1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

skoda fabia greenline 2-serie

Discuție în 'Skoda mea' creată de pitpieter, 1 Mai 2011.

  1. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    buna tuturor!
    ...sant proaspat posesor de skoda fabia greenline 2-serie(1.2 tdi 55kw-75cp),e drept,deocamdata doar pe hartie :).
    nu stiu cat de indreptatita e deschiderea unui topic pt acest model,insa faptul ca inainte de a semna actele de cumparare,in afara datelor oferite de producator,nu am gasit nici o informatie suplimentara ori recenzie serioasa,ma gandesc ca un mic dialog pe marginea performantelor si utilitatii modelului nu ar fi o idee rea;nu stiu daca mai e cazul sa precizez ca despre un test drive inaintea deciziei de a o achizitiona nici nu se poate discuta,am acceptat un termen de livrare de aproximativ 90 de zile,sper sa nu fie depasit termenul,nu cu mult oricum,ma gasesc la finele primelor 60 de zile,deci in curand,ar trebui sa apara masina respectiv primele mele impresii vizavi de cele ce m-au indrumat in alegerea ei.
    Cu speranta ca exista multi alti detinatori de model "greenline 2-serie",ii invit la un dialog pasnic a aspectelor pe care modelele le-au confirmat ori ba.
     
  2. 3styler

    3styler 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Constanta
    Felicitari pentru achizitie. Poate reusesti sa scoti un consum mai bun decat austriacul (2006 km cu un singur plin) :p

    Dar nu stiam ca a aparut in oferta motorizarea asta. Sau nu ai luat-o din Romania?
     
  3. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    ...as fi fericit sa nu depasesc cu mult consumul oficial :) si ai intuit corect,masina o cumpar in Italia,inca nu a sosit,apar mari intarzieri la livrari pt toata gama Skoda;...saptamana trecuta,odata cu expirarea "perioadei de gratie"-90 de zile,contactand concesionarul,am fost anuntat ca foarte probabil jumatatea lunii iulie va fi cea a livrarii,moment destul de deprimant in sine,am pus chiar la indoiala faptul ca modelul exista...:(
    ...dar in final,azi,a sosit prima Fabia Greenline la respectivul concesionar,am fost sunat imediat si rugat sa trec pe la sediu sa o vad si marturisesc ca masina arata absolut SPLENDID!!!...daca mai are vreun rost sa precizez:modelul a fost comandat in 19.12.2010...:))....iar saptamana de productie care era trecuta pe parbriz indica 27.05.2011...hehehe....nici nu vreau sa ma gandesc cam ce ar putea sa insemne asta...;)
     
  4. 3styler

    3styler 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Constanta
    Oho...Grea si lunga asteptarea pentru o Skoda, zau asa. E drept, probabil ca merita efortul, dar parca e prea mult.
    Oricum, ca sa ramanem on-topic, dupa ce iei masina, sa ne spui si noua daca e chiar asa economica.
     
  5. ff_2004_06 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2011
    Mesaje:
    54
    Suna bine, probabil ca vei scoate consumuri foarte bune, felicitari pentru achizitie!
    Din cate stiu motorul este in 3 cilindri, caz in care este foarte zgomotos. Daca asta e ok si nu ai pretentii de sportivitate, eu zic ca vei fi foarte multumit.
     
  6. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    ...si totusi exista!!!

    ...:)...a ajuns!!!...saptamana viitoare sper sa inchei asigurarea...si incepe experimentul Greenline!!!...promit sa postez precizari imediat ce experimentul capata putina consistenta!
     
  7. ff_2004_06 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2011
    Mesaje:
    54
    Felicitari!
    Poti sa incepi cu niste poze si cu primele impresii :)
     
  8. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    reprezentanta skoda italia

    hmmmmmm.....:mad:
    primele impresii nu au nimic de-a face cu masina,doar cu reprezentanta italiana Skoda;sant jalnici si nepregatiti sa ofere consumatorului un model particular.Am sa enumar cateva dintre informatiile care lipsesc:
    1.lipsesc cu desavarsire informatiile de baza in ceea ce priveste dotarea de baza;
    2.nu reusesc sa se puna de acord(constructorul paginei oficiale cu reprezentantul oficial Skoda Italia) - vroiam un intern care pe configuratorul paginei oficiale era valid si optional comandand oricare dintre celelalte optionale dar care,spune biroul relatii clienti,nu e valabil pt modelul ales, Fabia Greenline,desi am configurat masina precizand normal,mai intai modelul masinii.
    3.am in posesie un manual care prezinta modelul Fabia in general,nici un alt act,care sa enumere punct cu punct,ceea ce masina contine;in consecinta,inca nu sant lamurit daca am ori nu asistenta la pornire in rampa ori daca absenta unor accesorii uzuale e normala(data fiind caracteristica masinii) ori e o greseala grosolana.
    4.la sistemul de navigatie,lipsesc trei setari,privind sistem climatronic(prezent in dotarea masinii),egalizator sunet presetat respectiv sistem sunet surround, care in conditiile prezente,manual tehnic cu suport inclusiv pt cele enumerate,realitate in care acestea lipsesc.
    Am sa incerc saptamana urmatoare sa ma lamuresc,desi,am senzatia ca nimic nu se va schimba;la semnalarea catre reprezentanta a "ororii" diferentei dintre ceea ce configuratorul lor permite (intern personalizat) si ceea ce se poate importa,au recunoscut greseala si au promis remedierea ei...nu au remediat nimic,ceea ce ma duce cu gandul catre o greseala a importatorului si nu o limitare a constructorului.
    Acum,primele impresii legate de Fabia Greenline:
    ...in ceea ce priveste consumul,sant departisor de ceea ce producatorul ofera ca si performanta,respectiv 3.4 extraurban ei,4.7 eu, asta desigur in conditiile date,motor nerodat,sofer ignorant pe parte regim diesel(cealalta masina in proprietate,Fiat Panda-1.1 benzina),insa tind sa cred ca asta se va remedia in timp,pozitiv desigur.
    ...zgomot,iarasi,comparand cu ceea ce am condus pana acum,diferenta e uriasa,dupa prima plimbare am coborat din masina cu senzatia ca aveam urechile infundate....si nu din cauza zgomotului ci a antifonarii.
    ...in sarcina,am comparat zgomotul produs intre Fabia Greenline 1.2 tdi cr si Octavia 1.9 tdi model 2007...ambele motoare turate la 4000,motorasul in trei cilindrii toarce,aceeasi diferenta la mers in gol.
    ...demaraj bun pana in treapta a treia,mai lent dintr-a patra insa marturisesc ca mi-i greu sa fac o corecta prezentare pt ca in Panda la 60km/h simti si auzi masina,in Greenline la 80km/h senzatia de inertie e infirmata doar de derularea peisajului;
    ...sistemul audio bun,navigatie soft la zi,comenzi touch screen ori direct pe Maxi Dot prin intermediul tastelor de pe clapeta stergatorului parbriz.
    Deocamdata atat,promit insa afisarea altor informatii pe masusa desoperirii lor.
    Daca aveti intrebari particulare,nu ezitati sa mi le adresati,am sa postez si poze imediat ce le redimensionez.
     
  9. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    ...din fericire ori nefericire...o parte a neintelegerilor aparute,mi-au fost revelate de o noua editie tiparita a modelului Fabia(cu referire in particular la toate versiunile )
    ...insa neconcordante au ramas,unele,afirma concesionarul,fata de care imi cer scuze,sant parte a restrictiilor impuse de importatorul pe parte italiana.
    exemplu:pt acelasi model Fabia Greenline,importatorul britanic ofera o mult mai larga gama de accesorii in regim serie si isi asuma responsabilitatea schimbarii lor in caz de defect in termen de garantie.
    ...e ceea ce italienii ocolesc.
    ...m-am lamurit cu accesoriile "opritor pachet",respectiv "semiluna(asa o numesc ei)opritor pachet",accesorii lipsa din echipamentul de serie Greenline,din cauza limitarii greutatii zic ei....aceleasi accesorii insa,fiind prezente pt consumatorul britanic.
    ...si sant lipsa nu pt ca ei au inventat asta peste noapte,ci pt ca in noul pliant de prezentare,Fabia Greenline asa e livrata.
    ...in acelasi pliant insa,Fabia Greenline e livrata in echipament serie cu roata de rezerva normala,in timp ce eu am in dotare un foarte frumos kit de reparare.
    ...concluzia?
    ...oricum o intorci,sant mai latini decat noi.
    referitor la masina din nou...sant din ce in ce mai atasat de ea...are tot ce isi poate dori un sofer de la o masina din aceasta categorie.
    ...sistemul start&stop functioneaza perfect,am "hill hold control",adica asistenta la plecarea in rampa,confortul e, in comparatie cu Panda,maxim,sade bine pe strada,iar pe superstrada nu am avut probleme cand am efectuat o depasire la 120 de km/h.(am precizat asta,pt ca pe un site american,discutau capacitatea masinii de a efectua o depasire in regim de autostrada,exemplificand cu dificultatea modelului,Fabia Greenline,de a depasi o "masina pt colectat lapte"...m-a amuzat in acel moment).
    ...tare mult mi-as dori sa schimb pareri cu un alt posesor de model...mie imi este greu pt moment sa ma apropiu de consumul oficial extraurban(care nu este de 3.4 ci de 3.0)....si pt a afla si cum functioneaza mai exact,acest sistem de "brake energy recuperation"...nimic din ceea ce priveste acest aspect,nu este prezent in manual.
     
  10. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    cu intarziere...

    ...precizari:consumul oficial e masurat in conditii strict determinate,nu generale,deci nu va asteptati la minuni.Pe traseu scurt,ori traseu cu diferente minore de nivel,consumul mixt de 3.4 ajunge la 4.5(sofand in limite rezonabile,fara accelerari bruste) sau chiar 7.2-9 in conditiile unei accelerari indelungate cu un regim de turatie ce depaseste 2200 turatii.Deci,daca masina este folosita cu intelegere si conform punctelor tinta urmarite ...:D...(cel care achizitioneaza o masina din aceasta clasa,urmareste reducerea consumului in primul rand, reducerea emisiei de gaze,taxe mai mici,pastrand un nivel bunicel de confort)...atunci proprietarul ei va fi cu siguranta satisfacut.
    ...am omis sa mentionez un aspect destul de important(asta pt cei care chiar intentioneaza sa-si imbogateasca"arsenalul" cu Fabia Greenline(berlina ori combi) sau Roomster Greenline...,motorul (acelasi in toate cele trei cazuri 1.2tdi cr) este destul de zgomotos (si binisor percepibil in habitaclu)iar in regim de trafic rapid(peste 100km/h) si traseu lung,poate crea o senzatie de inconfort.
    ...puncte slabe:zgomot,mult plastic habitaclu o estetica nu tocmai grozava in consecinta si varii zgomote in timpul rularii,spatiu redus de depozitare(lipsa sertarelor sub scaune fata),absenta unui element care te instiinteaza in ce faze si in ce masura sistemul de recuperare a energiei isi face datoria,memorie interna insuficienta pt insumarea a doua harti(eu am harta pt europa de vest,asa se livreaza pt italia,harta pt europa centrala am s-o primesc in continut SD si nu poate fi incarcata in navigator pt ca ar inlocui harta presetata,poate fi utilizata doar prin slotul SD existent,renuntand pe timpul respectiv la un eventual alt continut ce era rulat prin SD),desi navigatorul are posibilitatea comunicarii bluetooth cu un aparat gsm,acest lucru devine virtual posibil doar daca masina are predispus sistemul bluetooth gsm(presupune achizitionarea separata)...si nu in ultimul rand,slaba pregatire teoretic-tehnica a celui ce ofera masina spre vanzare.
    ...puncte forte:restul....daca a mai ramas ceva...glumeam,sistemul start&stop,controlul presiunii(desi poate nu va fi niciodata folosit),prezenta multora dintre dispozitivele de siguranta la modelul baza(esp,asr,tpm,chiar si o forma a asa numitei "hill hold"),spatiul destul de generos,bun raspuns la comenzi,pozitie stabila la strada.
     

    Fișiere atașate:

  11. ff_2004_06 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2011
    Mesaje:
    54
    La orice autoturism consumurile declarate se pot obtine (daca se pot obtine) foarte rar si in conditii ideale de trafic si traseu. Important zic eu este ca versiunile gen "Greenline" sa consume vizibil mai putin decat versiunile standard, altfel nu se justifica diferenta de pret.
    Fiind in 3 cilindri, e normal sa fie zgomotos motorul. Pe mine a ajuns sa ma deranjeze atat de tare acest aspect (la o Fabia 2 1.4 TDI tot in 3 cilindri) incat in cele din urma am schimbat masina. :)
    Sertare sub scaunele fata poti sa iti montezi si dupa ce ai luat masina, intreaba de exemplu la reprezentanta.
    Mie mi se pare aproape inutil sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri, nu iti spune decat ca ai pana de obicei.
     
  12. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    ...continuare

    ...am ramas cu scuzele...
    ...scuze din partea departamentului tehnic al producatorului insusi in ceea ce priveste eroarea privind imposibilitatea manevrarii sistemului climatronic prin interfata navigatorului,scuze privind carentele programului de informare in ceea ce priveste dotarea masinii,scuze din partea importatorului italian care a recunoscut ca exista o eroare in configuratorul online (eroare care nici azi nu a fost inlaturata) si promisiunea ca isi vor imbunatatii raportul de asistenta in termeni vanzator-client,cu o mult mai acurata informare a tuturor aspectelor pe care eu le-am prezentat-o direct producatorilor.
    ...putin dar macar am satisfactia ca am reactionat.
    Revenind la masina iaca o mica actualizare:
    sant cu consumul mixt la cota 4.1l/100km,dupa parcurgerea a 1999 km si pot afirma sincer,multumit de rezultat.
    strada pe care o fac e una insa nu foarte dificila,un traseu de 15 km pe superstrada(un soi de autostrada fara plata),alti 15km strada interna,fara urcusuri sau coborasuri acute,traseu zilnic.
    regimul de viteza e cel pe care legea o permite,e aspectul pe care amicii mi-l reproseaza:daaaa...sigur ca faci economie,daca iei superstrada in piept cu media de 85-100km/h,iar interna o faci cu nu mai mult de 60km/h...insa vreau sa atrag atentia,nu urmaresc sa fac economie neaparat,doar ma conformez regulamentelor,cu certitudine,e un aspect just pt mine,ridicol pt multi altii.
    drum linistit tuturor!
     
  13. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    tpm

    ...importanta tpm(tyre pressure monitor),inclin sa cred ca a fost mai mult o decizie de marketing,e Greenline,model ce reduce consumul,ca atare introducerea unui element ce controleaza unul din factorii deosebit de importanti in ceea ce priveste consumul,nu a fost o idee rea.Din cele citite am inteles ca de fapt controlul presiunii nu e direct legat de presiunea pneurilor ci lucreaza independent de aceasta,controland de fapt senzorul responsabil de sistemul abs/esp,convertind in avertizare felul in care un pneu mai mult ori mai putin aflat la presiunea corecta,presetata,afecteaza relatia de control abs/esp asupra masinii.Am mai aflat deasemenea ca exista un control direct mult mai eficient asupra pneurilor,la unele modele vw,respectiv clase superioare skoda,insa sezorii de traducere costa multisor,sistemul asisderea.Nu stiu ce sa spun,marturisesc ca sant totusi ceva mai linistit decat in cazul fostei masini(desi nu am experimentat nici macar o pana ridicola cu aceasta) avand cunostinta de existenta sistemului.
    In ceea ce priveste sertarele sau alte elemente care lipsesc din dotarea masinii pe temeiul mult discutatei eficientizari a economiei,problema adevarata nu o reprezinta necesitatea eliminarii lor pt a reduce consumul (pe piata britanica acelasi model e cu plus de dotari si parametrii de consum sant identici) ci felul in care importatorul italian a inteles sa reduca costurile fara sa avertizeze ca exista diferente intre ceea ce producatorul propune si ceea ce ei ofera.Ca un exemplu:varianta aleasa de mine avea alta culoare de interior ,numita PULSE-OPTIONAL,si era o diferenta fata de celelalte nuante,inclusiv cea cu care m-am ales,nu doar pe criteriu de nuanta ci si datorita prezentei suportului pt brat pe consola centrala.M-am interesat imediat ce aveam masina cat costa acest suport:300-350 euro.E corect?...eu zic ca nu,acest lucru de altfel l-au recunoscut si cei ce raspund de import,insa e singurul lucru cu care m-am ales,scuzele.
     
  14. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    actualizare

    Buna tuturor!
    Nu cred ca cineva a dus dorul informatiilor referitoare la seria Greenline in general,Fabia Greenline 2-a serie in particular,insa,iaca, dupa aproape 10 luni de la achizitionarea ei,ma declar multumit si linistit in privinta perfomantelor in ceea ce priveste consumul,desi consumul pe care producatorul il sugereaza in conditiile mele de trafic e departisor.Deci,ca sa nu intind vorba prea mult consumul mediu dupa cele aproape 10 luni este 4.1-4.2 l/100km.Asa cum era normal,pe perioada rece a crescut putin,insa fara sa depaseasca 4.2l/100km,odata cu sosirea primaverii,consumul scade binisor,iar rodarea motorului cu siguranta o sa imbunatateasca si mai mult acest lucru (ma astept la un consum mai mic dupa ce trec de 10000 km,in momentul de fata avand o distanta parcursa de doar 6700 km).Nu stiu daca la ora actuala varianta Greenline Fabia e comercializata in Romania,nu stiu daca va fi comercializata avand in vedere costul destul de ridicat,aproape de costul versiunii RS ori Monte Carlo,insa daca cineva doreste sa ia in calcul la achizitionarea unei masini si costurile viitoare pe care achizitia i le va impune-ma refer la asigurare,impozit,cost carburant,pentru cei cu sange verde ,ocrotirea mediului (89g/km emisie CO2),atunci cu siguranta Greenline e o alternativa excelenta.O mica precizare in legatura cu sistemul multimedia,respectiv navigatorul Amundsen+:daca as putea sa aleg din nou,as renunta la acesta si nu din cauza functionarii defectuoase ci din cauza imposibilitatii actualizarii ei altfel decat prin producator,o adevarata aventura prin care,in cazul meu,pentru a obtine harta Europei Centrale si de Est,am trecut cu nervi si risipa de timp,doar dupa ce am luat legatura direct cu Skoda Cehia ,importatorul italian fiind inca o data depasit de evenimente(asistenta absolut penibila,amanunt confesat de altfel si producatorului),iar costul unei asemenea harti ori a unei actualizari,e destul de piperat:270 euro in cazul meu,pentru suportul pe SD-card,singura optiune,asta in timp ce Nokia Maps ofera actualizare pt intreaga Europa la doar 10 euro pe an,iar Sygic,odata cumparata harta (79 euro acum vreo trei ani),ofera actualizari gratuit,e adevarat,navigatorul incorporat e mult mai rapid,iar evitarea firelor unui navigator portabil e pana la urma un castig.
    In incheiere o constatare :desi a fost gandita ca si o masina pentru oras,economie ridicata in regim de trafic urban (prezenta sistemului Start@Stop),adevarata economie o face ca si oricare alta masina pe distante mai insemnate,distante care sa depaseasca cel putin 25-30 km (pe timp de iarna,traseu de 15 km,motorul ajunge la temperatura ideala de functionare de-abia dupa parcurgerea a aproximativ 8-9 km).
    Sper sa nu fi divagat prea mult,un gand bun tuturor posesorilor Skoda si nu numai!
     
  15. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    888
    Locație:
    Viena
    Foarte aratoasa masinuta ta, dotata cu tot ce trebuie. Foarte buna alegerea variantei Greenline pentru vremurile prin care trecem si pentru pretul carburantilor. Pare de departe masina perfecta si pentru oras si pentru exterior, ai si ceva spatiu, si confort, si lucruri care iti fac viata mai usoara, si toate astea alaturi de un motor care consuma putin si are taxe mici.
    Tin sa te felicit cu aceasta ocazie pentru felul in care scrii si relatezi totul frumos, ingrijit si la obiect. Putini useri de aici sunt asemeni tie.
    De fiecare data iti citesc cu mare interes postarile.
    Mult succes cu masina si sa nu regreti nici o clipa ce ai ales.
     
  16. pitpieter 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2011
    Mesaje:
    11
    Locație:
    umbria italia
    skoda fabia greenline 2

    Bun gasit tuturor !
    Revin iaca dupa o lunga absenta,pentru a adauga noi date referitoare la performantele economice ale modelului Fabia Greenline 2,1.2TDI,55KW,75CP.Asa cum remarcam si intr-una dintre anterioarele mele postari,voiam sa revin cu aceste date imediat ce purced la o calatorie mai lunga,in cazul meu,calatoria inspre Romania si intoarcerea catre Italia,un parcurs care a cumulat (ma refer aici strict la distanta inter-tari,fara a lua in considerare distantele parcurse in perioada vacantei acasa in Romania)un consum de 4.5l/100km,respectiv 4.2l/100km,nu vroiesc sa dau curs unor inutile polemici privind eventuala viteza(a melcului),ori inutilizarea oricarui agent suplimentar de consum(ma refer la aerul conditionat),doresc sa precizez ca am calatorit normal, si cu aerul conditionat la plecare(catre Romania asadar pornit in proportie de 90% a timpului),iar la intoarcere aproximativ 80%.Nu pot sa ma declar altfel decat multumit,asta desi am colegi care conform celor spuse de ei,au reusit sa obtina consumuri mai bune,cu modele diferite,neeconomice ca sa ma exprim asa,eu reusesc sa obtin o autonomie de drum de doar 1200 km cu un plin-45l,asta in conditiile in care imediat ce sunt atentionat de computerul de bord,cand autonomia scade deci sub 100km,fac plinul.Iaca deci,oricine citeste aceste randuri,isi poate face o idee destul de clara in privinta oportunitatii achizitionarii unui asemenea model,sincer sa fiu,mi-as fi dorit sa am acces la asemenea date inainte de a fi cumparat masina,dar nu au existat,ori ceea ce era postat pe alocuri era extrem extrem de optimist,atentie insa, nu incerc un regret in decizia luata,singurul meu regret este acela de a nu fi ales un model mai spatios.
    Acum insa,am sincera nevoie de opiniile unora dintre cei care cunosc ceva in legatura cu urmatorul fenomen:deschid instalatia de incalzire,setez temperatura la peste 20 grade,ventilatorul la doua-trei trepte ori mai mult,opresc ventilatorul la un moment dat, inchid si instalatia de incalzire,deci e un "on-off",a climatronicului,dar atentie,dupa ce inchid instalatia,pe gurile de ventilatie continua sa intre aer la temperatura setata la pornirea instalatiei si asta se intampla chiar si dupa ce masina e oprita pt o perioada mai indelungata si pornita din nou,la un moment dat,fara sa deschid instalatia,in masina intra aer cald;pentru ca sa elimin acest efect,trebuie sa deschid instalatia,sa schimb temperatura si sa o inchid.
    Adaug ca masina conform celor spuse de mecanicul concesionariei Skoda ,a fost supusa diagnosticarii si nu a reiesit ca ar exista vreun defect.
    Intreb deci:e normala o asemenea manifestare si daca da,din ce motiv?
    Multumesc mult pentru rabdarea tuturor celor care au citit si anticipat celor care eventual vor raspunde intrebarilor mele.
    Multumesc,zile linistite si drumuri fara incidente tuturor!
     
  17. alx_cla

    alx_cla 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2014
    Mesaje:
    1
    Locație:
    PITESTI

    1.2TDi GREENLINE am si eu!
    :undwech:
     
  18. Memo1979 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    1
    Sal..am cumparat de curand si eu una 2011. Singura problema care o am ,se aude un tacanit dupa ce opresc motorul...mi sa spus ca asa este normal..a ta face la fel?
     

Distribuie pagina asta