1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Rapid 1.0 TSI 110

Discuție în 'Skoda mea' creată de Radu C., 12 Sep 2018.

  1. Radu C. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Buna tuturor,
    Eu sunt Radu și sunt nou pe forum. M-am înscris pentru ca undeva pe la sfârșitul lunii Iulie am achiziționat o Skoda Rapid 1.0 TSI 110 CP. Ieri am fost anunțat ca mașinuța a ajuns in vama Curtici și acum eu și cu soția suntem nerăbdători sa o primim. Am ales sa mergem pe varianta de configurație proprie și am rămas surprins ca deși termenul de livrare e 14-18 săptămâni, mașina va ajunge pe mâinile noastre in aproximativ doua luni. Culoarea e Beige Cappuccino. As avea o prima întrebare pentru voi: ce fel de benzina recomandati?

    Spor și umor!
     
  2. Sergiu Mecanic 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    29
    Probabil ca in cartea ei tehnica scrie 95/98 dar daca vei pune de 100 gen Mol Omv nu o sa iti para rau nici tie si nici la masina si vei simti si o diferenta de demaraj pornire etc sa o stapanesti sanatos
     
  3. Radu C. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Multumesc. Ca si benzinarii, am citit ca MOL ar fi cea mai ok, nu?
     
  4. Sergiu Mecanic 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    29
    Eu personal alimentez de la Mol si mi se pare cam cea mai buna si mai curata benzina daca te uiti in gemuletul de vizitare al pompei de benzina si cea de 95 si cea de 100 vreau sa iti mai spun ca cu benzina de 100 mie unu imi consuma mai putin deoarece are putere mai mare benzina si nu este nevoie sa accelerezi tare am o scoda fabia 2002 200 de mii km si imi ia cam 4.7 daca merg singur ce poti sa mai ceri
     
  5. Radu C. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Foarte bun consumul tău pt. o mașina pe benzina. Am tot auzit de diferențe între tipuri de combustibil, între pompe, etc. Nu m-am lovit de astea fiindcă am avut doar mașini pe diesel. Și alea erau pe firma, aveau card de OMV și puteam baga doar motorina standard. Deci am folosit același tip de combustibil de la aceeași pompa. O sa-ți urmez sfatul pt. benzina. Merci
     
  6. Radu C. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Salutare. A venit mașina. Ca și prima părere pare ok. Am făcut puțin cu ea ca să-mi dau seama ce poate. Ce am observat azi după un drum prin oraș (o jumate de ora), am ridicat capota pentru prima data după ce am oprit motorul și am văzut ca lichidul acela roz de răcire era vreo 1,5 cm deasupra indicatorului MAX și încă fierbea. E normal? La diesel nu am văzut așa ceva.
     
  7. Sergiu Mecanic 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    29
    Ca e mai mult cu 1.5 cm nare nimic dar daca fierbea cum spui tu nui bine deloc ....trebuie sa faci bine diferenta intre a fierbe si a fi fierbine
    Daca fierbe bulbuceste in vasul de expansiune urmatorul tau drum trebuie sa fie direct la reprezentanta
    Cand deschizi vasul trebuie sa iasa un pic de aer (presiune) daca deja iti sare in ochi cand deschizi si pe jos nui bine fa un video si punel aici sa vedem
     
    JurasikMan și efa982 apreciază asta.
  8. OvidiuCretu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Salut. Eu am tot un Rapid de anul asta, tot 1.0 Benzina, 110cp. Am pus mai multe feluri de benzina, insa nu am simtit nicio diferenta. Acum pun 95 de la Petrom sau de la OMV cand nimeresc si am un consum mediu in urma celor 3600km de 5.6%.
    Cu lichidul de racire nu stiu ce sa zic, ii las pe altii sa te sfatuiasca...

    Ai fost norocos cu asteptatul, eu am comandat-o pe 24 Martie si am primit-o pe 5 Iulie...
     
  9. Radu C. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Am băgat MaxxMotion de la OMV deși in cartea tehnica scrie ca nu exista randamente superioare la benzina 95+. Am făcut puțin cu mașinuța, vreo doua drumuri de Cluj-Aiud pe autostrada pentru rodaj și in rest prin traficul infernal din Cluj, in total vreo 700 km și am un consum mediu de 6,8 l %. Merge foarte bine mașina și îmi place cum se comporta la drum întins. Pe autostrada am mers cu 140 constant, am urcat pana la 160 dar eram deja in a -6-a la 3000 de ture și nu vreau sa o duc mai sus in primii 1000 km.
    Cu lichidul m-a “calmat” colegul Sergiu Mecanic și cei de la Skoda. Se pare ca e normal. Acum nu mai bulbuceste.
    Chiar am fost norocoși, nu ma așteptam sa vina așa repede. Am atasat niște poze .
     

    Fișiere atașate:

  10. Radu C. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Salutare. Am o nelămurire. Am observat un sunet metalic, nu foarte strident, atunci când schimb treptele vitezei in special când o aduc din a 6-a sau a 5-a in viteza a 4-a. La fel se mai aude și atunci când sunt la turație mică in treapta mare și accelerez ușor. Cum spuneam, nu se aude foarte tare și nu se aude de fiecare data când fac asta. Mașina e noua, are 700 km. E normal?
     
  11. OvidiuCretu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Salut, @Radu C. Cand schimbi in treapta inferioara, la ce turatii duci motorul?
    Este posibil ca ce auzi tu este un sunet in ambreiajat datorat diferentei de turatie intre motor si cea pe care o asteapta treapta de viteze, practic faci o frana de motor fortata.

    Am descris o problema similara, dar la mine este la schimbarea treptelor de la intai la a doua. La schimbarea treptei am un clanc metalic in ambreiaj. Asta se intampla cel mai probabil pentru ca intra subturat in a doua.
    De la o turatie de peste 2500 de ture in treapta intai, scade spre 1400 ture la schimbarea in treapta a doua. De la 3000 scade la 1500-1600.

    Ca sa mentin turatia la un nivel in care sa se foloseasca turbina (care intra la 1700rpms), a trebuit ca in treapta intai sa urc pe la 3800-4000 ture, in treapta a doua intrand la 2000 ture.

    __
    Am un rapid 1.0 TSI 110cp din iulie 2018.
     

Distribuie pagina asta