1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme AC/incalzire/ventilatie

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de drmogo86, 24 Mai 2009.

  1. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    salut din nou! mai baieti stateam eu si ma uitam astazi acolo la compresor si am vazut exact ce s-a rupt...modulul acela de era in interiorul fuliei s-a rupt de o tabla ce se afla pe marginea fuliei...acum intrebarea vine astfel...daca as gasi pe cineva priceput sa-mi sudeze acel modul de tabla aia ce vine pe marginea fuliei as rezolva problema ??? astept pareri!
     
  2. rosso corse 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2010
    Mesaje:
    41
    1200 :rolleyes:

    Ciudat ca ieri a disparut acel zgomot. Sa fie vreun rulment sau rola?

    Daca il sudeaza cum trebuie si nu incarca prea mult nu cred ca vor fi probleme. Eu zic sa incerci mai ales ca suma e modica. Bafta! :beerchug:
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iul 2010
  3. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    nu te supara dar eu nu dispun de acea "suma modica" si 2 la mana cam ciudat la 1200 km sa iti scoata zgomote ciudate rulmentii...ma voi duce maine la niste baieti sa vad ce verdict dau..
     
  4. rosso corse 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2010
    Mesaje:
    41
    Suma modica in comparatie cu pretul unui compresor nou. Imi pare rau daca reiese altceva din ce am scris mai sus. O seara buna!
     
  5. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    am inteles..imi cer eu scuze dar sunt foarte irascibil in aceasta perioada din aceasta cauza...
     
  6. skodapuff

    skodapuff 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Mesaje:
    22
    Locație:
    bucuresti
    am puricat putin net-ul.... intre 500 si 800 de lei compresorul de skoda octavia 1...incearca la alo dezmembrari. vezi ca au site!
     
  7. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    am inteles..multumesc frumos skodapuff, dar intai ma duc astazi pana la un service (pe langa auchan) sa vad ce zic ei si daca se poate repara daca nu voi lua altul...app ce am descoperit este ca difera de la motor la motor...si sa va zic una si mai tare la skoda la reprezentanta am fost ieri ce pret mi-au pus pt compresor cu tot cu fulie: 4800ron....bataie de joc...
     
  8. Dyablo

    Dyablo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2009
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Ploiesti
    Pai nu ai inteles nici acum ca tre sa ne ferim de reprezentante mai rau ca de moarte?? in loc sa fie un loc unde sa te duci si sa stii ca o rezolvi 100% si preturi acceptabile, e exact invers. Mie cand am avut probeme cu caseta de servodirectie ma puneau sa cumpar caseta noua de la ei: 5500ron fara cutia mea la schimb, si cu ea la schimb 4800ron, cik mi-au facut reducere....in fine. N-am ce sfat sa iti dau, unde nu ma pricep nu ma bag, pot decat sa iti urez sa o faci cat mai ieftin si pe urma sa nu mai ai " belele ", atat. Kilometrii cu nemiluita'.
     
  9. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare baieti!! Revin cu vesti foarte bune!!! am rezolvat problema. am cautat umpic pe net si am gasit un atelier al unor baieti de nota 10+!!! au desfacut frumos scutul de protectie au umblat pe sub masina la compresor au scos ambreiajul defect si au inlocuit cu unul bun! durata a fost de aporx 2 jumatate, au lucrat cu grija nu s-a pierdut freon. per total sa rezolvat cu suma de 450 ron...am scapat sa dau 4500ron(fara ciubucuri) la hotii aia de la skoda...va multumesc pentru ca mi-ati sarit in ajutor si mi-ati fost de un real folos!! numarul de telefon al celor de la atelier il voi pune la sectiunea publicitate pentru nu se supara moderatorii!! Stima!
     
  10. nandu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Mesaje:
    3
    verificati termostatul e pe duca si ramine blocat pe inchis sau garnitura de chiuloasa sa nu fie "ciupita"
     
  11. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    ultimul post a fost din 2009;)
     
  12. Dizzy4all 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti
    In mare am aceeasi problema

    Octavia 1.6, 2002, imi baga caldura (dar nu cum trebuie) doar cand accelerez, altfel baga aer rece. Acul se ridica la 90 de grade, normal as zice. Ce sa fie, radiatorul din bord, daca ar fi acesta, trebuie demontat tot bordul pentru a se putea schimba?
     
  13. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Eu as spune ca ai radiatorul de interior infundat si prin urmare apa nu-si face circuitul normal si la turatia de ralanti. Trebuie desfacut radiatorul si suflat cu aer.
     
  14. Dizzy4all 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti
    multumesc, am rezolvat problema. masina baga caldura acum. raditorul din bord era infundat.
     
  15. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    E bine ca ai rezolvat problema si nu mai rabzi frig in masina. Esti rugat, in limita timpului disponibil, sa detaliezi metoda pe care ai aplicat-o in desfundarea radiatorului, daca e scris ceilalti vor sti ce sa faca atunci cand vor avea aceiasi problema.
     
  16. dj sky 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2010
    Mesaje:
    11
    Sunt mai multe variante. Otet in instalatie, asa vreo 2 litri, si dupa dai drumul la apa jos, desfacut returul si turul la calorifer si bagata presiune pe retur sa arunce mizeriile afara, dat jos si bagata solutie de curatat (detartrant sau cum ii zice) Atentie a nu se baga direct in instalatie, face rau la unele componente(pompa de apa, termostat).
    De suflat cu aer cum zicea un coleg mai sus, nu prea se pune problema, deoarece se cam poatra cu filtru si nu ajung balauri la radiator. si chiar si infundat partial/integral nu ar mai veni aer prea bine sau aproape deloc, nicidecum aer rece.

    In unele cazuri se mai blocheaza pe inchis electrovalvele alea, dar se poate proba, luand capacul de la picioare din dreapta de sub bord jos, si bagata mana la conducta sa vedeti daca s-a incalzit catusi de putin, + ca trebuie sa se auda cand se deschid, sau un electrician pentru o bere, masoara si va spune ce e cu ele.

    La schimbarea caloriferului, asta in ultima faza, este o zi de lucru + reincarcarea instalatiei cu freon. Recomand pe cineva care a desfacut macar o data, daca nu voi cu curaj, dar atunci rezervati 2 zile :) ca sa dati finut jos urmatoarele:panou dreapta de sub torpedou, torpedoul, coloana centrala incepand din spate in fata,de la cotiera, frana de mana, partea de la scrumiera, partea de la cass, AC, si alea apoi sunt inca cateva suruburi pe lateral si vine panoul central jos. La radiator sunt cateva suruburi, cablaj cu reglaj manual pentru caldura la AC manual, si cateva fire si mufe. Nu e mare filosofie, trebuie doar sa te apuci de desfacut si treaba merge mai departe.
     
  17. florin_1968 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Mesaje:
    1
    salut,am si eu o ''ciudatenie'',masina e octavia 1 TDI,110 CP,diesel....urc o panta de 10 km,am caldura super,cobor in frana de motor aceeasi panta si in 2 min sufla abia caldut,la ralanti la fel si acuma fi atent: opresc motorul,dau cheie in 10 sec.si baga din nou caldura vcum trebuie,merg in linie dreapta tot 10 km sa zicem,iar baga rece in ralanti sau subturat,iar opresc,iar baga caldura,ce dracu sa fie?:search:

    ....am uitat,am climatronic pe masina,scuze
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2011
  18. dj sky 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2010
    Mesaje:
    11
    Poti sa ai climatronit toata ziua :), el doar regleaza, dar daca nu are temperatura de intrare mai mare decat cea setata de tine, nu prea are ce face. De exemplu de reglezi 24 de grade, afara sunt -10 trebuie sa aiba apa macar 50-60 de grade sa poata sa iti dea 24 de grade.
    Temperatura la apa iti coboara cand cobori pante mai lungi, nu?
    Mergi si ia un termostat bun si monteaza-l. Ia unul de calitate nu te uita la 20-30 de lei :).
    Pana atunci, juma de radiator acoperit cu carton ajuta dar asta e tiganie nu e de mers asa. Motorul functioneaza in apele lui la temp inalte.
     
  19. azzaro83 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2011
    Mesaje:
    4
    La cat timp se schimba freonul la AC?

    Salut

    As vrea sa stiu daca freonul din instalatia de AC se schimba la un anumit interval de timp.Am inteles ca se face schimbul la 2 ani dar nu sunt sigur.

    Ms.
     
  20. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    In instalatie exista 2 lichide si anume ulei pentru ungerea componentelor si freon pentru racire. Lichidele NU se schimba neaparat, ci ele la fiecare 2 ani se reimprospateaza. Se conecteaza aparatul la masina si se lasa sa lucreze, si DA, este de preferat sa faci acea operatie.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare