1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Intrebari legate de C.V.manuala

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Alinsb89, 1 Noi 2010.

  1. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    se pare ca sunt urmarit de ghinioane...dupa ce am schimbat ambreiajul, cutia de viteze acum mi s-a rupt capatul de planetara :(
     
  2. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    439
    Locație:
    Focsani
    Nasol moment.Cum s-a rupt?
     
  3. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    habar n-am ce s-a intamplat, am mers finut cu ea. am plecat de la semafor si POC... :(
     
  4. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    439
    Locație:
    Focsani
    Bine ca a cedat asa,si nu in mers,doamne fereste.
     
  5. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    asa am zis si eu dar na, bagam iar mana in buzunar pana la cot. ideea e ca s-a rupt aiurea, chiar inainte sa inceapa canelurile s-a forfecat... mecanicul a zis ca n-a mai vazut asa ceva in viata lui.
     
  6. Ionut_SIG

    Ionut_SIG Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Mesaje:
    326
    Locație:
    Bacau
    Mai mult ca sigur avea o buba mai veche de a pocnit asa usor, la o simpla plecare de pe loc.
     
  7. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    foarte aiurea cu masinile SH
     
  8. Ionut_SIG

    Ionut_SIG Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Mesaje:
    326
    Locație:
    Bacau
    Nu neaparat, depinde si de noroc si la o masina noua pot aparea diferite probleme.
     
  9. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    220
    Locație:
    Bot'şăni
    oare?

    Sau nu!!!
    Am peste 6000 de kilometri făcuţi pe "străzile" româneşti şi nu am avut niciun necaz! Am schimbat doar cauciucurile, că erau uzate...
    Depinde de norocul fiecăruia! :blownose::whistle2:
     
  10. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    eu am facut 25000 pana la prima problema ( un rulment), dar acum au fost 3 chestii majore consecutive, urmeaza maine a 4 a...

    in rest doar consumabile..
     
  11. fatvlad90

    fatvlad90 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Mesaje:
    65
    Locație:
    Bucuresti
    salut

    alin,cam asta e cu masinile sh,
    avand in vedere ca masina ta e sdi,un motor foarte economic,iar culoarea este alba,da-ti seama ca e foarte probabil ca in realitate sa aiba ceva km rulati...si na,mai schimbi cate ceva la masina...bafta multa si iti urez sa nu mai ai probleme pe viitor!
     
  12. graby111 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Mesaje:
    101
    Locație:
    Mangalia
    nu cumva erai in toiul la o liniuta de semafor?????? un 80 cu a doua, ceva??? cum sa se rupa asa dintr`o data, la o plecare" finuta"???????:
     
  13. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Daca in prealabil planetara a fost fortata inainte de semafor, este foarte posibil sa se intample asa cum a descris Alinsb69. Am patit-o si eu dar cu o Dacie dupa ce am iesit de pe cartodrom...
     
  14. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    daca te uitai umpic ce motor am si cati cai te gandeai ca nu am ce liniute sa dau, ca nu am masina pt asa ceva. si daca ti-am zis ca am condus finut am condus finut, pt ca s-a stricat masina de 3 ori la mine si am zis ca nu e normal sa o cocarjesc sa se strice a 4 a oara ca ma crucifica tata. iata ca am mers lejer cu ea si tot s-a intamplat.


    PS: nu inteleg dc as minti aici, ce as avea de castigat..?
     
    Ultima editare: 12 Dec 2010
  15. mihai261 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2010
    Mesaje:
    2
    Sa fie intr-adevar cutia!

    Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum, deci, pentru eventualele greseli imi cer scuze in avans...bun acum sa revin "on topic"masina: Skoda Fabia Hatchback 1.9 SDI ASY an 2001, km 188000(asta spune pe bord,personal as fi de alta parere)>>si acum sa vorbim despre problema, de aproximativ 2-3 luni a inceput sa scoata un sunet ciudat,un huruit cand aveam motorul pornit(evident)si ambreajul cuplat fie pe liber fie in viteza(in mers)treapta 1-2 dupa care zgomotul motorului acoperea sunetul"huruitul"cu timpul sunetul a inceput sa se amplifice lucru care ma determinat sa ma duc la un service sa le pun o intrebare sa vad despre ce este vorba...mecanici mi-au spus ca ar fi vorba de rulmentul de presiune si ca nu ar fi nici o problema daca mai merg asa o perioada pana schimb tot chitul ambreiaj, bun, zis si facut,a venit craciunul masina a ramas pe bara cateva zile iar azi dimineata m-am urcat in ea am plecat de pe loc si a inceput sa scoata niste sunete cumplite de am zis ca mi se imprastie pe drum >>>treapta 1-2 mai tare,3-4-5 mai incet,sunetele erau urmatoarele: trosnit, pocnit, scartait(de parca cineva zgaria un geam) plus ca in panta oricat de mica, imi tremura masina de parca mi-ar "scapa" planetara in roata, tin sa mentionez ca in viteze imi intra fara probleme, nu agata, nu caraie nu scoate nici un sunet pana in momentul in care iau piciorul de pe ambreiaj, orice ajutor este bine venit..stiu ca imi veti recomanda sa ma duc la un service dar pur si simplu nu am timp sa ajung pana dupa anul nou,tocmai de asta am postat si eu aici poate a mai patit cineva ceva de genul si ma poate ajuta si pe mine cu un raspuns pentru a ma linisti putin, multumesc anticipat!!
     
  16. pritulescu

    pritulescu 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Mesaje:
    145
    Locație:
    Bucuresti
    Parerea mea este sa nu mai pornesti motorul. Zgomotul pe care-l auzi nu ete de la rulmentul de presiune, ci de la un rulment al cutiei de viteze. Rulmentul de presiune haraie si scrasneste numai cand apesi pedala ambreajului, cum lasi pedala libera si rulmentul intra in repaus. In schimb in cutia de viteze axul motor se invarteste aproape tot timpul cat motorul se roteste. Pacaniturile si trosniturile pe care le-ai auzit ultima oara pot proveni de la bucatele de coroana ale rulmentului defect care a inceput sa se dezintegreze si au fost antrenate de rotile dintate ale cutiei.
    Sper sa gresesc pentru ca manopera la cutia de viteze este cam piperata si sa fie devina placa de presiune a ambreajului.
    PS. La mine din momentul in care am auzi huruitul si pana am auzit pacanituri si scrasnituri am mai mers 1000-1500 Km (Skoda 120).
     
    Ultima editare: 29 Dec 2010
  17. lati 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2010
    Mesaje:
    2
    salut.sunt nou pe forum si daca gresesc imi cer scuze anticipat.
    probleme cu cutiile si cu ambreiajul la Skoda sunt mai frecvente decat credem. cand dati cutiile jos fiti atenti fiindca sunt modele de fabia la care se pot folosi piese la cutiile noi (vezi Skoda Felicia). ambreiajele cu masa dubla sunt varza (am O1 4x4 la care am probleme cu ambreiajul si cu haldexul.)
    pentru cei care trebuie sa schimbe piese sa-si caute piese sa nu schimbe toata cutia. daca aveti un prieten care cunoaste putina mecanica ziceti-i sa va ajute.
    va urez un AN NOU FERICIT !
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2011
  18. Alinsb89 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Mesaje:
    48
    nu cred ca e o idee prea buna ca "un prieten care stie putina mecanica" sa desfaca o cutie de viteze, dar acum fiecare cum crede. :)
     
  19. mihai261 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2010
    Mesaje:
    2
    Bun....gata am fost cu ea in service cu aproape 2-300 m inainte de service mi-a ramas blocata cutia in treapta a 2 a, am mai tras de ea putin pana in service au urcato pe rampa sa constatat intr-adevar a fi cutia si bine inteles ca la recomandarea mecanicului am cumparat una SH cu garantie 6 luni pe care am dat 350e...cat despre reparat...am sa sustin ideea colegului "Iati",daca vreti sa o reparati incercati cu ajutorul unui prieten care are putina indemanare...va recomand asta pentru ca...in momentul in care repari o cutie daca a avut ceva spart in ea, e nevoie de inlocuirea tuturor rulmentilor garniturilor si posibil si a peste 50% din rotitele zimtate ceea ce inseamna multi $$ plus o costisitoare mana de lucru...adica mult peste pretul unei cutii SH....si nici o secunda sa nu va ganditi ca "da domne' dar daca o repar pun piese noi si iese mai bine decat un SH"nu nu iese, toate metalele rotitele din interior sunt tratate, au un smalt (ca dinti umani)si in momentul in care ceva se sparge in ea si incepe sa circule si sa se umple uleiul de pilitura si aschi de metal toate rotitele incep sa corodeze ceea ce inseamna ca si daca schimbati toate componentele afectate, cele ramase(sursa permanenta de pilitura) le vor afecta pe cele noi!!!!...tocmai de aceea va recomand daca aveti de gand sa o reparati ori incercat sa o faceti personal,ori in momentul in care este desfacuta in service sa fiti prezent si sa va spuna exact ce trebuie inlocuit,si sa va si arate de ce trebuie doar acea componenta!!!..Sper ca nu m-am pierdut in detalii si ca ati inteles tot ceea ce am vrut sa spun!!!:rockwoot:
    P.S Daca cineva doreste cutia de viteze(sa o reconditioneze si sa o foloseasca)va astept cu un reply aici...Un an nou fara probleme va doresc tuturor La Multi Ani!!!
     
  20. soarec 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2009
    Mesaje:
    95
    Locație:
    iasi
    A mai venit o belea, nu mai intra in viteza 1 si marsarriere, numai eu stiu cum am ajuns pana acasa :). Bagat in orice viteza , schimbatorul umbla in toate directiile ca si cum ar fi pe liber, am desfacut rama pe care vine mansonul schimbatorului sa vad ce e acolo si se pare ca ar fi rupta sau sarita un fel de tija, cea marcata de sageata si locul de unde e sarita e incercuit. E de rau sau se rezolva usor ? Am legat momentan cu sarma sa pot ajunge la un service, asta sapt viit.
    http://img152.imageshack.us/i/img002cg.jpg/
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare