undeva pe la 2100 lei peste care vine manopera. El a beneficiat de kulanza de 70% al piesei si a trebuit sa plateasca in total undeva pe la 1100 lei. Insa m-a atentionat, cu cat ai mai multi km pe masina cu atat este mai mica procentajul kulanzei calculat din pretul initial al piesei schimbate. Deci naspa...bani dati cu caruta pe o piesa despre care nici nu ar trebui sa stim.
    Eu deja pun deoparte banii...
    In rest alte probleme nu am cu motorul sau cu masina, dupa 2 ani si 2 luni...
     
  14. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    Andrei, stiu de tine si de geocos cu variatorul (deci tu si el ati prezentat doua probleme diferite) dar ma interesa susu.alex. Din ce a scris nu rezulta care are problema respectiva. Pe de alta parte iti spun foarte clar, daca vrei sa intelegi, cand te duci la service trebuie sa ai cu ce, degeaba te duci cu filme!!! Sigur, situatia este neplacuta.
     
  15. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    OK, intre timp mi-am dat seama si eu. Eu oricum momentan stau si astept pana ce va face mai des...atunci ma duc la ei si le las masina cateva zile...alta cale nu exista, cel putin in Romania nu. Susu.Alex nu a prezentat asemenea simptome nu cred ca ar fi avut asemenea probleme. La el era o simpla problema de turbina coxata de prea multa folosire subturata. Bine ca a scapat asa ieftin si nu a trebuit sa schimbe turbina ca pretul este peste 1000 euro, la acest motor(cel putin la reprezentanta). O zi buna
     
  16. susu.alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Mesaje:
    59
    Ma scuzati ca am intarziat cu raspunsurile, ocupat cu concediu tansalpina Transfg etc :)).

    Inainte sa plec am zis sa schimb uleiul ca imi statea mie pe chelie ca zisese un domn ceva de tacanitul la rece si cum ca a schimbat castrol cu mobil 1 si sa dus. Carait nu pot sa zic dar un tacanit tare si sunet de diesel da, categoric. Na surpriza, mobil 1 esp formula 5w30. Prima zi a lipsit complet acel sunet, a doua zi la fel, si in continuare nu suna deloc la fel la pornire. In timpul mersului nu este nici o diferenta dar sunetul motorului la pornit sa schimbat dramatic.

    Daca nu ma insel vazusem pe youtube ceva despre un 1.4 tsi care avea probleme cu sincronizarea la supape si au demontat baietii motorul ca sa vada niste intepaturi in capetele pistoanelor, imi imaginez ca o fii destul de zgomotos si au rezolvat cu ceva la distributie, au modificat lungimea lantului parca.

    O sa fac un filmulet cu pornirea la rece sa va dau o idee despre cum se aude. Data viitoare cand mai schimbati ulei incercati si mobil, poate ajuta la ceva :D
     
  17. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc!
     
  18. oanceagabi

    oanceagabi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, am o skoda octavia FL 1.4 TSI si intradevar motorul este super. Merita toti bani.

    Am si eu aceeasi problema cu bataia de la motor la pornire si din ce am citit pe forum nu m-am speriat la inceput. Acum masina are 42.000KM si in mers se aude on partea dreapta indiferent de viteza, indiferent daca mototul este subturat sau supraturat ca si cum ceava nueste prins bine, ca un zornait :( .

    Sa fie de la variator, trebuie sa il schimb. Am fost la un meanic si mi-a spus ca e da scutul de plastic, dar am verificat scutul si este prins foarte bine.
     
  19. asterix 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2012
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Pitesti
    Nou pe forum ....in asteptare SKODA OCTAVIA FL 1.4 TSI DRIVE alba .....
    Timp de livrare 12 saptamani (Autec Pitesti ).... optionale doar Bolero, 4 boxe spate si telecomanda briceag..... intentionez montarea unui scut metalic dupa (acum toate sunt din plastic) ....am ales motorizarea de 1.4 in urma a celor citite pe forum (mult mai multe probleme la 1.2).Ca posesor de Logan Laureate 1.4 nu am simtit nevoia sa comand proiectoare si geamuri electrice spate (in 7 ani am folosit proiectoarele doar de vreo 2 ori....).Acum sper sa se simta diferenta la celelalte capitole :).Oricum, Loganul se pastreaza pentru ca e o masina care-si merita toti banii.Spre deosebire de majoritatea, nu sunt asa nerebdator sa soseasca masina :)...sper sa prind un curs mai bune si un pret bun la vouchere :)
     
  20. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    In orice caz sa fii pregatit si pentru cazul in care vei primi masina in doar vreo 8 saptamani! Eu am avut in contract 14-15 saptamani si a venit dupa doar 8.
     
    Ultima editare: 27 Aug 2012

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare