1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Octavia Tour Sport

Discuție în 'Skoda mea' creată de Little Big, 25 Oct 2010.

  1. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Pentru a demonta ventilatorul mare plus rama ventilatoarelor e necesar ca bara sa fie data jos?
     
  2. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Prin rama la ce te referi?Ce vrei sa faci mai exact? .... nu inteleg.
     
  3. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    [​IMG]
    In ea stau ventilatoarele.
     
  4. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Nu stiam ca asa e la tour...e asemanator ca la golf 3.
    Dupa cum se vede din poza atasata de tine suportul acela pe care sunt montate ventilatoare e prins cu 4 suruburi de trager.
    In cazul in care nu se poate demonta suportul atunci trebe sa dai jos bara,radiator ac,radiator racire ca sa ajungi la suruburile alea 3 care tin ventilatoarele sau la mufa.
     
  5. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    A frecat elicea ventilatorului de acea rama.Nu mi explic de ce.As fi vrut sa le schimb.Nu costa o avere.
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Posibil uzura in ax, sau lipsa contragreutatilor de pe palele elicei.
    Nu trebuie demontata masca, bara, etc. Trebuie sa demontezi ,,priza de aer" din compartimentul motor, ce mai este acolo in zona ramei, pentru a putea sa o scoti prin partea de sus. Si la Octavia 2 este un pic de inghesuiala, dar uite, sa ai idee:
    https://www.youtube.com/watch?v=8XfA-BOR1Vk
     
  7. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Multumesc Carmen!
     
  8. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Schimbat azi filtrele toate plus electroventilatorul.Ulei Motul plus 3 filtre Mahle si unul alta firma.. Electroventilatorul nou este de la Swag.Acum functioneaza fara zgomote ciudate.Filtrele,manopera,electroventilatorul 860 ron.Oloiul a costat 160 ron de la epiesa.ro
    Operatiunea a fost executata la Avia.km..~73000 km.
     
  9. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Swag este ok. Asa trebuie. Nu este mult, a fost de lucru nitel.
    Multumit?
    Motul produs in Franta sau Italia? Sper sa nu fie cel ambalat in Rusia.:)
    Toate cele bune, si sa ai noroc de masinuta.
     
  10. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Multumesc C!A demontat doar scutul si cele 4 suruburi de la electroventilator..Legat de ulei,sincer n am fost atent.O sa ma uit pe bidon.
     
  11. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Made in France! Scria mic,mic..
     
  12. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    ,,Reteta'' ar trebui sa fie identica, ma refer la uleiul produs si ambalat in Italia.
    Lumea nu este multumita de cel produs la italieni.
    Tu esti norocos, M.:)
     
  13. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Un drum scurt de aprox.650 km Bucuresti Buzău Bârlad Husi si retur.La dus 2 persoane si bagaj,la întoarcere doar soferul.Consum mediu 5.6,5.7 la domiciliu.V.m 80km/h.
     
  14. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Masina a trecut pragul de 75.000 km.Nu mai face f multi km dar a adunat cativa de la ultima revizie.Consumul a ramas 5,7l/100km cu clima on si 3 pers la bord.v.m 80 km/h. Pe loc cu clima on a ajuns si la 12,5 l/100 km :)
     
  15. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Cam maricel consumul...ti ai pus roti mari?
     
  16. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Nu,asa a fost mereu,de noua.la 130 km pe tempomat am avut 6,2.V.m.100 km/h.2 pers.bagaj..
    Eu zic ca e ok..pt asa v.m..
     
  17. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Consumul este foarte bun pentru motorizarea pe care o ai. "Pe loc " este irelevant .
     
  18. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Da,corect,pe loc nu are importanta.Daca aveam ALH poate era mare dar AXR stiu ca e mai gurmand un pic.Akos,rotile sunt standard,205/55/16
     
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Oricum , o viteza medie de 80 km /h este o viteza mare . Zi-mi te rog daca ai condus vreun ALH . Ma intereseaza daca percepi vreo diferenta . M-am luat saptamana trecuta o Octavia Tour cu ALH si am in curte si una cu ASV - 110 cp ( i-am dat-o tatalui meu pe cea cu ASV ) si , sincer , eu nu percep diferenta de putere desi in acte apar 20 CP in plus la a tatalui meu. Ambele merg foarte bine, urca in ture la fel de usor , cu clima pornita. AXR nu am condus si-s curios daca se simte diferenta . Daca ALH si ASV sunt practic acelasi motor cu diferenta de electronica , AXR este un motor putin diferit .
     
  20. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.407
    Locație:
    Bucharest
    Sal!Din pacate nu am condus.E singurul diesel din gama Vag ce l.am condus(AXR).Apropo,la mine pe dyno mi.a gasit 109 cp. Daca dyno minte,mint si eu.
     

Distribuie pagina asta