1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Octavia 2 facelift - 1,6TDI - DSG7

Discuție în 'Skoda mea' creată de Pintiliosul, 16 Sep 2017.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  2. Laurentiu06.11

    Laurentiu06.11 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2018
    Mesaje:
    22
    Locație:
    Bucuresti
    da, doar fata:) nu stiu daca difera pretul de la 1.6 la 2.0 ( eu am 2.0 tot dsg ) , le montez la ei .. masina este garantie si nu vreau sa am surprize pe viitor
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Dupa cca. 1 an si jumatate am decis sa dau jos colantul (imitatie de piele neagra) de pe elementele interioare al masinii. Asta ptr. ca au aparut bule in coturile interioare si pe la canturi. Am decis sa le vopsesc cu vopsea auto. Din pacate operatia de curatare a adezivului, ramas in urma dezlipirii, este extrem de anevoioasa. Personal nu recomand nimanui sa colanteze elemente din interiorul masinii. Am folosit un gri albastrui. rezultatul este multumitor in opinia mea. In poze culoarea nu este evidentiata prea bine.
    Pentru curiosi ...

    20190403_182347.jpg 20190403_182536.jpg
     
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Cu aceasta ocazie am inlocuit si becul scrumierei care era ars. Defapt l-am reparat montand un bec de 12v 1,2w baioneta. Originalul e cu tot cu conector.

    Bec scrumiera Skoda O2FL.JPG
    Iar consola in final e asa

    Final.jpeg
     
  6. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Daca ceva ma dezgusta sunt toate brizbrizurile lipite pe sau in masini cu banda dublu adeziva. Drept ptr. care nu am folosit elemente de design sau tuning de acest fel.
    Dar producatorul Skoda ma dezamageste cu o garnitura lipita pe far ptr. etansarea fata de aripa.
    Bineinteles ca acest adeziv nu poate sa aiba o viata prea lunga tinand cont de mediul in care este folosit, astfel acesta dupa o perioada se dezlipeste.
    Asa cum am patit si eu ...

    1.jpg

    Foarte deranjant. Nu am stiut ce suiera la viteze mai mari.
    Astfel ca am fost nevoit sa folosesc banda dubluadeziva ptr. a remedia problema.
    Am curatat suprafetele cu nitica Acetona.

    2.jpg

    ORAFOL 1359 este o banda cu specificatii bune (-40 grade pana la +140 grade) in acest sens dar nici ea nu va face fata mult timp la stat in soare si ierni geroase.

    3.jpg

    A trebuit sa tai surplusul deoarece banda era mai lata decat garnitura.

    4.jpg

    Apoi am lipit garnitura pe locul ei initial.

    5.jpg

    Dupa ce am terminat toata treaba mi-am dat seama ca aveam prin casa o garnitura cam de aceeasi grosime dar de culoare alba si ca in detrimentul aspectului (cu aceasta de culoare alba e posibil sa arate mai urat si sa se ingalbeneasca in timp) viata acesteia sa fie mai lunga decat a celei negre prin faptul ca nu atrage caldura soarelui atat de tare.

    6.jpg

    Totusi nu am folosit garnitura alba deocamdata ... poate pe viitor.
    Cei care doresc sa vada despre ce e vorba.

    7.jpg
     
    Adi Sim și efa982 apreciază asta.
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Discurile de frana ATE au tinut exact 13 luni (16.000 km. rulati) desi am sperat macar 25-30.000km. sa tina. Desi uzura lor este minima (striatiile sunt perfecte practic) s-au ovalizat. La 130-140 km./h. apar vibratiile indiferent daca sunt in accelerare, franare sau la liber. In urma cu 3 zile am fost si am echilibrat rotile pentru a exclude in totalitate posibilitatea ca acestea sa genereze aceste vibratii. Foarte dezamagit de ceea ce ofera ATE in acest moment. Mentionez ca rotile au fost stranse pe toata aceasta perioada numai cu cheia dinamometrica.

    [​IMG]

    Intentionez sa-mi comand o pereche de Zimmermann. Astept opinii de la cei care au folosit asa ceva:

    Zimmermann.JPG
     
  9. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    116
    @Pintiliosul
    Ca o parere personala, incearca sa elimini cauza si nu sa indepartezi efectul. Discutiile pe "ovalizarea" discurilor sunt interminabile pe forumuri, discurile nu se pot ovaliza, in cel mai rau caz apare o valurire a suprafetei de contact cu placutele de frana si de aici si senzatia de tremurat la franare. Explicatii de genul ca ai trecut prin apa cu discurile incinse si ca s-au ovalizat iar e o dilema logica. Multi spre foarte multi s-au plans ca dupa schimbarea discurilor tot tremura, inseamna ca problema e din alta parte si nu neaparat de la calitatea discurilor, brand, china, etc. Din sapaturile mele pe net cauzele principale ar fi, placute nepotrivite pentru discul respectiv, prea moi sau prea dure, o dimensiune mai mica a placutelor pentru etrier sau placutele nu mai calca plan si uniform pe disc. Prima situatie se poate rezolva cumparand la set discurile si placutele pentru acel tip de disc. Situatia 2, daca placutele sunt mai mici, cu foarte putin, acestea vor juca in locasul de prindere de pe etrier in momentul actionarii provocand acel tremurat. Situatia 3, ghidajele elementelor care preseaza placutele nu-si mai fac treaba cum trebuie facand placuta sa nu calce perfect plan si uniform pe disc. Daca discul pe care il ai pe masina e compromis e greu sa-ti dai seama care e cauza insa nu ar fi lipsit de interes daca inainte sa le schimbi macar sa cureti si sa gresezi ghidajele care actioneaza placutele, daca apare o imbunatatire cam pe acolo ar fi cauza. Nu degeaba in comert se gasesc kit-uri de reparatie etrier, astea trebuiesc si ele schimbate la o anumita perioada. Daca placutele nu calca perfect pe disc apare o topaiala la actionarea lor, e ca si cum ai trece cu o guma de sters pe o suprafata neteda si aparea acea topaiala, de aici si posibilitatea de a aparea acea valurire a suprafetei discului in urma unei uzuri neuniforme a suprafetei. Eu nu cred ca prin schimbarea doar a discurilor vei rezolva problema.
     
  10. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    ugabrielu
    Multumesc de interesul ptr. subiect. Dar daca te uiti in poza vei observa ca placutele sunt tot ATE si sunt noi. Tot sistemul de franare (culisantele, santurile in care vin bagate placutele si versoul placutelor) sunt unse cu pasta termica ceramica. ;)
    Stiu extrem de bine cum sta treaba cu discurile de frana. Am montat in urma cu 8 luni rulmenti noi pe fata. Fixarea discurilor de frana se face direct pe fuzeta care vine cu noul rulment. Rulmentii montati sunt SKF.
    Discurile de frana sunt proaste. Probabil si faptul ca circul relativ sportiv cu masina poate fi o cauza ptr. care acestea se uzeaza mai repede.
    Sunt deranjat ca nu tin cat discurile cu care vine echipata masina de fabrica. Iar banii dati nu sunt putini.

    Din pacate poza de atunci nu e prea OK dar asa sa nu creada lumea ca vorbesc doar sa ma aflu in treaba:

    Rulment fata SKF.jpg
     
  11. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    116
    @Pintiliosul
    Este evident ca esti pasionat, tot respectul, cred ca comentariul meu e binevenit pentru alti useri care nu sunt la fel de pasionati. Cred ca nu ar fi lipsit de interes daca ai face si schimbul de lichid de frana si de acolo pot aparea astfel de manifestari, ideea e sa-l faci obligatoriu la o reprezentanta care are echipamentul necesar. Cat despre brandul discurilor si al placutelor eu cred ca mai degraba e povestea aia cu pomul laudat.
    Ca o intrebare pe langa subiect, merita atat efort financiar? In curand o sa ajungi la concluzia ca trebuie schimbata si aia si ailalta, eu pana acum am bagat multi bani in fabia mea si parca problemele nu se mai termina. M-am inscris in programul rabla si sper ca in curand sa am masina noua, cinci ani fara griji, doar sa conduc.
     
  12. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    116
    Apropos ce te face sa crezi ca discurile sunt de vina pentru vibratii? Au aparut si la mine si nu reusesc sa le dau de cap, mie mi-au aparut dupa ce am schimbat amortizoarele la motor, e posibil sa fie o concidenta, de asemenea suspectez amortizoarele, pe care le-am schimbat, cand trec pestre o denivelare se aude un troncanit pe spate. Insa am obosit sa tot fac pe investigatorul.
     
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    611
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    ugabrielu
    Rotile sunt echilibrate perfect, stranse la cuplu numai cu cheie dinamometrica, rulmentii inlocuiti recent, nu am jocuri la articulatii, tampoanele motor si cutie sunt OK. Si totusi intre anumite viteze apar vibratii pe roti, indiferent ca sunt in franare sau nu. In franare se simt mai accentuat pe volan si pe pedala de frana fata de vibratiile simtite in accelerare. In rulare la liber se simt cel mai putin. Totul a aparut dupa un drum lung (Germania) pe ploaie in rulare cu viteza mare peste 140km. cca 2 ore in care am fost nevoit sa folosesc de cateva ori frana mai ferm.
    *Orice masina se tine numai cu efort financiar in parametri normali de functionare. Fie ca ne place fie ca nu!
     

Distribuie pagina asta