1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori O2

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de abogdan1978, 27 Feb 2008.

Taguri:
  1. octavian010683 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Mesaje:
    6
    bun dar daca ar fi sa zicem sonda lambda atunci pe diagnoza de ce da eroarea cu G62, + aia cu amestecu; stiti cumva cam ce valoare tre sa aiba sonda aia G62 ca o am pe cea veche si am masurat-o cu multimetru si imi arata undeva la 2k ohmi si daca tin bricheta sub ea scade spre zero. Cam cat costa o sonda lambda?
     
  2. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    885
    Locație:
    Viena
    de la 600 la 1200 ron, in functie de marca.
    Eroarea referitoare la amestec este data tocmai de sonda lambda 1!
     
  3. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    am si eu eroarea cu sonda de temp si nu am nici o problema....merge perfect normal daor ca e eroarea acolo si tot apare (eraorea apare, nu martor in bord)
     
  4. octavian010683 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Mesaje:
    6
    auoleau da mai scumpa nu putea fi??????????
    DEci: ar trebui sa ii spun la asa zisu mecanic al meu sa nu mai reseteze eroarea cu sonda ci numai aia cu amestecu ??
     
  5. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    daca face diagnoza cu vag le sterge pe toate, nu are cum sa steaga doar una. si daca o sterge si apare iar inseamna ca e lambda. daca ai de unde incearca sa pui una buna doar de proba
     
  6. octavian010683 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Mesaje:
    6
    aha o sa il intreb pe mecanic daca are el vreouna de proba oricum o sa ma tin de capul lui sa o faca sa mearga sau daca nu schimb eu mecanicul sau masina.
    multumesc de sfaturi!
     
  7. sorin90 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2012
    Mesaje:
    4
    sistem preincalzire

    Salut am o intrebare mi se aprinde in bord martorul de la sistem de preincalzire acela ca o spirala galbena si clipeste in continuu cei care ati avut aceasta problema puteti sa imi spuneti si mie de la ce este exact(multa lume imi spune ca ii de la bujii altii de la niste senzori)am uitat sa spun ii o skoda octavia 2 2006 elegance si daca este bine sa merg cu el asa.astept raspunsuri.va multumesc!
     
  8. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    acea sarma de care spui tu trebuie sa stea aprinsa cand pui contactul. cat timp e aprinsa se incalzeste camera de ardere, iar dupa ce se stinge poti porni masina. dupa ce pui contactul se stinge? se aprinde din nou in mers? sau nu se tinge nici la contact nici in mers?
     
  9. octavian010683 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Mesaje:
    6
    buna, octavian sunt am discutat alaltaieri despre sonda de temperatura ca tot imi dadea in bord chek engine, la tester cu vag imi dadea g62 si amestec sarac asta a fost vineri,
    sambata am curatat sonda lambda 1 si azi la test nu mia mai dat numai g62 mi-a resetat si am mers cam 100km dar a reaparut iar cheku si din nou g62 fara amestec sarac si sonda a schimbato si azi cu una noua desigilata in fata mea; vorbesc de sonda de temp aia care are ca o tata nus ce sa mai fac cu ea ca nu ii mai dau de capat
     
  10. cossminel

    cossminel 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Mesaje:
    56
    martor bord

    am o fabia pe motorina si cand mergeam cu ea mi s-a aprins martorul ala in bord(volanul cu doua spite si semnul !) de se aprinde o data cu bujia cand pui contactul...ma poate ajuta cineva cu informatii ?
     
  11. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    directia mergea normal? sau volanul s-a intarit cand s-a aprins martorul?
     
  12. cossminel

    cossminel 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Mesaje:
    56
    Sincer sa fiu s-a intarit foarte putin.de la ce poate sa fie?
     
  13. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    prin intarit ma refer daca s-a facut ca si cand ai avea motorul oprit. eu zic sa verifici lichidul de servo prima data;)
     
  14. cossminel

    cossminel 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Mesaje:
    56
    am verificat lichidul la servo...era cu 150 ml mai putin...am completat ..am montat totul la loc si am pornit masina...dupa ce am mers cu ea 500m s-a aprins iarasi...am pus masina pe tester si mi-a dat power stering sensor 00816...
     
  15. flavius006

    flavius006 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2012
    Mesaje:
    2
    Locație:
    pitesti
    pompa

    e posibil sa fie pompa de servo sa nu mai bage presiunea necesara...
     
  16. cossminel

    cossminel 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Mesaje:
    56
    nu e pompa...pentru ca servo merge..se invarte usor in mers..pe loc putin mai greu..dar dadui search pe forum...si am vazut ca mai multi colegi au avut problema cu acest senzor..in principiu trebuie schimbat...
     
  17. blink245 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Mesaje:
    4
    Pozitiile se aprind singure

    Salutare,

    Am inceput sa am urmatoarea problema:

    Cand opresc motorul (deci cheia revine la pozitia zero), se aprind automat lanternele fata si pozitiile spate - chiar daca butonul de lumini este pe pozitia 'stins'. Se sting singure dupa aprox 30sec, sau daca armez alarma. Daca ies din masina in timp ce sunt aprinse sunt avertizat sonor (semnalul pentru faruri aprinse).

    Acelasi lucru se intampla cand dezarmez alarma - se aprind becurile si se sting dupa 30 sec sau dupa ce pornesc motorul.

    Seamana a functii 'coming home', 'leaving home', dar eu nu stiu sa fi avut masina asa ceva din fabrica. In MAXI DOT nu gasesc optiuni referitoare la asta.

    Va rog un sfat.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2012
  18. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    Pai inseamna ca ai comming nu?. a inceput sa faca asa brusc?
     
  19. blink245 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Mesaje:
    4
    Da, a inceput sa faca asa acum cateva zile. Pana acum nu a mai facut, si o am de ani buni.
    Presupunand ca am comming home si l-am activat din greseala, cum se dezactiveaza?
     
  20. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    1-puneti contactul
    2-in max 3 sec dupa punerea contactului trageti semnalizatorul ca pentru blitz,dar si mentineti ,dupa care in timp ce faza lunga sta aprinsa ridicati semnalizatorul in sus(sau spre dreapta) si mentineti 3 secunde
    3-auziti un "bing" in bord
    4-gata...
    pentru dezactivare...idem ca la activare numai in loc sa ridicati semnalizatorul,coborati(spre staga) si mentineti 3 sec
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare