1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Despre cutia de viteze - probleme si nu numai

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de nebunu, 24 Iun 2010.

  1. wolfie180782 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2011
    Mesaje:
    4
    Explicatia asta am primit-o si eu: " caz tipic de ghinion". Dar parca nu sunt complet multumit de asa o explicatie pentru o masina noua, caci la 30.000 km este noua, si de la o marca precum SKODA. Parca asteptarile erau putin mai mari.Oricum multumesc de sustinere...sper sa nu mai intampin probleme pe viitor deloc ( mai ales din cele bazate pe ghinion ).
     
  2. Teddy B

    Teddy B 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Mesaje:
    13
    In cutia de viteze la octavia 2 este o flansa cu doi rulmenti incorporati care mai cedeaza la unele cutii.De aceea se recomanda la aceste cutii sa se schimbe inca odata uleiul de cutie dupa unu-doi-trei ani,fiecare in functie de cati km face.Schimbul de ulei se face numai cu unul ORIGINAL nu producator aftermarket.Ceilalti doi rulmenti se inlocuiesc din motivul ca la demontare se distrug.Preturile mi se par ca sunt in regula la piese.La manopera poti sa gasesti ceva mai ieftin.Poate o fi fost un lot de flanse cu rumenti de o calitate mai slabuta cine stie de ce cad.Din cauza umiditatii uleiul devine mai vascos si isi mai pierde din proprietati in timp.Nici nu se sesizeaza cand intra in viteze un pic mai greut.Si de aici nu mai este mult sa cada rulmentii "bolnavi".
     
    Ultima editare: 5 Iul 2011
  3. wolfie180782 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2011
    Mesaje:
    4
    Multumesc foarte mult pentru lamuriri. Chiar m-au ajutat foarte mult. Manopera a fost alegerea mea ...adica prefer un service SKODA ( PROCAR fiind unul dintre cele mai bune service-uri din tara ) decat un service de colt de strada (tinand cont ca vorbim de desfacerea cutiei de viteze ). Pentru moment se pare ca ramane varianta cu " caz tipic de ghinion "....sper sa fie ultimul si sper ca niciunul dintre voi sa nu aiba parte de el.
    Va doresc spor maxim, benzina ieftina,sosele uscate si fara gropi si viata lunga.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2011
  4. razraz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    19
    Salut Tuturor!

    Am o SKoda Octavia Tour 2 fabricata mai 2011 si am o mica problema deoarece nu imi intra cateodata in treapta 1 de viteze.

    Stie cineva care este rolul acelei saibe de plastic sau daca cineva o are la timonerie in ce pozitie sta aceasta?


    Eu o am si am observat ca sta in doua pozitii:


    1.Ba e prinsa pe acel filet metalic al tijei
    2.Sta libera pe partea fara filet.

    Am pus intrebarea de mai sus deoarece tind sa cred ca din cauza acelei saibe cateodata se blocheaza si nu intra in viteza 1 mai ales ca nu stiu care este pozitia corecta a acelei saibe de plastic.
     
    Ultima editare: 18 Iul 2011
  5. razraz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    19
    Problema cutie sau ambreiaj?

    Am o Skoda Octavia Tour 2, model mai 2001, 1.4 16v 80CP si momentan am doar 2200km parcursi.


    Cateodata(1 din 10) nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pana acum am facut nenumarate reglaje de timonerie, inlocuire ulei cutie si aerisire ambreiaj.


    De cateva zile am observat ca atunci cand nu vrea sa intre in treapta 1 de viteze si pare ca se opreste la jumatatea cursei daca ridic usor pedala de ambreiaj imi intra pana la urma.


    Care sa fie cauza acestei probleme in baza la ceea ce am scris eu mai sus?


    Multa lume imi spune ca ar fi cilindrul receptor al ambreiajului de la cutie, altii imi spun ca ar fi ceva din kitul de ambreiaj iar cea de-a 3-a categorie imi spun ca la cutie am o problema.


    Astept parerile Dumneavoastra.
     
  6. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    greu sa gasesti un thread sticky nu?
     
  7. razraz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    19
    la cat de suparat sunt cu cutria de viteze la masina mea care practic este noua e normal sa incerc sa gasesc o rezolvare

    din pacate pana acum chiar nu am gasit nici macar o rezolvare.
     
  8. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    probleme cu masinile avem toti dar nu inseamna ca trebuie sa deschida fiecare cate un topic nou pentru orice chestie ca ar iesi o mare tiganie
     
  9. talpaiute

    talpaiute 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2011
    Mesaje:
    143
    Locație:
    Ploiesti
    Sunt curios daca a avut cineva probleme cu ambreiajul sau cutia asta noua manuala cu 6 trepte de pe Octavia 2 FL. :uhm:
     
  10. ducu86 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2009
    Mesaje:
    1
    Locație:
    bucuresti(temp bistrita)
    ducu86

    am probleme cu volanta(imi trepideaza masian pe loc) am un RS motorina 2008 cu DSG!!!imi afecteaza masina si mai rau daca circul cu ea!!!?
     
  11. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    885
    Locație:
    Viena
    Nu cred ca are ce probleme asa mari sa iti faca , numai ca este indicat sa o schimbi, normal, si sa te asiguri ca este de la volant in primul rand.
    Am un vecin cu un Golf 5 GTI cu motor de 2000 diesel si a mers mai bine de 1 an si peste 20000 km cu problema la volant....ii mai facea si un zgomot infernal, cel putin eu am auzit mereu cand o parca in special....nu stiu daca facea si in alte situatii. L-a costat vreo 40 de mil cu manopera cu tot si a facut-o cand a vandut masina , altfel nu avea de gand.
     
  12. alex911 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Mesaje:
    1
    Si sa mergi cu ea asa, sa te enerveze, ca apoi cand o vinzi sa ii dai altuia masina buna dupa ce tu ai mers cu ea defecta, nu mi se pare prea ok... :D
     
  13. sandu82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2011
    Mesaje:
    9
    Am si eu o intrebare deoarece deocamdata nu consider ca am probleme.

    In treapta a 5-cea in frana de motor se aude un vuit al cutie cred.
    Are cineva vreo idee ce ar putea fii? Cutia este manual 6 trepte iar ambreiajul inca nu l-am schimbat ca dat semne .
    Masina este o octavia2 2.0 tdi bkd 212 mii km din 2005 o am de noua si pana de curand nici o problema majora inafara de valva N75, oare daca schimb uleiul la cutie dispare vuitul?
    multumesc antcipat
     
  14. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    Sal

    Si ai rezolvat problema??? pina la urma ?care era cauza ca sint curios
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Ian 2012
  15. razraz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    19
    nu s-a rezolvat
    masina face la fel

    m-am resemnat
     
  16. viobr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2011
    Mesaje:
    17
    uleiul in cutia de viteze se schimba?

    :hi::hi:Salut,
    sunt nou pe acest forum si nou proprietar de octavia 2 tdi 2008 cumparata acum 2 luni din belgia cu 160.000km, am facut revizia clasica si ma intreb...uleiul din cutie se schimba, se verifica....
     
  17. roberto 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Mesaje:
    35
    Locație:
    Constanta
    Pentru linistea ta recomand sa-l schimbi. Nu implica cine stie ce costuri.
     
  18. aurel2001 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2012
    Mesaje:
    1
    Am volanta cu masa dubla. Vreau sa o schimb ca se pare ca a cedat. Este mai buna volanta cu masa dubla decat cea cu masa dubla? Fabrica ce recomanda? Am inteles de la Brady ca au avut multe probleme cu volanta cu masa dubla, dar tot pe aceasta o recomanda.
    Ce parere aveti?

    La Brady, numai volanta costa 3500 RON

    numai volanta costa 3500 Ron, la Brady
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Ian 2012
  19. danutlupu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Mesaje:
    31
    Locație:
    Iasi
    Efectiv o volanta cu masa dubla este efectiv la fel ca o volanta cu masa dubla, cum ai luat carnetul fara sa stii romaneste ? :tocktock:
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Ian 2012
  20. viobr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2011
    Mesaje:
    17
    tip ulei cutie

    salut, ce ulei trebuie folosit in cutia de viteze manuala cu 5 trepte la o skoda octavia 1.9 tdi?:salute:
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare