1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

skoda fabia 1,4 16v 101 cai

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de bibanu, 3 Mar 2010.

  1. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Pentru un raport echitabil din orice p.d.v. cea mai reusita proportionare ar fi o echipare de 100hp-1t, deci o Fabia 74kw este cel mai aproape de acest raport. Motorul de 75hp este la fel de laudat ca si cel de 100hp. La consum sunt aproape la fel.
     
  2. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Sincer cea de 101 cai imi place cel mai mult cum "suna" insa imi e frica sa nu nimeresc una forjata,mai ales ca au ceva probleme cu segmentii,deoarece lucreaza la regim de turatii inalte,si e posibil ca dupa 100.000 multe sa fie cam "obosite"
     
  3. ladislau 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Mesaje:
    58
    Locație:
    Brasov
    Daca e sa nimeresti una forjata....nu mai conteaza cati cai are...forjata poate sa fie si una si alta...
    Mergi cu ea la un test inainte de cumparare...costa in jur de 270 de lei ...si iti spun aia absolut totul despre masina .Macar stii pe ce dai banii .
     
  4. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Stiu,dar e mai mare riscul la cele de 101 cai deoarece trebuie mult turate pentru a strange de gat caii putere,si e mai mare riscul sa nimeresti una "talpalita" decat la una de 75 care se conduce mai omeneste.Apropo ,daca le schimbi vitezele la ambele in 3500 ,e mai sprintena cea de 75 de cai pentru ca are cuplul maxim in 3800 rpm sau sunt la fel?(si e mai rapida aia de 101 daca o turezi mai tare?)
     
  5. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
  6. ladislau 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Mesaje:
    58
    Locație:
    Brasov
    tavi83 : astept in continuare sa imi spui motivul ptr care vrei sa iti schimbi 1.6 16V-ul cu un SDI.Accept raspunsul si pe privat.;)
     
  7. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14

    Poi se vede foarte clar in grafic ,cea de 75 are cuplu maxim in jurul valorii de 3800 rpm si cea de 101 in jurul valorii de 4400 exact ca in datele tehnice,este in avantaj clar la cuplu motor cea de 75 de cai.Am batai de cap deja,chiar nush ce sa aleg avand in vedere ca ma invart in oras mai mult
     
  8. ladislau 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Mesaje:
    58
    Locație:
    Brasov
    Ia-ti SDI :);)
     
  9. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Am TDI,de ce as lua SDI?
     
  10. ladislau 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Mesaje:
    58
    Locație:
    Brasov
    Ca sa nu ai batai de cap....ca sa ai un consum ridicol de mic in cei 65% mers urban....sa nu te mai gandesti ca masina a fost forjata...ptr cuplu adevarat...etc !
     
  11. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    852
    Locație:
    Bucuresti
    @ ladislau: adica astia care au sdi nu forjeaza masinile? si vorba lui.. are tdi de ce ar lua sdi... ca sa dea tusea si sa ia junghiul? eu unul zic sa ia varianta de 75hp benzina deoarece obtine cuplul maxim la o turatie relativ mica...si benzina e mai sprintena decat dieselul aproape in orice turatie... "consum ridicol de mic" cat de mic sa fie?? doar n-o merge pe aer...si sa zicem ca e mai mic consumul hai sa zicem ca e 5% diesel si 6% benzina...(si sa nu intram in discutie despre consumabile...toata lumea stie ca diesel e mult mai scump la intretinere decat diesel)
     
    Ultima editare: 31 Mar 2010
  12. ladislau 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Mesaje:
    58
    Locație:
    Brasov
    Cand am zis de consum,ma refeream la consumul urban...unde SDI-ul "papa" undeva la 6 iar 1.4 MPI sau 1.4 16V trece de 9,5 lejer.
    Iar la extraurban SDI-ul nu consuma cum zici tu ...5 L,ci undeva pe la 3,7-4 in functie de talpa....iar un benzinar,spre 6...daca merge "regulamentar".
    Ok...nici scopul meu nu e sa o dam intr-o polemica despre consum...asa ca ma retrag din discutie.....fiecare e liber sa isi aleaga ce masina doreste.;)
     
  13. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Parerile sunt impartite desigur si fiecare isi da cu parerea,si cu gustul,oricum multumesc tuturor celor care scriu la acest post si incearca sa de-a un sfat,dar eu am eliminat din start motorizarea diesel,ramane sa ma decid intre doua motorizari 1,4 16v de 75 de cai sau 101 cai,in orice caz daca s gasi ambele motorizari as alege-o pe cea care e mai bine intretinuta din toate punctele de vedere
     
  14. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    852
    Locație:
    Bucuresti
    eu unul iti sugerez sa mergi pe versiunea de 75 hp deoarece are cuplul maxim in turatie ceva mai joasa decat motorizarea cu 16v!
    iar tu ai spus ca vrei o masina de oras!
     
  15. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Pai in princpiu pe varianta asta ma axez de 75 de cai dar nu o neglijez nici aia de 101 cai,oricum ambele sunt 16v atat cea de 75 cat si cea de 101 cai
     
  16. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    852
    Locație:
    Bucuresti
    eu unul am ramas placut surprins de agilitatea motorului de 75hp.. cel cu 101 nu am condus...daca ai pe cineva care are aceasta motorizare nu ezita sa-i spui sa faci o proba..poate fi si polo ca practic e aceeasi masina..decizia iti apartine :)
     
  17. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    da,dar skoda mi se pare ca are un interior mult mai frumos,si chiar pe exterior imi place mai mult decat polo
     
  18. tavi83

    tavi83 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2010
    Mesaje:
    74
    Ladislau. vreau sa schimb 1,4 16v pe una SDI sau TDI pt ca motorina se gaseste la un pret mult mai rezonabil decat benzina.nu ma refer neaparat la peco.
    Iar consumu la mine in Oradea il scot undeva la 7,9 - 8,5.
     
  19. xmihaix 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Mesaje:
    8
    Bibanu iti recomand motorul de 1.4 16 V 75 hp, chiar daca nu am masina de mult timp sunt multumit de ea.
    *cunsumul urban este ok, undeva la 8 si ceva in conditii de trafic dificil.
    *consumul extraurban este cu mult mai putin decat ma asteptam 5.4 5.7 si eu nu merg ca un pensionar(cei drept merg mai mereu singur in masina) as pune pariu ca poti scoate un consum mai mic daca ai rabdare sa mergi usor.
    *75 cai nu sunt chiar putini, nu mi se pare ca este submotorizata masina,BTW: am mers si cu 180 Km/h (5000 de turatii; desi in cartea tehnica viteza maxima este 170; singura modificare pe care o am sunt "gumele" mai mari)
    *taxele mi se par foarte accesibile

    Ca minusuri nu stiu ce sa spun, acum depinde si ce vrei de la el, am altele care ma deranjeaza la masina, de motorizare sunt multumit.
     
  20. bibanu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    14
    Iti multumesc mult de sfat,am sa tin cont de el,aveam nevoie de o parere aunui posesor de 1.4 16v 75 hp si totodata de o incurajare,consumul mi se pare foarte ok
     

Distribuie pagina asta