1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Consum antigel

Discuție în 'Skoda Superb' creată de razvan20, 30 Sep 2010.

  1. razvan20 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Mesaje:
    2
    salut! imi curge antigelul,am fost la service si nu am nici o scurgere nimic pe la furtune in fata, dar am gasit jos la picioare la scaunele din spate ud.iar la cateva zile am gasit sub masina pe unde escurgerea aia de la clima o balta super mare iar masina nu am folosit deloc? are cineva o explicatie?
     
  2. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Radiator interior de caldura spart (heat changer cred ca-i mai spune). Daca sunt scurgeri la interior si din borcan dispare antigelul cam asta ar fi problema.
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Antigelul are un miros specific , mai ales cand este la o temperatura ridicata. Are si o structura uleioasa la atingere. Daca ai radiatorul interior spart ( asa cum zice colegul Cristi ) trebuie sa simti vapori si miros de antigel in interiorul masinii. Deasemenea poti avea unul din colierele care prind tubulatura de respectivul radiator slabite sau stricate. Sau chiar tubulatura de cauciuc gaurita.
     
  4. razvan20 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Mesaje:
    2
    dar nu inteleg de ce numai in spate este ud asta e aiurea ca prima data ar trebuie sa se ude in fata
     
  5. pritulescu

    pritulescu 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Mesaje:
    145
    Locație:
    Bucuresti
    Fară să vedem nu cred să poată cineva spune cu precizie ce este. Nu putem decât să presupunem. Aşa cum în posturile de mai sus s-au spus câteva posibile defecţiuni, mai pot adăuga şi eu una şi anume robinetul de închidere sau reglare a temperaturii al radiatorului interior (caloriferului cum îi zic eu).
    Că se udă în spate în interior, se poate presupune că locul pe unde pică antigelul este pe tunelul unde este schimbatorul de viteze şi frâna de mână, iar în funcţie de înclinarea maşinii lichidul se scurge jos prin botul maşinii, sau în spate în interior (puţin probabil pentru că în cazul ăsta presupun că s-ar prelinge pe cablurile de frână şi ar ajunge jos dar prin spatele maşinii). Sunt doar presupuneri, tu trebuie să cauţi să vezi pe unde se scurge lichidul, văzând şi pipăind.
     
  6. ale_sherifu

    ale_sherifu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Rm Valcea
    Salut!

    O intrebare am si eu va rog.ce antigel imi recomandati pentru o fabia 1.4 benzina pe timp de inghet si cati litri intra in rezervor?multumesc:beerchug:
     
  7. Ionut_SIG

    Ionut_SIG Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Mesaje:
    326
    Locație:
    Bacau
    Antigel rosu G12 si intra cam 4-5 litri PREPARAT daca cumperi 3l de antigel concentrat ai si pentru schimb si mai ramane si rezerva de completat ulterior.
     
  8. ale_sherifu

    ale_sherifu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Rm Valcea
    ok

    Deci sa cumpar vreo 3 litri ,din astia 3 fac 6?ms
     
  9. marius vrajitoru

    marius vrajitoru 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2009
    Mesaje:
    111
    Locație:
    timisoara
    antigel...

    Ciao!
    Am gasit la supermarkeul Auchan antigel rosu G12 sau G12+ cred, la 1L la pretul de 13lei, credeti ca ar fi bun pt iarna, mentionez ca pe timpul verii mi-am curatat vasul de expansiune si am pierdut ceva antigel in timpul manevrii de curatare si am adaugat apa distilata cam jumate de litru aprox., apoi am schimbat vasul de expansiune si am mai adaugat ceva apa de distlilata. Credeti ca ar fi bun sa cumpar din acela sa il am pe timpul iernii.( nu am pierderi de antigel).
    Multumesc.
     
  10. Ovidiu_s_s 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Mesaje:
    56
    Pierde antigel

    Se pare ca masinuta mea pierde antigel ... am fost la mecanic si dupa ce s a uitat putin mi a spus ca e vorba de pompa de apa (se vede ca ar curge antigel in jurul unui surub de la pompa de apa).
    Ideea este urmatoarea : distributia a fost schimbata acum 30k km, deci ar mai merge ~30k km ... nu as vrea sa schimb distributia chiar acum caci curelele sunt ok .... masina a fost luata din germania ... e posibil sa fi schimbat distributia si pompa de apa nu ? e posibil sa se fi busit doar garnitura de la pompa de apa ? (mecanicul zicea ca ar fi posibil sa fie si asta) ... ati mai intampinat careva asemenea problema ?

    PS Apropo ... cica si una dintre curelele de distributie este pusa invers ... se poate intampla ceva rau din cauza asta ??
    ...eventual ceva marca de pompe care este ok si ceva preturi
    ... astept pareri ...merci mult
     
    Ultima editare: 15 Ian 2011
  11. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Multa lume face aceasta greseala in momentul in care fac schimbul de distributie. Nu schimba si pompa de apa si dupa un timp aceasta cedeaza si apar problemele descrise de tine. Referitor la cureaua montata invers nu prea stiu ce sa spun, din cate stiu eu are caneluri drepte care nu influenteaza pozitia in care este montata.
    Schimba pompa de apa! Marca... ceva italian am si eu dar nu retin marca.
     
  12. Ovidiu_s_s 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Mesaje:
    56
    am schimbat pompa de apa si mai era un loc pe unde curgea antigel ... acum aceasta problema s-a rezolvat
     
  13. klau_johnny 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Mesaje:
    53
    Locație:
    Arad
    salutare !! Este nevoie de antigel si vara? Eu am ceva pierderi de antigel pe la radiator prin fata , ce pot face? Ce fel de antigel pot baga si cati litri ? :keule::anbet:
     
  14. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Verifica vasul de expansiune si vezi ce scrie pe el... acolo ar trebui sa fie scris G12 sau G12+. Nu are a face antigelul cu anotimpurile, nu trebuie folosit exclusiv iarna, iar pentru acoperirea eventualelor crapaturi ale radiatorului poti incerca prafuri minune din magazinele de piese auto, multa lume spune ca au scapat de probleme cu acele prafuri.
    Se completeaza pana sub limita max. de pe vas.
     
  15. klau_johnny 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Mesaje:
    53
    Locație:
    Arad
    mersi mult , maine am sa verific ce scrie pe vas . Eu am pierdere de apa de ceva timp si am completat numai cu apa distilata , probabil numai am deloc antigel , este o problema asta? Imi zici te rog cum pot face , sa dau drumu la apa si cati litri de antigel si cati de apa sa bag ? mssssssss
     
  16. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    220
    Locație:
    Bot'şăni
    Care e diferenţa? În cartea tehnică sunt scrise alte minuni... :tocktock:
     
  17. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Cateva repere de diferentiere intre ele:

    G12:
    Antigel standard G12 cu nivel scazut de fosfati si silicati. Nivel de silicat foarte scăzut care asigură protecţia sistemului de răcire pentru autoturisme, camioane. Folosit de cei mai mari fabricanţi auto din toată lumea ca echipament original, asigură protecţie optimă.
    Combină protecţia la temperaturi joase cu protecţia anti coroziune, în mixaj cu apa distilată pentru a reduce riscul de depuneri în radiator. 50% mixaj asigură protecţie până la -35 grade C.
    • Nivel scăzut de silicat.
    • Protecţie împotriva ruginii şi a depunerilor din radiator şi din sistemul de răcire
    Previne supra-încalzirea şi îngheţul.

    Asigura protectie aceptabila pentru sistemele de racire de ultima generatie din aluminiu.

    G12+:
    Acest produs este NECESAR pentru orice masina care are sistemul de racire din aliminiu.
    Combină protecţia la temperaturi joase cu protecţia anti coroziune, în mixaj cu apă distilată pentru a reduce riscul de depuneri în radiator. Un mixaj de 50% asigură protecţie până la -35 grade C.
    • Protecţie 5 ani/ 220,000 km
    • Conţine zero silicat, fosfaţi, boriu, nitriu sau amoniac
    • Protejează împotriva coroziunii
    • Previne supra-încălzirea sau îngheţul motorului
    Protejează sistemele de răcire din toate metalele inclusiv aluminiu.
     
  18. klau_johnny 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Mesaje:
    53
    Locație:
    Arad
    Ce imi recomndati sa bag in vasul de racire ptr ca pierd antigel pe la radiator in partea stanga pe la mijloc . A folosit cineva ceva ptr a astupa pori ???????????????
     
  19. klau_johnny 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2011
    Mesaje:
    53
    Locație:
    Arad
    Ce imi recomndati sa bag in vasul de racire ptr ca pierd antigel pe la radiator in partea stanga pe la mijloc . A folosit cineva ceva ptr a astupa pori ???????????????
     
  20. talpaiute

    talpaiute 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2011
    Mesaje:
    143
    Locație:
    Ploiesti
    Da, solutia de infundat porii radiatorului functioneaza. Acum depinde si cat de mare e fisura. In orice caz merita sa incerci.
    Citeste si urmeaza instructiunile de pe bidonul solutiei.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare