1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Temperatura motor

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de rico, 1 Dec 2016.

  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Depinde de temperatura exterioara. Daca este frig afara este normal. Pierderea fizica de caldura este mai mare decat caldura generata de motor , deci temperatura scade . In functie de cat de frig este si cata caldura pierde motorul , temperatura de stabilizare poate varia . DAca la mers normal se urca si ramane la 90 grade este OK.
     
  2. Ionut Chirila

    Ionut Chirila 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Mesaje:
    3
    Da, in mers este ok, urca și rămâne la 90, dacă stau pe loc scade,dacă plec iar urca...și tot așa.
    Legat de temperatura de afara, se întâmpla și la -2,4,6 și la +2,3 grade...

    Mulțumesc pentru răspuns!
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Ionut Chirila
    Comportament normal.
     
  4. Ionut Chirila

    Ionut Chirila 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Mesaje:
    3
    Și am mai observat o chestie,
    Când e rece și o pornesc, sta acul la 1000 și scade la 800 abia când ajunge temperatura la 90 de grade, dar nu tot timpul.
    A mea este cu filtru de particule, și este ca și cum ar sta in regenerare mai tot timpul...
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Nu e de la regenerareDPF turatia mai ridicata la 1000rot./min.! Este ptr. ca instalatia masinii monitorizeaza consumurile de curent si in functie de necesitati ridica turatia la motor. Un acumulator uzat va tine mult timp turatia relantiului la 1000.
     
    JurasikMan apreciază asta.
  6. FabAleSko 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2018
    Mesaje:
    1
    Exact aceeași părere o aveam și eu despre Skoda, ca are fluxul de aer cam mic, dar după ce am schimbat filtrul de polen, ma chiar enervează fluxul destul de puternic, chiar și pe treapta 1. Uneori l-aș mai reduce dar mai redus nu se poate... :)
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare