1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Trepidatii, oscilatii RPM la ralanti

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Caracal, 1 Mar 2013.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.130
    Ce ai prezentat tu, nu este eroare inregistrata.
    Eroarea inregistrata pe modulul Engine, este aceasta:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16686/P0302/000770
    Inverseaza injectorul, bobina de pe cilindrul 2, pe cilindrul 3 de exemplu. Stergi erorile inregistrate de pe modulul Engine, pornesti motorul, iar in momentul cand martorul MIL se va aprinde, scanezi din nou. Daca eroarea nu se muta pe cilindrul 3, inseamna ca va trebui sa verifici tot ce apare de verificat pentru eroarea respectiva. Daca toate sunt ok, va trebui facut un test compresie pe cilindrul 2.
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    465
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Nu desfa motorul asa aiurea! Decat daca nu ai presiune corespunzatoare in cilindri 11-15 bari (vezi poza atasata). Distributia se verifica sa fie la semne, dar de cine cunoaste cum trebuie ceea ce inseamna distributie. Bujiile sa fie OK inclusiv distanta aferenta electrozilor.
    Eu totusi zic ca problema ta este din calculatorul motorului. Probabil ai un defect de contact in interior la vreo lipitura sau la conector.

    Capture.JPG
     
  3. Nicolae nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Mesaje:
    9
    Multumesc mult ... pentru raspuns ... asa ma gandesc si eu sa nu fie fir ... pentru ca am schimbat bujii si bobine si la fel imi face...

    Mai mentionez ca aceasta masina a mers 260000 de km cu filtrul de benzina original ... avea filtru ala cu regulator de presiune in lateralul filtrului nu integrat... am mers cu ea 9 luni asa ... dupa care am schimbat filtrul ..un mann de 3 bari (motor bme 1.2 47 de kw) cu regulator incorporat... de atunci a inceput showul ...
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Sep 2018
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Cu aceasta informatie trebuia sa incepi postarea ....nu sa o termini .
     
  5. Nicolae nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Mesaje:
    9
    Pai da intradevar asa e dar nu mi s a parut o "reala " problema ... pt ca toti mecanicii imi spun ca nu asta e problema ... eu le spun ca mi a aparut aceasta problema dupa ce am schimbat filtrul... iar ei imi cauta problema la motor ...intradevar oi avea o problema mica de compresie dar.... eu nu am avut problema pana sa schimb filtrul ... am gasit pe site ul skoda o problema asemanatoare in care la schimbarea filtrului 60Q 501 201 se schimba conductele intre ele .... (nu stiu cat e de adevarat)... eu am conducta albastra in mijlocul filtrului ... nimeni nu ma asculta
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.130
    Daca nu te asculta nimeni, inverseaza tu cele doua furtune.
    Nu este ok, cuplezi furtunele cum sunt in acest moment.
     
  7. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    73
    Cred ca e gresit codul, 6Q0201051, asta ar trebui sa fie corect.
    Am schimbat si eu filtrul si intr-adevar furtunurile nu mai vin in aceasi pozitie ca la cel original, ala din mijloc trebuie sa vina in margine si celalat invers. Insa daca nu sunt puse in ordinea care trebuie nu-ti porneste motorul, eu asa am patit dupa care le-am schimbat ordinea si merge fara probleme. Este posibil sa nu fi pus tipul de filtrul corect, filtrele pentru skoda mai au la sfarsit o litera 6Q0201051B sau 6Q0201051H. Eu am pus Bosch cu regulator incorporat si e in regula, motor AQW 1.4.
    Cred totusi ca ai injectorul infundat sau nu functioneaza cum trebuie atat timp cat ceilalti doi cilindri nu au probleme inseamna ca presiunea de combustibil e in regula in rampa deci filtrul cred ca e bine montat.
     
  8. Daniel777 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Mesaje:
    2
    Bună seara dragi colegi,

    Vin și eu în căutarea unui mic ajutor referitor la o problema cu care ma confrunt.
    Subiectul în cauza este motorul de 1.4 mpi dar cel în 8 valve cu distribuție pe lanț.

    Sa începem cu problema : vibrează foarte tare la ralanti. În habitaclu nu se simt vibrațiile decât dacă ești foarte atent. Foarte greu perceptibile. În mers totul este ok. Merge bine, accelerează ok. Totul pare în regula în mers. O alta chestie ciudata este ca dacă scot busonul de la ulei iese ceva presiune pe acolo. Dacă îl las pus doar de forma, neinfiletat fiind un pic ridicat de presiunea produsa. Nu iese fum sau ulei.

    Ceva idei ? Și la voi exista presiune pe la busonul de ulei?

    Mulțumesc
     
  9. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    73
    Vibratia la ralanti poate fi cauzata de clapeta de acceleratie plina de depuneri. Da-o jos si curat-o, cu ocazia asta curata si senzorul MAP, gasesti pe forum cum se face. Curentul de aer care iese pe la busonul de ulei e normal atunci cand este desfacut, infileteaza-l cum trebuie.
     
  10. Daniel777 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Mesaje:
    2
    Mulțumesc mult de tot pentru răspuns. Cu presiunea aerului ce iese pe la buson m-am liniștit. Am făcut un test de noxe și a ieșit bine. Ramane de văzut cu vibrația excesiva a motorului de la ralanti. O sa desfac corpul cu clapeta de accelerație sa vedem ce găsesc acolo.
     
  11. Nicolae nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Mesaje:
    9
    Baieti am si eu o problema... am o skoda fabia motor bme ..12.16 valve... merge ce merge si daca o las mai mult la ralanti ... merge in 2 pistoane...vreau sa va spun k am schimbat bujii ..bobine ... si injectoarele intre ele ... tot missfire pe pistonul 2...am facut test de compresie...si imi da pistonul 1 si 3 ..15 bari iar pe pistonul 2 ...10.5 bari ...ce parere aveti ...desfac motorul ...mecanicul imi spune ca ar fi supapa .. sau in cel mai rau caz pistonul...mentionez ca atunci cand ramane in 2 pistoane imi clipoceste ceck engine ul si nu se accelereaza mai mult de 2000de ture ...o opresc si o pornesc si isi revine .. pana o las iar la ralanti... si iar imi face asa
     
  12. Nicolae nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Mesaje:
    9
    Buna ziua ... vreau sa va spun ca am avut o problema cu f abia motor 1.2 47 kw... din 2005...simtome... mergea ce mergea ..iar la ralanti ...imi clipocea check engine ul si ramanea in2 pistoane ... o opream dupa care ..o porneam si mergea... am fost la 5 mecanici ... toti mi au luat banii pe diagnoza ...fara sa mi faca nimic... mentionez ca pe tester imi dadea miss filed pistonul 2... iar la testul de compresie 16 ... 11 ...cu 16 ..bari... am schimbat bujii bobine ...tot nimic... acum rezolvarea ...pe riscul meu ... am desfacut motorul ... o supapa nu inchidea pe pistonul 2... cost reparatii (500 ron rectificat chiuloasa... 1100 piese am schimbat si distributia si 1000 ... mecanic...total 2600 ) am scris aceste randuri pentru a ajuta un eventual(("amarat ") ca mine ...sa gaseasca rezolvarea ...si sa nu se mai plimbe de la ana la caiafa...
     
    aurel 58 și Mihaila Mircea apreciază asta.
  13. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    73
    Zilele astea vreau sa schimb lantul de distributie si pompa de apa.
    Am tot cautat pe net posibile cauze pentru trepidatiile la ralanti. Una dintre cauzele posibile este ca lantului de distributie nu-i e tocmai bine, celelalte cauze le-am eliminat, nu intru in detalii.
    Ca o intrebare pentru cunoscatori, daca e valabil urmatoarea metoda de identificare, una dintre ele, a problemelor cu lantul de distributie? La pornirea motorului la mine acul de la turometru se duce pana aproape de 2000 de rotatii dupa care scade catre 800, cred ca normal ar fi daca acul turometrului nu ar trece cu mult de 1000 rotatii. Prezint si un filmulet pentru o Fabie inainte si dupa chimbarea lantului.
     

Distribuie pagina asta