1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire Fabia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de oana-zeno, 3 Mai 2008.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Dragos1
    Tu cand dai curent de la alta masina pui clestii pe conectorii de pe bornele bateriei. Si atunci curentul necesar pornirii este asigurat ptr. pornire.
    De aici rezulta contact imperfect intre bornele bateriei si conectori. Daca spui ca bateria e OK.
    In interiorul conectorilor se poate forma o pelicula lucioasa de oxid care nu lasa sa treaca suficient curent de la baterie catre instalatia electrica a masinii.
    Curata conectorii si apoi strange bine suruburile. Vezi sa nu fie largi dupa strangere.
    Totul va fi OK.
     
    T. Carmen apreciază asta.
  2. Dragos1 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Mesaje:
    3
    Am rezolvat,pana la urma era electromotorul de vina.

    Multumesc oricum
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Dragos1
    Multumim ca ai revenit cu raspunsul la problema ta.
    Dar ... probabil datorita stresului generat de defectiunea avuta ai pierdut succesiunea evenimentelor sau interpretarea datelor a fost gresita.
    Esti sigur ca electromotorul a fost problema?! Pentru ca eu am impresia ca ai fost pacalit. Electromotorul indiferent de ce defectiune ar avea (periiile electromotorului pot genera defectiuni asemanatoare) nu se poate comporta asa cum ai descris tu cand dau curent de la alta masina porneste din prima:
    Cand afirmi ca masina porneste din prima cand dai curent de la alta masina ... 100% bateria sau circuitul electric (conectorii si cablurile) nu asigura curentul necesar pornirii. Posibil in situatia ta sa fi fost o coincidenta ... dar e foarte bizara. Si datorita multora care le place sa beleasca clientul e firesc sa am o mare indoiala ca ptr. o curatare de contacte la bornele acumulatorului ai fost taxat ptr. o problema mai ... costisitoare.
     
  4. Dragos1 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Mesaje:
    3
    Nu ma pricep sa iti spun daca ma pacalit sau nu,dar l-am pus de curiozitate sa verifice ambele electromotoare, inainte de al monta pe cel cumparat (era sh),la cel initial turatiile la care invartea erau foarte mici si nu declansa puternic,iar la cel cumparat sh, declansa tare si cu mult mai multe roatatii decat la primul,
    Acum ca e bine sau nu ....stiu doar ca dupa ce la pus a mers din prima.
    Zi faina
     
  5. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Cand dadeai la cheie cat de repede invartea? Era diferenta de viteza intre bateria ta si cand o porneai ajutat de alta masina? Teoretic un electromotor slabit nu invarte mai greu? Iar cand masina ia curent de la alta, tot electromotorul masinii tale se ocupa de pornire. Deci teoretic trebuia sa invarta la fel de greu si cu bateria ta si cu cea de la alta masina? Pun doar niste intrebari, nu sunt specialist :)
     
  6. iulianp

    iulianp Bronze Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    219
    Locație:
    Bucuresti
    Cand lua curent avea alta tensiune la electromotor (14v). Probabil astfel o lua electromotorul lui.
     
  7. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Mersi pentru clarificare iulianp. Da, are sens. Cu o baterie buna, are cam 12v si ceva cand e oprita.
     
  8. George Catalin

    George Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2014
    Mesaje:
    35
    Locație:
    Curtea de Arges
    Eu am fost la service si mi au schimbat bucsa si carbunii la electromotor si nu mai face. Ai putea incerca ..
     
  9. NVEdith 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Mesaje:
    1
    Exact asa e si masinuta mea, am fost la n serviceuri, l-au pus pe tester si nimic. Spun ca totul e ok. Pana la urma sonda lambda ar fi de vina?
     
  10. sorinm8 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Targoviste
    Salut Carmen stii cumva dimensiunile oringurilor care etanseaza carcasa termostatului lichidului de racire si a termostatului . Multumesc anticipat !!! deci vorbim de pozitia 4 si ce intra sub capacul de la pozitia 3
    078e5bdd-da77-463d-82ff-ed2b9890788f.png
     
  11. sorinm8 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Targoviste
    Salut !!!! am avut aceeasi problema aprins epc in bord si mi-a taiat acceleratia eroare P0342 Camshaft pozition Senzor A circuit low input (bank1 or single senzor )am scos senzorul si a gasit in capul magnetic pilitura fina cu mizerie uleioasa,senzorul este original si este pe masina de 15 ani, am curatat senzorul -am montat la loc am sters eroarea din bord si acum merge fara probleme.
     
  12. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Salut colegi de forum.am o problema la skoda fabia 1 2002 1,4 mpi 50 kw

    Am fost plecat cu ea toată ziua,după care m-am dus la serviciu( lucrând de noapte) iar dimineața când am vrut sa plec nu a mai vrut sa pornească.
    Am verificat bobina si da scânteie pe toate 4 orificii,bateria este noua,am scos furtunul de oe rampa de injectoare si nu da benzina deloc când dau la automat si nici nu se aude pompa amorsanduse când pun contactul,învârte dar nu pornește,ceva remedii sau pe unde ar trebui sa ma uit sau sa verific.
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2018
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  14. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Mulțumesc,am sa verific acea siguranță.

    O poza mai exacta cu acea siguranță mar ajuta foarte mult
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iul 2018
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  16. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Mulțumesc frumos de ajutor
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iul 2018
  17. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Am verificat siguranță si este buna,am verificat si mufa alimentari de la pompa de benzină cu contactul pus si nu îmi vine curent pe mufa.
    Știe cineva daca modelul acesta de mașină are releu pentru pompa de benzina.daca are,pe unde se afla acest releu si cum pot sa il verific daca este bun.multunesc
     
  18. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  19. maryant2005 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Va scriu acest mesaj in speranta ca ma puteti ajuta si pe mine.
    Am o Skoda FABIA 1 1.2 47 KW benzina si am probleme cu pornirea. Dimineata cand vreau sa plec cu masina porneste putin (se ridica acul pe la 1000 turatii) apoi moare motorul. Daca am reusit sa o pornesc si o opresc apoi porneste normal, dar daca o las mai multe ore nepornita, iarasi imi face probleme. Cand dau din nou aceeasi faza imi face. Ca sa o pot porni o ajut cu acceleratia, in sensul ca apas pedala pana in capat ca sa o pot porni. Am fost si la mecanic si sincer nu mai stiu ce sa fac. Am schimbat senzorul ax cu came (aproximativ 1 an), senzorul de temperatura motor (acum vreo 10 luni), bujii (acum 3 saptamani).
    Ce as mai putea face, sau cu cine as putea sa vorbesc sa ma ajute cu problema.
     
  20. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Hai sa ne gandim logic. Daca efectul negativ se produce doar daca sta , indiferent de temperatura , inseamna ca este o problema de dezamorsare carburant . Daca conteaza temperatura . inseamna ca-i sonda de temperatura si o ineaca la pornire .
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare