1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

troncanit

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Marian1212, 14 Mai 2015.

  1. Marian1212 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2015
    Mesaje:
    2
    Salut ! Am o fabia 1.9 tdi 2001 cod motor ATD . La plecare dupa loc , la franare se aude un troncanit in partea din fata central spre dreapta. Precizez ca am schimbat rulmenti , pivoti , bielete antiruliu si bucsile din fata la bascula . Aveti idee ce poate sa fie ? Multumesc anticipat
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Pe loc , cu frana de mana trasa si capota ridicata , incearca sa pleci usor in trepta intai , din ambreiaj , ca sa vezi cum se misca motorul . S-ar putea sa ai unul sau chiar doi suporti rupti .
     
  3. Marian1212 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2015
    Mesaje:
    2
    am inteles . e posibil sa faca de la bieleta anticuplu ? La fabia cand apesi butonul de ASR se aprinde/stinge vreun martor in bord ?
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Practic , cat timp ASR este stins inseamna ca este in functione. Daca il dezactivezi se aprinde in bord si iti aminteste ca nu mai functioneaza.
    De troncanit , poate sa troncaneasca de la orice suport de motor sau cutie .
     
  5. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Exista bieleta anticuplu?
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    In principiu , la orice masina cu motorul pus transversal , la accelerare trebuie sa existe ceva care sa compenseze tendinta motorului de a torsiona spre habitaclu. La motoarele longitudinale nu este nevoie pentru ca aceasta compensare este facuta de suportii laterali ai motorului si cutiei . Octavia 2 ( de exemplu ) are aceast tip de suport , numit si bieleta anticuplu , pentru ca arata ca o bieleta ( la capete este prinsa in niste bucse ) dar este un suport toata ziua .
     
  7. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Ms,in fiecare zi mai invatam cate ceva!.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare