1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

vrs TDI fum negru & albastru

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Ionut02, 13 Mai 2019.

  1. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    Va salut, sunt posesorul acestei masini de aproximativ 3 saptamani. Masina are 223.500KM. Este cod motor CEGA, DPF off (asa am luat-o). Filtre + ulei (ravenol 5w-30) NOI, kit distributie + pompa apa noua. Problema cu fumul exista de cand am luat masina, stiam ca motoarele diesel scot fum. Pe motor am o eroare la turbina, si anume "convertor de presiune turbocompresor", injectoarele sunt ok, alte erori nu exista. Am vazut la alte masini ca au "filtru epurator" care de cele mai multe ori fiind schimbat, rezolva problema. Cumva aceasta Skoda are acest filtru? Stie cineva vreo solutie pt rezolvare? Este ok? In sarcina da fum negru, se vede clar ca e negru, la pornire este putin albastrui, insa nu miroase a ulei. Masina trage la fel, nu are pierderi de putere. Vreo solutie??

     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Albastru la pornire este de la semeringuri de supapa. Negru in sarcina este din arderea incompleta a amestecului . Daca la prima se rezolva cu schimbarea semeringurilor ...la a doua problema ai de sapat . Este un motor cam stors de resurse si cam rulat. PEste 150.000 km un VRS chiar si exploatat cu simt de raspundere este " la sansa " . De obicei apar problemele . Dat fiind faptul ca s-a scos si DPF-ul ( foarte probabil si din soft ) se prea poate ca treaba sa fi fost facuta prost si atunci cauti pana prostesti si nu gasesti nimic . O sa iti manance o gramada de bani si te vei satura sa umbli la mecanici care te vor jefui la propriu dar macar vei invata ca o masina facuta de VAG cu 200.000 km nu merita cumparata . Putea si fie si Audi Q7 ...la 200.000 km este o gaura neagra .
     
    efa982 apreciază asta.
  3. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    Eu am observat ca la pornire pana intra turbo nu arunca fum, dar când intra turbo se aude pe evacuare și fix atunci arunca și fum, ma gandesc ca este in presiune prea mare tot timpul și de aici și fumul, sau turbina in sine sa aibă ceva probleme, chiar nu știu ce sa zic. Ce ma sfătuiești sa fac? Înainte de ea din 2006 pana in 2012 am avut in familie (mașina tatălui) o octavia 2 1.9 105PD ce a parcurs 250.000KM numai in România și nu prea a avut probleme serioase. Așa sensibil motorul de pe vrs?
     
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    496
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Ionut02
    Bine ai venit alaturi de noi!
    Cred ca ai facut o greseala cumparand o masina la care este anulat DPFul. Anularea DPFului aduce multe probleme in general, nu voi intra in detali ptr. ca te poti informa folosind google. Daca ai reusit sa treci cu ea de RAR e OK.
    Motorul tau este putin supraalimentat, banuiesc ca maparea este incorect facuta si de aici fumul negru. Simeringurile de supape trebuie intr-adevar inlocuite.
    Vizavi de rulajul masinii sa nu-ti faci griji, ca nu e asa de negru dracul cum il face lumea. O masina intretinuta face km. cati doreste proprietarul. Altfel cum ar putea ajunge masinile astea din grupul VAG puse la vanzare, de generatie relativ noua, la peste 300.000km.? Ca doar nu le-au dat proprietarii km. inainte. ;)
    1.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/277636071.html
    2.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/273907768.html
    3.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/277925470.html
    4.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/278352219.html
    5.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/278444171.html
    6.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/278404135.html
    7.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/278350453.html
    8.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/278466079.html
    9.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/278458871.html
    10.https://www.mobile.de/ro/Automobil/...false,rdv:true,pvo:1/pg:vipcar/276762764.html
    Cred ca 10 exemple sunt suficiente ptr. a demonta mitul km. maxim rulati pe autoturismele din grupul VAG.
     
  5. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    Îți multumesc pentru răspuns, inițial nu am stiut la ce ma arunc, mașina a fost adusă din germania și a venit pe platforma, deci automat nu a avut numere și nu am putut sa o testez minuțios. Totodata nu am stiut care sunt simptomele unui DPF scos, m am informat greșit abia după ce am cumpărat mașina, însă nu m-ar deranja ca îl are scos. La RAR nu știu ce sa zic. Referitor la semeringuri, le voi schimba cu siguranța sambata, împreuna cu electrovalva turbo. Fumul negru nu ma deranjează, însă cel albastru mi-a cauzat semne de întrebare. Nu știu cât de reali sunt KM mașinii însă stiam și eu ca un motor din grupul vag duce sute de mii bune dacă este întreținut corespunzător. După ce voi face aceste schimburi, îmi voi face timp sa ajung pana la TCM tuning sa văd ce soft are pe ea și dacă nu este ok sa fac ceva nou, care sa aducă motorul in stare OK de funcționare!
     
  6. pulgatory

    pulgatory 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    44
    salutare ionut02 eu sunt posesor al unui vrs o2 cod motor bmn achizitionat in anul 2016 . si din propia experienta iti spun sa scapi de masina cat mai repede posibil asta daca nu vrei sa mai investesti in ea circa 4000 de euro . asa ca mine , pentru inceput incepi cu semeringurile de la supape ,pe urma incepi cu oringurile de la injectoare pe urma cu repararea turbinei pentru ca va incepe sa fluiere , iar intrun final vei schimba bloc chiuloasa pentru ca injectoarele capata joc in lacasul din chiuloasa ,vei schimba cele doua axe cu came , tacheti hidraulici si culbutori plus accesoriile aferente . eu personal asta am schimbat . daca vrei amanunte si detalii te pot trimite la mecanicul care sa ocupat de masina .
     
  7. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    :O m ai pus serios pe gânduri. Turbina fluiera și se aude in evacuare ptc dpf scos, mecanicul mi a zis ca ar fi ok. Acum nu știu ce sa zic, fum albastru nu mai da.. Am văzut golf 7 gtd cu dpf scos care da mai mult fum albastru decât a mea.. Dacă așa rău va pica motorul, in afara de semnele astea, ce ar mai putea apărea?
     
  8. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
  9. pulgatory

    pulgatory 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    44
    Gresit turbina fluieră pentru ca atunci cand anulezi pdf se anulează și 2 sonde care au legatura cu amestecul de aer și combustibil din ce am inteles eu de la mecanic si turbina se încinge mai mult decât trebuie și de decalibreaza palete din interior care la randul lor descentreaza axul turbinei care iti va strica geometria variabila .cost reparație turbina la turbotechyla cu piese originale 2000 ron . Cu probe la banc . Eu pe a mea o vand in octombrie cu 4.000 de euro sa scap de ea .in octombrie imi vine noua masina , ca m-am săturat să bag bani in piese și în buzunarul mecanicilor și eu tot o masina veche din 2008 sa am .dar cel mai dureros a fost ca aproape un an de zile a trebuit să treacă până sa-i dau de cap cu problemele . Pentru ca in ziua de azi mecanici nu mai stiu sa remedieze un defect care nu apare pe tester toți își dau cu părerea doar asa ca iti doresc succes
     
  10. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    O sa merg sa ma interesez, îți multumesc de răspuns.
     
  11. pulgatory

    pulgatory 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    44
    Cu plăcere nu vreau sa te dezamăgesc eu doar sunt realist . Pentru pdf of și resoftare este un garaj chiar sub podul grozăvești
     
  12. Ionut02

    Ionut02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    Chiar dacă ar fi ceva, gasesc motor complet in jurul a 750-1000€. dpf este scos și resoftat fără el.
     

Distribuie pagina asta