1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Kodiaq Motorizare 1.4 TSI 150 CP

Discuție în 'Skoda Kodiaq' creată de Dragos383, 24 Apr 2017.

  1. Dragos383 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Mesaje:
    2
    Salut,

    Odata cu punerea la stadiu de Test Drive a modelului Skoda Kodiaq, care, dupa parerea mea, este un SUV destul de fiabil, concluzie pe care am luat-o dupa ce am efectuat un test drive pe acest model, as dori sa aflu mai multe de la eventualii posesori de automobile in cazul in care acestia si-au primit vehiculele. Test drive-ul a fost efectuat pe un motor 2.0 TDI 150/190 CP, insa pe mine ma intereseaza modelul 1.4 TSI 150 CP, din pacate acesta nu este disponibil pentru drive test. As dori daca in viitor apar proprietari ai acestui model sa-mi lase si mie un scurt review al acestei motorizari deoarece mi se pare un motor capabil "pe stand" insa as dori sa stiu cum se descurca in realitate.
    Un al doilea point al acestui post este legat de cutia de viteze DSG, mentionez ca nu am detinut o masina cu cutie automata DSG, as dori sa-mi spuneti daca se merita achizitionarea modelului cu acest tip de cutie.

    Multumesc mult si va doresc o zi minunata!
     
    anutei ciprian apreciază asta.
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.313
    Locație:
    Bucharest
    As fi curios de un consum real,interior,exterior.
     
  3. Dragos383 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Mesaje:
    2
    Revenind la subiect, micutzu666, imi pare rau ca nu am facut niste poze din interiorul masinii, pot sa-ti spun ca, materialele din interior sunt 80% din Skoda Superb, calitatea este satisfacatoare.
    Legat de consum, pot sa-ti spun ca la modelul condus de mine, 2.0 TDI 190 de cai era un consum de 12.2 mediu, nu stiu cum a fost folosita masina inainte sa o conduc eu, deci nu pot sa-ti dau un raspuns precis. La cea de 150 cai nu m-am uitat.
    Exteriorul este unul apropiat de Skoda Superb, forma masinii este bine gandita ca si aerodinamicitate, nu tinde sa fie "izbita" de curentul de aer cu care intra in contat in timpul rulajului, desi fiind un SUV, nu o sa simti cum te "opresti" la contactul cu aerul.
    Ca si manevrabilitate , se comporta foarte bine, raspunde bine la comenzi, pot sa-ti spun ca , DSG-ul isi face treaba minunat!
    Per ansamblu, este un model promitator, primul lucru pe care am vrut sa-l verific a fost un potential scartait de volan, remarcat la un review de pe YouTube, insa, dupa ce am testat cele 2 modele, nu am identificat aceasta problema.

    Astept cu interes si parerile voastre si eventualele probleme semnalate daca ati efectuat un testdrive.

    O zi minunata !
     
  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.313
    Locație:
    Bucharest
    Am stat si eu in el! Mi.a placut per total.Legat de consum,eu sub 7 in afara nu.l vad..mai ales Tsi.
     
    T. Carmen apreciază asta.
  5. musdancat 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2017
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Constanta
    Nu cred ca te ajuta prea mult dar... ma bag si eu in seama... :)
    Am in Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 cam de doua luni... avem deja vreo 4000 km cu el. Sunt incantat este o masina spatioasa si practica. TDIul de 150cai trage bine chiar si cu DSG, masina anterioara a fost un Audi A4 2008 2.0 TDI manual de 143cai si nu vad diferente notabile... poate doar ca audi fiind manual aveam parte de acceleratii mai... explosive... iar cu Kodiaq DSG totul e ceva mai lin (nu slab) :) De fiabilitate nu pot spune prea multe deocamdata... totul e ok la doar 4000km... Doar o mica vibratie cateodata vine de la suportul de ochelari din plafoniera... dar e nesemnificativ si cred ca se poate rezolvva...
     
    T. Carmen apreciază asta.
  6. mihai05

    mihai05 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    40
    Am condus unul azi [kodiaq1.4TSI 150cai 4x4],impresionant cum merge, consumurile de combustibil e un pic dupa greutatea talpi .Abia astept sa-l comand dupa ce vind octavia
     
  7. SergiuS7 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    13
    Nu stiu ce sa zic, sper sa nu-ti para rau de alegerea motorizarii. Motorul e prea mic pentru o masina atat de grea. La depasiri vei cam strange din fund si din dinti... Deci va trebui fortat aproape in permanenta motorasul (care neavand cuplu suficient va trebui sa-l turezi), si cand vei vedea consumul vei fi aproape de infarct. Mai gandeste-te si mai cauta opinii prin forumurile Skoda Kodiaq si din alte tari.


    NU CITA ultimul mesaj postat!
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2018
  8. Claudiu Onisoru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    17
    De saptamana aceasta a disparut din configurator motorizarea 1.4 TSI. De fapta au disparut ambele variante, de 125 si de 150 CP. Acestea 2 vor fi inlocuite de noua motorizare 1.5 TSI/150CP cu tehnologie ACT si filtru de particule. In acest moment, singura motorizare pe benzina disponibilia a ramas 2.0 TSI/180 CP. Aceasta din urma, va fi inlocuita cu o noua unitate 2.0 TSI/190CP, care va avea de asemenea filtru de particule. Toate aceste modificari vor fi operate incepand cu luna iulie 2018. Cele 2 motoare pe benzina noi de la SKoda (1.5TSI/150 si 2.0TSI/190CP) vor fi primele motoare pe benzina de la Skoda, ce vor fi dotate cu un astfel de filtru de particule, pentru a tine emisiile cat mai jos.
     
  9. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.484
    Locație:
    Brasov
    A mai murit un mit . Acum chiar nu mai cumpara nimeni benzinare . Ideea era sa scape omul de problemele generate de DPF . DAca si la benzina apar ...tot diesel merita sa cumperi .
     
  10. SergiuS7 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    13
    Te grabesti cu concluziile, Jura, nu e chiar asa. Si eu iubesc dieselul dar urasc tot ce e in jurul lui ca sa il curete de noxe si nu m-as intoarce la el chiar daca se vor pune filtre de particule si pe benzinare. Pentru ca DPF ( adica Diesel Particle Filter ) functioneaza total diferit fata de Petrol Particle Filter, si nu se compara la fiabilitate.
    Este adevarat ca DPF-ul de pe masina mea m-a stresat suficient ca sa decid sa il lichidez, dar cele mai nasoale faze nu mi le-a facut filtrul de particule ci EGR-ul, furtunurile de aer de langa intercooler crapate din cauza presiunii de alimentare, clapetii de turbionare dati peste cap si turbosuflanta. Nu vrei sa stii cati bani am bagat in reparatii si cat timp mi-a stat masina in reparatii la service.
    Crede-ma ca mi-a ajuns. Si inca pe masina mea nici nu am avut SCR (ad-blue) sa ma mai fredoneze si ala, asa cum este pe noile dieseluri Euro 6. Chiar daca motorul vechii mele masini, in sine, este o bijuterie, consuma putin si trage de rupe si astazi dupa 12 ani si aproape 270.000 km parcursi (1.9 CDTI 16v. 150 CP, 320 Nm) si inca ajungi cu el usor la peste 200 km/h, n-as mai avea nervi sa o iau de la capat cu un diesel. Drept pentru care noua mea masina e un Kodiaq Scout pe benzina.
     
  11. Claudiu Onisoru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    17
    1.4 TSI/150CP a fost intr-adevar un motor reusit. Nu consuma ulei, era silentios, lipsit de vibratii, consumul era bun, iar VW a decis ca asa ceva nu e posibil si l-au scos. Cei drept cei de la VW s-au obisnuit cu datul in bara atunci cand vine vorba de motorizari, iar cand in sfarsit au reusit ceva bun, l-au scos. Se pare ca acest trend de a scoate motorizari cu emisii cat mai mici a dus la o astfel de decizie, decizie care a afectat si motorul Audi 2.0 TSI/180 CP. Va a vea aceeasi soarta pentru ca se vor introduce motoare mai putin poluante.
     
  12. SergiuS7 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    13
    Perfect de acord cu afirmatia ta, motorul 1.4 TSI/150 CP e foarte reusit. Am condus aproape doua saptamani un Seat Leon FR dotat cu aceasta motorizare si chiar m-a surprins placut din toate punctele de vedere, cum se misca , cat consuma... asta bineinteles pe o masina care nu stiu daca trece de 1.200 kg.
    Sa pui insa motorul ala cu cuplu de 250 Nm pe o namila 4x4 de peste doua tone, mi se pare aberant. Sa-l vezi cum se chinuie si sa-l auzi cum urla cand vrei sa faci o depasire cu el la peste 100 km/h , te apuca plansul. Si chinuit sa traga asa un mastodont e normal ca si consumul urca pana la cer. In Anglia posesorii de Kodiaq cu motorul 1.4 Tsi au constatat cu surprindere ca masinile lor consuma mai mult decat cele cu motor de 2.0 TSI/180 CP.
    Consider ca pe o masina cu tractiune integrala de greutatea Kodiaq-ului, nu ai ce cauta cu un motor al carui cuplu nu trece simtitor de 300 Nm. Altfel doar te tarasti cu ea.
    Referitor la motorul 2.0 TSI/180CP, din ceea ce am gasit pe net, acesta va ramane asa cum e, doar ca va fi usor resoftat pentru 10 CP in plus si i se va adauga un filtru de particule intre cele doua tobe de esapament. Noul motor de 1.5 TSI/150 CP se pare ca nu il vom vedea pe la noi inainte de luna octombrie su noiembrie, din cauza complexitatii noilor modalitati de testare si omologare a emisiilor poluante intrate in vigoare.
     
  13. Claudiu Onisoru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    17
    Problema mea nu era doar faptul ca au scos aceasta motorizare de pe modelul Kodiaq. Problema este ca au scos-o de pe toate modelele (Octavia, Superb). 1.4 TSI/150CP nu se mai poate comanda nici pe aceste modele. Fratele meu are un Yeti 4x4 1.4 TSI/150CP si e super multumit. Merge absolut super, mai ales ca greutatea masinii este una mult inferioara Kodiaq-ului.
     
  14. Claudiu Onisoru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    17
    1.5 TSI/150 CP este deja prezent pe Octavia si Karoq.
     
  15. mihai05

    mihai05 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    40
    Salut. Am fost la Skoda să-mi comand Kodiqul 14.TSI 4x4 și cei de acolo mi-au comunicat că după luna iulie pot comanda configurația dorită. Are cineva idee reală cu ce se întâmplă ? Am șansă anul asta să am mașina asta. Nimic despre timpul de livrare.

    Paște Fericit vă doresc
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2018
  16. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.313
    Locație:
    Bucharest
    Au disparut din configurator motorizarile pe benzina.Vor introduce filtru de particule si la benzinare.Poate de aceea e intarzierea asta!
     
  17. Claudiu Onisoru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    17
    Motorizarea 1.4 TSI nu va mai fi deloc disponibila pentru Kodiaq. In locul acesteia va veni 1.5 TSI/150CP cu ACT si filtru de particule. Deasemenea nici 2.0TSI/180CP nu mai este disponibila, in locul acesteia venind 2.0TSI/190CP cu filtru de particule. Masura blocarii comenzilor pentru Kodiaq se aplica doar motoarelor pe benzina. Motorizarile diesel nu sunt afectate. Deci cine vrea benzina pe kodiaq trebuie sa astepte luna iulie pt a plasa comenzile. Am inteles ca aceasta intarziere se datoreaza faptului ca noile motoare nu sunt inca omologate pt kodiaq. Sa speram ca va fi gata si 1.5 TSI/150CP 4x4 caci aceasta motorizare nu este inca disponibila cu sistemul 4x4 Haldex
    Skoda a promis ca anul acesta va remedia aceasta lipsa. Deci probabil anul acesta va trebui deschis un alt topic dedicat motorizarii 1.5TSI/150 CP.
     
  18. mihai05

    mihai05 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    40
    Așteptăm luna iulie și vedem ce comandam atunci cu ce motorizare . Dizelul se poate comanda. dar perioada de livrare care mi s_a comunicat e de 45 săptămâni. Dacă și la benzinar va fi la fel cred ca mă las păgubaș și trec la altă marcă de suv
     
  19. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.313
    Locație:
    Bucharest
    O decizie inteleapta!
     
  20. mihai05

    mihai05 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    40
    Când va începe producția cu motorul 1.5 tsi?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2018

Distribuie pagina asta