1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Trepidatii, oscilatii RPM la ralanti

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Caracal, 1 Mar 2013.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    371
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    bogdan37luca
    Trebuie verificata (fisuri, imbinari) si curatata tot ce tine de partea de admisie.
    Curata si galeria de admisie si verifica sa nu fie crapata.
    Verifica toate furtunasele de pe instalatia de vacum sa nu ai scapari.
    Apoi daca ai posibilitatea inlocuieste sonda lambda, macar de proba.
     
  2. bogdan37luca 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Mesaje:
    4
    jurasikman scuze pt cele 7000 {70...700} turatii era vorba de turometru ca apas acceleratia la maxim se duce turometru la maxim si matorul ramane blocat! multumesc pintilosul;
     
  3. bogdan37luca 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Mesaje:
    4
    dar e posibil ca sa ramana motorul la 1500 turatii fara sa mai merga nimic cand apas pedala la fund din cauza la sondele lambda {nie imi da eroare numai pe una } si nam nimic aprins in bord acu dar la tester da lambda 1 si daca leas schimba pe amandoua sa nu mai faca asa ca mia zis un mecanic ca se intampal din cauza ca sondele numai citesc parametri si ecu blocheaza ca la mine se intampla numai peste 5000 turatii in rest se comporta bine si nici consumul nul am mare numai ca la relanti in arata in bord la consum 0.9....1.0 /h ceea ce cred ca trebuie sa fie mai putin din cate am mai citit pe aici
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Nu are bre nici o legatura cu sonda Lambda. Tu ai altceva la masina . Defectiunea sondei Lambda te duce intr-o setare neoptimizata dar functionala . Masina merge , dar nu este in parametri optimi. Multi nici nu simt diferenta . Tu ai o alta problema . Ceva de amestec , sau evacuare infundata , sau probleme cu pompa de benzina . Poti sa dai una cu ciocanul la o sonda Lambda si masina va merge in continuare ....nu grozav dar va merge in majoritatea plajelor de turatie .
     
  5. bogdan37luca 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Mesaje:
    4
    dar daca as merge 100de km turat si ias baga inainte in clapeta ceva spray de curatare si cineva sa accelereze mai tare sa se duca lichidul asa si la admisie inaintru ca e posibil ca cine a avut masina sa mers subturat ca a fost la o fata si so tin eu turata poate se curatasa schimb numai dupa 2500 rph si pun si juma de rezervor de benzina de 100 omv poate asta ar rezolva problema zic eu acum nu stiu

    tiam zis la mine se intampla numai dupa 4500 _5000 rpm bine ca nu ajung eu la turatia asta in rest merge bine mai oscileaza turometru
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2017
  6. Niculicea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Mesaje:
    2
    Buna dimineata. Eu am o Skoda Fabia cu motor de 1,2 HTP -benzina, an de fabricatie 2006,iar problema mea este un pic asemanatoare si totusi diferita,,,, De ceva timp.....adica vreun an....la relanti se tura singura cand si cand...cateva secunde. Dupa vreo trei luni am schimbat o bobina de inductie si in decurs de trei saptamani.....si pe celelalte doua... De vreo cinci luni insa ...la 10 secunde pe relanti (cu motorul cald)ramane trepideaza....acceleratia urca maxim la 2200 rotatii. Am mers la mecanic....si am schimbat pompa de benzina...la fel. La tester apare lipsa scanteie pe cilindrul trei... Deci dupa 10 secunde pierde scanteia. Am probat o alta bobina...la fel. Am cumparat un injector....la fel. Ramasese buba doar pe calculator..... A fost scos....dus la verificat si.....niciun circuit intrerupt dar...se pare ca mai este ceva la el ce nu poate fi verificat. Mentionez ca am facut proba si cu un alt senzor de arbore....la fel Si la mine martorul de la bord....se aprindea...se stingea. Toti mi-au spus ca este de la apa din benzina.
    Totusi mie nu imi prea vine sa cred ca este de la calculator si de aceea cer si parerea voastra: am uitat sa spun ca ...dupa ce intra in trepidatie....o opresc , o repornesc si problema dispare ....10 secunde. in mers nu este aceasta problema. Astept parerea voastra. Va multumesc frumos...
     
  7. calin ionica 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    3
    Buna dimineata! Sunt noua pe forum si sper sa ma intelegeti.Am o skoda fabia 1.4 16v 74 kw an fabricatie decembrie 2006.Am achizitionat-o in august 2017 adusa din Germania pe roti.Am mers aproximativ 800 km cu ea fara problem.Mergea foarte bine.In ziua cand am programat-o sa ii schimbam distributia , pompa apa , filtre , ulei , antigel a tremurat nitel la relanti si a aparut martorul motor in bord . Am ajuns la mecanici ,le-am spus si problema cu martorul . A schimbat distributia si dupa 2 - 3 km a aparut iar si tremura mai tare pana nu a mai pornit.I-am sunat crezand ca au facut ei ceva gresit am impins-o pana la ei au verificat distributia si au pus-o pe tester unde le-a dat eroare ceva de genul misfire cilindru 1. Au dat cu spray si au curatat un sensor si a pornit. Am schimbat pe cilindru 1 :bujie,bobina si s-a verificat injectorul. Nu s-a schimbat nimic. Mai pe scurt am fost la multi mecanici si am schimbat urmatoarele: sonda lambda 1, motoras frana,sensor turatii am verificat motorul de 2 ori la 2 mecanici ( compresie si presiune) care mi-au spus ca motorul nu are nimic. Verificat egr, instalatie electrica, clapeta acceleratie , calculatorul , sonda 2 si nimic aceeasi eroare pe cilindru 1 si parca tremura pe relanti mai rau. Va rog poate ma ajutati cu o idee ca nu mai stim ce sai facem. Ea e condusa de sotul meu nu de mine ca femeie si el e sofer profesionist de 30 ani. Nu stim ce sa-i mai facem. Multumim mult!
     
  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Inverseaza bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe cilindrul 2, la fel si injectoarele. O diagnoza, sterse toate erorile inregistrate pana in acest moment, dupa care mergeti un pic cu nasina.
    In momentul cand nartorul MIL se va aprinde, noteaza eroarea sau erorile inregistrate pe modulul Engine.
    Posteaza erorile asa cum apar ele pe vcds.
     
    calin ionica apreciază asta.
  9. Niculicea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Mesaje:
    2
    Am inversat.....chiar mai aveam o bobina in masina....si cu aceea. Nu pot posta rezultatul caci....nu e al meu testerul. Trei meseriasi au spus la fel...lipsa scanteie pe cilindrul... trei in cazul meu. In mers nu am probleme decat daca ,la semafor nu o accelerez.... Ufffff. Uneori imi vine sa .....o iau razna.
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Niculicea, tu verifica firele care vin conectate la bobina 3. Verifica sa vezi, este asa cum au afirmat meseriasii, ,,dupa 10 secunde pierde scanteia".
     
  11. calin ionica 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    3
    buna seara!
    s-au inversat bobinele si injectoarele de pe 1 pe 2 si tot misfire cilindru 1 da. Nu pot sa postez codul pentru ca diagnoza a fost facuta la mecanici pe calculatorul lor. Am sunat si la reprezentanta pentru o programare si mi-a spus ca ei au softurile actualizate (skoda mea are 10 ani) si s-ar putea sa dureze vreo 2 ore sa afle ce are avand ora de manopera 450 ron dar nu sunt siguri ca o sa gaseasca ceva. Deci s-ar putea sa platesc aproximativ 900 ron degeaba. Daca nici cei de la reprezentanta nu mi_a dat in buna , ce sa fac?
     
  12. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    calin ionica apreciază asta.
  13. Andrei Skoda Fabia 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Mesaje:
    3
    Buna seara. Sunt noul posesor al unei Skoda Fabia 1.2 HTP 2006, 26.000 km reali (sunt sigur, nu are rost sa povestesc acum). Am cumparat-o de la un propietar in varsta care in ultimele 6 luni nu a folosit-o. I-am schimbat toate filtrele si uleiul si i-am facut plinul de benzina. Masina a functionat perfect 2 saptamani pana aseara cand, fiind la drum de exterior, la viteza de 110km/h s-a aprins martorul de bord "Check motor" si masina a inceput sa nu mai traga si sa "se innece". Motorul statea pornit dar daca o acceleram parca nu se alimenta si trepida foarte rau motorul. Daca opream motorul si il porneam si imediat o acceleram in 5000 de turatii pe loc functiona bine, dar daca o lasam sa coboare la relanti nu mai reuseam sa o accelerez pentru ca parca nu se alimenta. Dupa multe opriri si porniri de motor, turatii in 5000 cum am spus mai sus si inca vreo 5 km de mers "in suturi" am oprit-o si cand am pornit-o si-a revenit si pentru urmatorii 140 de km a functionat corect. "Check motor" a ramas porit pana astazi cand s-a stins dupa alti 5 km de mers prin oras si cateva opriri de motor. Acum functioneaza ca inainte si nu mai are nici un martor in bord aprins. Ce parere aveti?
     
  14. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Cu siguranta este pe parte de alimentare. Eu zic sa verifici fisele, bujiile, dar mai sigur este o verificare cu testerul. A ramas o eroare inregistrata care te va indruma spre o posibila problema.
     
  15. Andrei Skoda Fabia 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Mesaje:
    3
    Revin cu un video legat de problema de mai sus. Totul acum functioneaza ca inainte de ce am exeplicat mai sus, numai ca am sesizat un doua zgomote pe care din cate imi aduc aminte nu le-am auzit inainte. Unul este in jurul curelei de accesorii si celalalt pe partea opusa (pacanitul acela). Aveti idee ce ar putea fi? Motorul a trepidat foarte mult cand a avut problema care am explicat-o mai sus..si ma gandesc sa nu fii patit ceva...

     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Este de la filmare sau chiar iti ies gaze/aburi de sub capac?

    Calin ionica ...cablajele si conectica de la bobine le-a verificat cineva ?
     
  17. Andrei Skoda Fabia 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Mesaje:
    3
    @JurasikMan - Este abur de la faruri. Erau picaturi de ploaie pe faruri si ele erau aprinse si se ridicau aburi...

    Am descoperit de unde vine unul dintre sunete. Cand apas ambreiajul, dispare sunetul acela din dreapta motorului cum privesti masina din fata. Oare sa fie rulmentul de presiune de la ambreiaj? Inainte sa imi faca problema explicata mai sus nu auzeam acest sunet, oare sa fi afectat acea problema ambreiajul?
     
  18. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Depinde ...la benzina nu prea apar fenomene de volant/rulment/placa defecte. Verifica daca ai vreun intinzator pe cureaua care antreneaza pompa servo. Sa nu dardaie .
     
  19. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Sunetul care dispare la apasare ambreiaj este de la rulment presiune. Eu am 1,4 16v si pentru el am schimbat tot setul, placa de ambreiaj buna dar cea de presiune nu prea; rulment mort.
    Parca tind sa cred ca se aude un intinzator. Dar cu telefonul se poate sa fie distorsionate sunetele.
     
  20. Mobrajr 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua, deranjez si eu cu o problema, am o SKODA FABIA 1.4 mpi 50 kw an 2002, in ultima vreme cand pornesc motorul si o las 3-4 minute se opreste, dupa care la prima cheie dupa ce sa oprit porneste mai greu; se mai opreste si cand sunt in treapta a 2-a(cand franez si apas ambreajul), imi poate da cineva un indiciu cam ce ar putea fi?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta