1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ambreiaj

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Bughster, 13 Ian 2010.

Taguri:
  1. Englezu888

    Englezu888 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2010
    Mesaje:
    131
    Locație:
    Ploiesti
    Nu va jucati cu uleiurile!.. La cutie intra 75W90 si din fabrica vine cu ulei aral. Uleiul la cutie se completeaza doar. De verificat se verifica astfel. se scoate surubul pe unde se completeaza cu ulei si se verifica cu degetomometrul nivelul, sau daca ai ulei cumparat deja, pui pana da peste, dupa care pui surubelul la loc. Uleiul la Servodirectie trebuie numai ulei de culoare verde, daca ai pus asa totul este ok :)
     
  2. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    885
    Locație:
    Viena
    @ Englezu888: da, uleiul pe care l-am luat pt servo este verde, o culoare fosforescenta asa, din cate imi aduc aminte, nu stiu exact calitatile lui , ma uit diseara la el si iti spun exact de care este.
    In ceea ce priveste verificarea uleiului de la cutia de viteze , spune-mi te rog unde se afla cutia de viteze , si acel surubel de care vorbesti, unde trebuie sa caut ? Si f important: trebuie sa urc masina pe rampa sau cum acces acolo ???
     
  3. Englezu888

    Englezu888 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2010
    Mesaje:
    131
    Locație:
    Ploiesti
    Eu l-am ajutat pe un amic cu un VW sa isi completeze uleiu.. Am folosit o teava de PVC indoita la un capat in forma de J si asa am turnat uleiul acolo. Chestia e ca la Fabie nu stiu unde se alfa busonul de completare :)

    Vezi si tu care cum seamana pe la tine pe sub masina:

    http://i32.tinypic.com/28mit14.jpg
    http://i26.tinypic.com/2py5isp.jpg
    http://i25.tinypic.com/15wyo8m.jpg

    Completarea se face in felul urmator: Masina pe loc drept, se desface busonul se pune uleiul pana da peste sa zic asa. Se pune busonul la loc, se porneste motorul circa 2-3 minute, dupa care se verifica din nou.. in caz de nu este la nivel se mai completeaza...
     
    Ultima editare: 8 Iul 2010
  4. stefandaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Romania
    Salut

    Cine stie daca se potriveste ambreiajul si volanta cu masa dubla de la un seat ibiza 1,9 tdi la skoda mea fabia 1,9 tdi !
     
  5. fatvlad90

    fatvlad90 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Mesaje:
    65
    Locație:
    Bucuresti
    Mai greu sa gasesti aici acest raspuns,cel mai bine iti poate spune un mecanic.
    Bafta!
     
  6. cristians1981

    cristians1981 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2010
    Mesaje:
    3
    daca tipul de motor si cutie sunt la fel se potrivesc (pe ibiza au fost ATD, AXR si BMT motoare 1,9TDi 100cp si cutii EWT, GGU, JDA). Apropo exista si kit volant simplu + disc + placa + rulment pt 1,9TDi PD 100cp producator Valeo. Daca vrei iti pot da adresa de catalog a celor de la Valeo si acolo poti descoperi toate posibilitatile;)


    uleiul din cutie trebuie schimbat la o anumita perioada de ani(nu rezista la infinit cum spun producatorii, astea's basme, pana se buleste ceva la cutie un sincron sau mec actionare si cioaca garantie atunci), isi pierde din proprietati(vascozitate) ca orice ulei. Daca se completeaza uleiul atunci este nasol, inseamna ca-l pierde peundeva:(, asta nu se consuma ca cel din motor . Parerea mea este ca uleiul sa se schimbe la un interval de 5-7 ani, cel putin asa am facut eu. nici macar nu este scump
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2010
  7. polisantotimis

    polisantotimis 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Mesaje:
    4
    Buna.Am si eu o Skodita 1.4 mpi AZF an 2003.Mi se intampla o chestie foarte deranjanta cand schimb viteza.In momentul cand las ambreiajul mai repede si accelerez mi se aude un pacanit un poc cum sa explic(cred ca de la cutie sau ambreiaj)...poate sunt printre voi care stiu despre ce e vorbe...lamuriti-ma si pe mine va rog sa stiu ce se intampla....
     
  8. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Trebuie verificat suportii de la motor si cutie, se poate sa fie uzati sau chiar deteriorati si de acolo sa vina "poc-ul".
     
  9. polisantotimis

    polisantotimis 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Mesaje:
    4
    Mc mult o sa verific.Chiar sunt curios...i'll be back
     
  10. dieter14

    dieter14 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Salut! Am nevoie de o parere. Fabia mea e din 2000...bineinteles a aparut uzura normala la ambreiaj. Totusi eu m-am obisnuit cu masina si acum dupa ce am condus un Seat Ibiza Sdi(practic aceeasi motorizare) mi se pare pedala de ambreiaj mult mai moale decat la mine. Exista Skoda Fabia fara pompa aceea de ambreiaj?(ma gandesc ca poate eu nu am asa ceva comparabil cu Seatul ala) Ms anticipat.
     
  11. vladutcristian

    vladutcristian 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2009
    Mesaje:
    56
    Locație:
    oradea
    lichidul de frana cand l-ai schimbat ultima data, pentru ca lichidul de frana comunica si cu pompa de la ambreiaj si din acel bidonas. totusi verifica si starea lichidului
     
  12. dieter14

    dieter14 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Daca raspunsul cu lichidul de frana era pt mine, trebuie sa precizez ca la lichid nu s-a umblat de ani de zile. Adevarul ca, comparabil cu acel Seat am intradevar si frana mult mai tare. Oare o schimbare de lichid ar remedia situatia macar a franei?(ma gandesc ca frana o pot avea asa de unde am circulat cu sabotii uzati la maxim o perioada destul de indelungata si nu neaparat de la lichidul de frana.)
     
  13. skodila sdi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2010
    Mesaje:
    9
    Locație:
    brasov
    am fost plecat la tara la drum lung iar pe drum cand schimbam vitezele am observat ca in momentul cand intra intro treapta superioara scadea turatile de la 3000 la 2000 cu o usoara senzatie de patinare a ambreiajului poate stii cineva daca e dus ambreiajul sau volanta ,altfel masina trage bine mas baga si la liniute dum cum merge si pleaca de la semafor alea care ca in brasov nu prea mai avem(avem giratorii) trebui sa subliniez ca este o fabia din 2005 cu motor 1.9 SDI iar asta e pria mea masina diesel eu am cam umblat cu benzinare si poate asa face tipurile astea SDI am inteles ca TDI NU FACE ASA

    Edit: te rog sa te concentrezi cand scrii. Foloseste semnele de punctuatie pentru ca nu intelegem nimic din ce ai scris.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2011
  14. Mihaiescu Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Mesaje:
    21
    Locație:
    Suceava
    Am observat ca in pedala de ambreiaj se simt niste vibratii/trepidatii destul de mari,in special in treapta a2a si a3a intre 2500 si 3000rpm se simt cel mai tare,discul de ambreiaj este destul de uzat dar nu foarte tare,inca nu patineaza,cel putin asa cred eu :);si cand se incalzeste putin motorul,pedala de ambreiaj prinde putin mai sus decat atunci cand este rece,asa mi se pare mie.
    Daca aveti ceva sugestii, le astept cu placere.

    am uitat sa precizez si cred ca m-au injurat detui pana acum ca masina e o Skoda Fabia Classic Combi 1.2 12v 47Kw AZQ an-2004.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2011
  15. eusto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2011
    Mesaje:
    1
    ambreiaj?

    Salut, am si eu o problema cu un pacanit cand plec de pe loc. Se aude numai in viteza I dupa ce am mers cativa metrii cu ea. Se aude un pacanit care se simte efectiv in masina. In alte viteze nu l-am auzit. Aveti idee de la ce poate fi?

    Multumesc
     
  16. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    885
    Locație:
    Viena
    Daca vrei raspunsuri/sugestii nu stica sa spui ce motorizare are masina si sa dai mai multe detalii.
    Zgomotul vine cand apesi efectiv ambreiajul , sau are legatura doar cu introducerea in treapta 1 de viteza si plecarea de pe loc.
    "Se aude un pacanit care se simte efectiv in masina" - ori se aude, ori se simte? ori amandoua? sunetul vine din habitaclu sau de la la cutia de viteze/ambreiaj? de simtit cum se simte, vibratii , sau cum anume simti tu un "pacanit"?

    Din ce ai scris tu, este foarte greu sa intelegem si sa incercam sa iti explicam de la ce ar putea fi, asa ca asteptam detalii.
     
    Ultima editare: 19 Iun 2011
  17. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Daca spui ca zgomotul se aude numai la treapta 1 dupa ce ai mers citiva metrii, s-ar putea sa ai ghinion si buba sa fie in cutie.Oricum detaliaza fenomenul : se aude fara sa mai umblii la schimbator, ai eliberat ambreiajul deja cind se aude sau esti inca cu piciorul pe pedala de ambreiaj, este numai zgomot sau si smucitura .....
     
  18. eXistenZ

    eXistenZ 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare la lume. Am citit tot thread-ul despre ambreiaj, dar n-am regasit si ceva detalii despre ce problema am eu pentru skoda din semnatura.
    cand se incalzeste masina si stau la semafor se aude sacadat un ticait, nu stiu cum sa-l descriu (tctctctctctc...). Daca apas ambreiajul dispare dar reapare odata cu eliberarea ambreiajului la stop. Ambreiajul nu patineaza.
    S-au am mai observat (tot la stop) ca daca turez peste 1000 rpm zgomotele inceteaza, ca si cum ceva in ambreiaj s-ar echilibra odata cu cresterea turatiei.


    multumesc mult si daca are cineva sugestii....:racer:
     
  19. Mihaiescu Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Mesaje:
    21
    Locație:
    Suceava
    Exact la fel face si la mine,skoda fabia 1.2 azq,cred ca e de la rulmentul de presiune,asa si-au mai dat unii cu parerea.Daca afli de la ce e te rog sa postezi.
     
  20. stefandaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Romania
    eXistenZ

    RULMENTUL DE PRESIUNE 100 % . asa am avut si eu .... L am schimbat si am 20 000 de km si face din nou . sa nu iei LUK , asta am luat eu si .......
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare