1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Rapid TSI

Discuție în 'Skoda Rapid' creată de SPIDER, 6 Mar 2011.

  1. MrFox

    MrFox 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2017
    Mesaje:
    29
    Locație:
    Husi
    CBZA e pe curea. Varianta de 85 CP.

    Revin cu precizări de la ultimul schimb de ulei (cu Ravenol). După 6000 de km mașina merge perfect, este silențioasă. Zgomotul de lanț nu s-a auzit, dar nici nu a fost frig, vedem în curând. Cert e că nu mi-a consumat absolut deloc. Am avut ocazia să merg și în afara țării, pe autostradă, cu viteză mai mare, merge super!
     
    Marin Alin apreciază asta.
  2. Marin Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2018
    Mesaje:
    3
    NU CITA ultimul mesaj!
    Mulțumesc pentru precizări.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2018
  3. Eko 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    45
    Familia EA111: CBZA, CBZB cu 86 si 105 hp sunt pe lant au fost din 2012 pana in 2015. Familia EA211: CJZC SI CJZD de 90 si 110 cai sunt pe curea si au fost din 2015 pana in 2017. Difera destul de mult avand turbina si intercoolerul(racit cu apa) in spatele motorului,iar la facelift in 2017 au fost inlocuite de 1.0 TSI 95 si 110 cai. Ai primit un rapsuns gresit de la alt coleg.
     
  4. MrFox

    MrFox 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2017
    Mesaje:
    29
    Locație:
    Husi
    Am vrut să scriu lanț, geeeez!:))))

    Nu-mi vine să cred. :hubbahubba::jester:Eu am CBZB, știu că e pe lanț. Scuzeeeeee!
     
  5. Lucian Axinte

    Lucian Axinte 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Mesaje:
    1
    Salut băieți, am făcut revizia la 85k km parca, acum trebuie făcut schimbul de ulei și filtre? Nu sunt sigur, dacă da as putea sa ii dau reset și sa mai merg cu ea asa sau trebuie neapărat făcut schimbul?
     

    Fișiere atașate:

  6. Eko 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    45
    Daca s-a facut anul ar fi bine sa schimbi uleiul, e cel mai usor mod sa ai grija de motor si nu e scump. Vad ca ai si o avertizare Oil Chain si de asemenea martorul galben ca ai ulei prea putin!
     
  7. daniel4ro

    daniel4ro 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    132
    Daca ai ulei Castrol long life, il schimbi la 30.000 km sau la 2 ani. Asa scrie in carte.
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    daniel4ro
    Daca ai ulei Castrol il schimbi cat mai repede cu putinta si uiti de el definitiv! E cel mai contrafacut ulei de pe piata. 30.000km. sub nici o forma nu lasi nici un fel de ulei intr-un motor exploatat in Romania! Max. 15.000km. la un full sintetic original.
     
  9. daniel4ro

    daniel4ro 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    132
    Contrafacut de la reprezentanta?
     
  10. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.371
    Locație:
    Bucharest
    Daca e de la reprez.e musai original?Nu mai mergeti la reprez.crezand ca l.ati prins pe D.zeu de picior.Cat am fost in garantie am mers pe mana lor apoi mi.am adus uleiul meu.La urmatoarea revizie voi merge pe Ravenol sau Motul.
     
  11. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    daniel4ro
    Traim in Romania si cu asta am spus tot.
    Te rog frumos incearca un Motul Specific de exemplu si o sa vezi singur diferentele. Si nu circula 30.000km. cu un schimb ptr. ca noi folosim in genereal masinile zi de zi fara ca macar temperatura la motor sa ajunga in parametrii optimi de functionare (distante scurte). Ceea ce duce la deteriorarea calitatii uleiurilor din motor muuult mai repede.
     

Distribuie pagina asta