1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Trepidatii, oscilatii RPM la ralanti

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Caracal, 1 Mar 2013.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.150
    Clapeta de acceleratie, MAP (murdara pastila de siliciu cu ulei), filtru de benzina, etc.
    Trebuie vazut cu vcds-ul daca nu sunt inregistrate erori pe modulul Engine.
     
    Mobrajr apreciază asta.
  2. Mobrajr 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Am fost la Mecanic : Clapeta a fost curatata, Map verificat, pe vcds imi da eroare pe sonda lambda, totusi cand masina porneste greu nici nu trage cum trebuie este foarte greoaie.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2018
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.150
    A masurat presiunea in rampa injectoarelor?
    Posteaza codul de eroare inregistrat pe modulul Engine.
     
  4. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    183
    Locație:
    Bucuresti
    Am o intrebare legata de clapeta de acceleratie. Care sunt simptomele daca nu este adaptata dupa reconectarea bateriei? Un video cu o clapeta neadaptata n-am gasit.
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    De obicei se decelereaza incet si cateodata , la caldura extrema porneste greu . Apare un "lag " ( intarziere ) si la accelerare si la decelerare si consuma mai mult . Adaptarea nu este complicata dar este necesar sa ajustezi modul de adaptare dupa protocolul de comunicare pe care ti-l scrie VCSD-ul cand citeste ECU ( KW-1281 sau KW-2000 ). La unul merge din Measuring Blocks - 08 cu Grup 060 si la celalalt din Basic Settings - o4 cu Grup 060 ....iar la cele cu cablu din Measuring Blocks -08 cu Grup 098 ) .
    Smecheria este ca o adaptezi degeaba daca nu o cureti . Adica , schimbi bateria , clapeta este murdara si nu face cursa pana la capat , faci adaptare , dar citeste pozitia nepotrivita ca urmare a faptului ca murdaria nu ii permite sa faca cursa intreaga si sa ajunga pe pozitia corecta .
     
  6. vladb21 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    Buna ziua,am o skoda fabia 1.2 benzina an 2004,am cumparat-o acum cateva luni,dupa ceva timp am descoperit ca motorul mananca unei,am schimbat motorul cu unul de la dezmembrari( de polo ,acelasi cod:awy).Pentru o luna totul bine,nu am avut nicio problema cu ea,de o saptamana nu imi mai tine relantiul.Am fost la service (autorizat,de renume in oras) cu aceasta problema,in calculator le indica eroare pe cilindrul 3,au verificat borne bujii fire,in fine nu au dat de cap acestei erori.Am curatat clapeta de acceleratie cu spary-ul special,de asemenea nu s-a rezolvat nimic.Ce pot face sa rezolv problema cu relantiul?

    Masina e in 3 pistoane si la service mi-au zis ca e posibil sa mearga in 2 pistoane..nu stiu ce sa mai cred.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mai 2018
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Se poate sa fie problema de natura mecanica , caz in care nu prea ai ce face cu vag-com-ul . Motorul tau este in trei pistoane ...si daca unul nu fumctioenaza , clar merge in doua si merge tare prost . Asta-i avantajul la motoarele in 4 . Pica unul , merge in trei , intrerupt dar merge .
     
  8. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    183
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc pentru raspuns. Stiu ca se poate adapta cu sau fara vcds si cred ca as reusi sa fac (nu sunt convins) insa pe mine ma interesa principial de ce totusi merge acceptabil si fara adaptare, sau astfel spus de ce se strica adaptarea la scoaterea tensiunii. Evident nu am luat in calcul o clapeta defecta, murdara, etc. Cred ca totusi tehnica e destul de avansata pentru a elimina un astfel de reglaj (adaptarea).
     
  9. vladb21 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    Si care ar putea fi problema unui piston, daca bujiile si bornele sunt bune?
     
  10. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Cred ca la "initiere " adica la reluarea alimentarii , citeste o pozitie " 0 " in functie de care face ajustari . Daca pozitia "0" nu este la capat de cursa , acolo unde ar trebui sa fie clapeta daca ar fi totul in regula si nu ar impiedica-o mizeria sa ajunga , totul se decaleaza cu o anumita valoare. Tin minte cum era la vechile Passaturi cu injectie multipunct . Clapeta avea un reglaj intr-o cutie cu un capac de silicon si mutai capatul arcului pe o scala a unui potentiometru . Practic torsionai mai mult sau mai putin arcul si in functie de asta deschidea mai mult sau mai putin clapeta. Nu-ti spun ce detonari apareau in admisie cand sarea arcul . Exista totusi o diferenta sesizabila intre un motor cu clapeta adaptata corect si una neadaptata . In primul rand nu mai ai lagul la intreruperea accelerarii . Urcarea in turatie se face mult mai liniar . cu clapeta neadaptata merge ca si cum ar fi in reluare , totul are o intarziere . Am simtit foarte clar diferenta la o Fabia 1.4 AUA . cu clapeta adaptata este alta masina , in conditiile in care a mers cel putin 20.000 km cu ea neadaptata.
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Scapare de compresie ( din cauza segmentilor ) ....supapa care nu functioneaza corect , bolt cu joc , garnitura de chiulasa fisurata intre cilindri , segmenti incalecati , cilindru butoias ...si mai sunt . Vezi doar dupa ce desfaci . Sigur , asta ar insemna sa dea totusi ceva pe teava . Singura situatie cand nu da pe teava albastru(ulei ) sau negru ( carburant in exces ) este cand in cilindrul respectiv nu are loc explozie . Schimba bujiile intre ele si vezi daca se schimba cilindrul unde ai probleme . Verifica cablajele , mufele .
     
  12. vladb21 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    imi da fum pe teava,dar e albicios.
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Antigel completezi ?
     
  14. vladb21 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    da,am antigel destul,am o intrebare,am inteles ca egr-ul ar putea provoca problemele pe care le am,imi poate arata cineva o poza cu pozitia egr-ului?
     
  15. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Eu intreb daca consuma ( arde ) antigel si esti nevoit sa completezi. Fumul albicios apare de obicei cand ajunge lichid de racire in cilindru .
     
  16. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.150
    Stii codul de eroare inregistrat pe modulul Engine?
     
  17. vladb21 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    codul nu,dar aparea o eroare cilindrul 3.
     
  18. calin ionica 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    3
    Buna seara!
    Nu stiu sa ma leg de problema mea initiala postata acum cateva luni.
    Nu am rezolvat nimic si am umblat pe la n mecanici. Multi zic sa desfaca motorul si sa vada supapele . Ce ziceti sa risc sa desfac motorul?
     
  19. Monica 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Mesaje:
    1
    Buna dimineata,
    Si eu am avut aceeasi problema ca si voi referitoare la vibratii la relantii(mai exact motorul tremura de ziceai ca sare din suporti).La mine a fost regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare.Atentie am spus regulator, pe rampa mai exista in capatul celelalt un senzor(la mine senzorul era bun).Dupa ce am schimbat regulatorul masina merge bine.
    Recunosc ca pentru asta am ajuns la un service autorizat Skoda.Am fost la multe service-uri si imi spuneau ca poate e de la aia sau ar fi cealalta,unii ca e de la pompa de combustibil din rezervor...Atentie ca daca va luati dupa 7 mecanici schimbati 7 piese fara sa rezolvati problema.

    Cu stima ,
     
  20. Nicolae nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Mesaje:
    14
    Buna ziua ...va rog ajutati ma si pe mine ca sunt pe punctul sa desfac motorul( bme 1.2 htp 47 kw).. nu isi tine ralantiul si cand incepe sa clipoceasca check engine ul ...nu se mai duce mai mult de 2000 de turatii.... o opresc ..si o pornesc imediat ...iar apoi merge ...sunt disperat... am fost la 5 "specialisti" ...unul ca e supapa ... altul ca e sarita de la punct... am pus ...de 5 ori testerul pe ea si imi da missed files pe pistonul 2... iar la ultimul tester mi a dat asta 20180921_193423.jpg
     

Distribuie pagina asta