1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

skoda octavia scout 184cp 4x4

Discuție în 'Skoda mea' creată de TCSolutions, 4 Oct 2018.

  1. TCSolutions 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Mesaje:
    3
    Buna ziua,
    Sunt nou pe acest forum, nou posesor al scout ului.
    despre scout putine informatii, dupa ce aflu mai multe poate o sa pot eu sa raspund.

    O zi minunata tuturor
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Daca-i noua , ai facut o afacere buna. Daca este prea rulata ( de la 200.000 km in sus ) ...este o gaura neagra . Scout-ul este de fapt ....Octavia combi 4x4 . Niste arcuri mai inalte nu o fac masina de teren si nici niste bandouri de plastic nu o fac buldozer . Ca prezenta este placuta ochiului , luata de noua este o masina buna , personal as merge pe un TSI acum din cauza prigoanei impotriva dieselului . Motorul diesel este mai potrivit pentru un 4x4 permanent , deci 4x4 permanent este mult spus , masina avand un sistem de tractiune integrala retroactiv ( performant si indestulator pentru ce se cere de la ea , dar tot retroactiv este ) . Ca orice crossover , mosteneste articulatiile de la masina de serie din care au derivat , adica nu sunt supradimensionate si nici reproiectate pentru o rezistenta sporita . suspensia este aceeasi , articulatiile si directia sunt aceleasi ...cu bunele si cu relele pe care le presupune asta .
     
  3. TCSolutions 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Mesaje:
    3
    Este sh la 101.000 km , 2016, argintiu cu bandouri negre. Am făcut un drum mai lung și pot spune ca merita, Depășiri ușoare cu putere suficientă, confortabila, spațioasă. Mai descopăr chestii noi
    Dacă știți exista ceva buton-Setare pentru offroad , iarna ..... ???????
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
  5. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.550
    Locație:
    Bucharest
    Nu exista asa ceva!
     
  6. TCSolutions 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Mesaje:
    3
    Tot aici o sa întreb o chestie care nu o înțeleg: de ce am chit de pana și nu o roata. Am auzit ca dacă e sa ai pana pui spuma aia și .... poți sa arunci cauciucul. A pai mi-am luat alpin 6 225/50/17 ....... costa cam mult să-l arunc

    Ms
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Pentru ca masinile moderne sa se incadreze in normele de poluare este nevoie sa reduca foarte mult greutatea masinii de testare a consumului . Un kit cantareste cateva sute de grame pe cand o roata intreaga cantareste peste 10 kg. Desi pare ca nu conteaza mult ...conteaza . Cateva kg de la roata , cateva kg de la folosirea aluminiului pe la cutie , motor , suporti , etc ...si greutatea scade atat cat sa scada si consumul cu ...300 ml , ceea ce inseamna noxe mai putine si incadrarea la limita in norma de poluare. Tu poti sa-ti cumperi o roata normala de rezerva , ca locul de depozitare exista ( cred ...) .
     
  8. Asbacan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2018
    Mesaje:
    2
    mare dreptate ai cu gaura neagra dupa 200.000 km. eu am un scout 2012 235000 km si in 2 luni am bagat peste 5000 de lei in ea iar acum ma pregatesc de grup spate tot cam 5000 lei aproximativ (+- 1000 lei). oricum este o masina buna dar......
     
  9. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Din pacate , la romani nu exista cultura asta a costurilor de mentenanta . Omul cumpara o masina pe care o vede mergand si zice ca a facut o afacere buna. Practic , o masina are valoarea mentenantei sale pe perioada functionarii . Masinile se vand de catre primii proprietari pe la 200-250.000 km pentru ca atunci apar problemele costisitoare . Grupuri , cutii , turbine , uzura motoare , DPF-uri , EGR ( unele dintre acestea sunt la a doua schimbare la rulajul de 250.000 km . Costurile pentru inlocuirea celor mentionate de mine depasesc de cele mai multe ori pretul de achizitie al masinii . Nimeni nu are ceva cu rulajele mari ...problema este la in jurul lor apar lucrari de intretinere extrem de costisitoare.
     
    efa982 apreciază asta.

Distribuie pagina asta