1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Noul model 1.6TDI care inlocuieste 1.9TDI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de newbie, 23 Mar 2010.

  1. radu2010

    radu2010 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Braila
    Salutare tuturor,
    De 2 saptamani sunt fericitul posesor de O2 FL 1.6tdi am aproape 2200km,si as am cateva nelamuriri in privinta masinii:1 de ce sunt doua becuri in proiector si cand se aprinde cel dinspre exterior
    2 pe spate am inteles ca se poate activa din soft si a 2-a lampa de ceata, a mai facut cineva modificarea asta?
    ce consum aveti cu motorizarea asta?
    eu am scos 6 in oras shi 4~4.5 afara consum destul de bun zic eu
     
  2. Michael

    Michael 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Mesaje:
    96
    Locație:
    Timisoara/Romania
    Salut!
    felicitari pentru masina si sa o stapanesti sanatos!
    daca te referi la becul care se afla in extremitatea lampii halogen din bara, acea este lampa dedicata DRL (daylight running lights) si se activeaza in service.
    dupa activare se va aprinde la fiecare pornire a motorului, cand comutatorul lumini este pe OFF, pentru timp de zi, fara sa ti se aprinda luminile din bord, player, etc.
    luminile interioare din bord se vor aprinde doar la activarea luminii farurilor.
    initial mie mi-au activat DRL ( eu fara lumini nu circul, nici macar in oras) pe faruri, apoi citind pe net am aflat ca lampile dedicate DRL, din bara au un reflector anume creat pentru a fi mult mai bine vazut pe timp de zi decat cu farurile care lumineaza prin lupa+ ca becul din lampile DRL din bara consuma mai putin curent decat cele din faruri, deci impactul asupra consumului de combustibil e mai mic.
    odata activate din service lampile DRL din bara, vei avea posibilitatea de ti le dezactiva tu din maxidot cand vrei.
    daca optezi pentru a-ti activa lampile DRL din bara, cere si activarea luminilor spate, daca nu, risti sa pleci de la ei doar cu DRL fata activat.
    sper ca ti-am fost de folos, bucura-te de noua ta masinuta, e de nota 10.
     
  3. noobinhood 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Mesaje:
    37
    Locație:
    Bucuresti
    sorry de :sign_ot:

    Si cu ce te incalzeste DLR-ul pe proiectoare daca pe drumurile nationale si europene trebuie sa mergi cu luminile de intalnire aprinse aka faza scurta?
    Ca asa zice legea...
     
  4. radu2010

    radu2010 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Braila
    am citit in carte cum se activeaza DRL-u,eu nu am maxidot pentru ca am luat masina din stoc,trebuia sa astept pana in ianuarie daca faceam comanda in fine,si in carte scrie cum se activeaza cu maneta de la semanlizare dar nu merge daca fac cum scrie in carte, sa inteleg ca sunt dezactivate din vag-com?mi s-a pus pata si mie acum ca am vazut beculetele alea acolo si sa stiu ca nu pot sa le aprind:D
    am inteles ca se poate monta tempomatul daca masina nu are din fabrica, se schimba doar maneta de la semnalizare stie cineva la ce pret ajunge?
     
  5. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Radu: drl se activeaza cu vag-ul, iar manete tempomat gasesti la vanzare in aria dedicata, tot acolo sunt afisate si preturile.
     
  6. Michael

    Michael 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Mesaje:
    96
    Locație:
    Timisoara/Romania
    DRL sunt chiar lumini de intalnire pe faza scurta, de fapt ele nu focalizeaza pe nimic, ci imprastie lumina in asa fel incat sa fii cat mai vizibil, far a deranja insa.
    legea care spune ca luminile de intalnire sunt amplasate in faruri, este veche si depasita.
    daca vreun garcea m-ar opri, i-as dovedi instant ca lampile de ceata (halogen) sunt langa DRL si sunt stinse.
    dpdv legal sunt ok, nu-mi fac nici o problema. :arco:
     
  7. radu2010

    radu2010 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Braila
    Stie cineva daca la Octavia 2 FL ne arata daca se arde vreun bec?Am scos azi de curiozitate mufele de la becurile pentru numarul de inmatriculare dar nu mea aparut nimic in bord.
     
  8. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14

    Aceeasi problema o am si eu, motorul de 1.6 tdi are aceleasi performante ca si cel de 1.9 tdi? Personal nu cred. Zgomotul de la 1.9 nu ma deranjeaza. Alternativa la 1.9 poate fi 1.4 tsi? Ma refer strict la demaraje, reprize. Consumul sigur va fi mai mare, dar poti conduce si economic. Pana cand se va mai fabrica 1.9 tdi?
     
  9. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Da este 1.4TSI alternativa ca si performante, si la viteze de peste 150km/h 1.4TSI chiar se misca mai bine avand viteza a 6-ea. Desigur la consum este o diferenta 1-1.5litri la suta diferenta in afara orasului si circa 2 in oras . Iti pot spune aceste date , eu avand 1.4TSI si socrul avand Octavia 2 din 2008 1.9TDI. Am condus amandoua masini destul de mult.
    Depinde de om cui care tip de motor ii place, care caracter, zgomot interior(1.4TSI este cu mai multe clase mai silentioasa in interior decat 1.9TDI...de fapt depinde de multe, cui care ii place mai mult)
    Eu din cate stiu pe Octavia 2 deja nu se mai fabrica motorul de 1.9TDI, numai cel de 1.6TDI
     
  10. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    E perfect atunci, consumul nu este foarte mare in favoarea lui 1.4, taxele sunt mai mici, banuiesc ca si intretinerea e mai mica. Masina cred ca e mai scumpa la aceleasi dotari ca 1.9 tdi de 101. Ma refeream cand am intrebat daca se mai fabrica 1.9 tdi la acesta de pe Tour de 101 CP.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2010
  11. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Tour Octavia 1 nu se mai fabrica.....Tour 2 care este de fapt un Octavia 2 inainte de facelift,cu echipare mai saraca Classic deja se produce in Cehia( la noi abia de anul viitor se va comercializa) insa se pare ca nu se va vinde cu motor diesel in Uniunea Europeana desi se produce si cu un motor diesel(e adevarat noul 2.0TDI Common Rail dar cu 110CP)
    http://new.skoda-auto.com/com/model/tour/look/Pages/look.aspx

    " 01.10.2010.
    Skoda Auto introduced the New Octavia Tour, which is a pre-facelift, Classic level Octavia 2 with the original headlamps and tail lights, but with facelifted interior.
    Uncoloured door handles, wing mirrors and bumper stripes, missing fog lights and side protection stripes are for the exterior. The car is available with sedan and combi (estate) body.
    Trim level consists of two airbags, electrically controlled wing mirrors, ABS, power steering, central locking and height adjustable driver's seat.
    Engine choice is poor: for EU countries 1.4 16V 59 kW (80 PS) and 1.6 MPI 75 kW (102 PS) petrol engines, for non-EU countries 1.6 MPI 75 kW (102 PS) petrol and 2.0 CR-TDI 81 kW (110 PS) diesel. All units are EU5 conform. Price is CZK 282.500 (GBP 10.000) for the sedan and CZK 312.500 (GBP 11.000) for the combi version.
    "
     
    Ultima editare: 15 Noi 2010
  12. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    In cazul asta cred ca vor avea vanzari foarte slabe, majoritatea romanilor vor diesel si daca e Skoda e si mai bine. Excelente masini
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Noi 2010
  13. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    220
    Locație:
    Bot'şăni
    Nu prea înţeleg pe ce sunt bazate deciziile astea de marketing! :blahblah1:
    Mai precis, interesul lor e să vândă sau nu?!:think::anbet:
     
  14. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    este un interes sa vanda, dar cei de la departamentul service sa frece menta?:)
     
  15. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Poate nu cunosc foarte bine piata din Romania, care inseamna 90 % diesel. O sa vedem la anul cand va apare, daca este adevarat ca nu vor avea o versiune diesel in oferta.
     
  16. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Cum vi se pare motorul 1.6 TDI pe o masina mai grea decat Octavia, adica Passat?
     
  17. Michael

    Michael 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Mesaje:
    96
    Locație:
    Timisoara/Romania
    probabil difera transmisia fata de O2, motorul are cuplu/putere suficiente, trebuiesc doar puse in valoare de o cutie de viteze.
     
  18. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Vom afla daca motorul de 1.6 tdi e mai bun decat 1.9 tdi atunci cand un posesor de 1.9 tdi isi va schimba masina cu 1.6 tdi si va conduce la fel de multi km ca si cu 1.9 tdi.
     
  19. susu.alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Mesaje:
    59
    Vin si eu cu o parere :D . Tocmai s-au adus la noi la servici 4 octavii 1.6 tdi :>

    Cele de dinainte sunt 1.9 thdi si cateva 2.0 tdi .

    M-am plimbat cu 1.6 si mi se pare ceva mai anemic la turatii mici decat 1.9 dar diferenta e mica zic eu si cu rodajul nefacut se justifica .

    CEl mai mult imi place ca este mai silentios decat 1.9 . In rest nu prea sunt diferente .
     
  20. omulvesel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Diferentele probabil ca se vor vedea cand masina va fi mai incarcata. Mergi cu 1.6 150 000 de km si atunci vom afla mai multe.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare