1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Senzor temperatura motor

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Ionut_SIG, 1 Aug 2009.

  1. Cosminbej 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2008
    Mesaje:
    31
    Locație:
    Bucuresti
    La primavara curat clapeta si schimb si senzorul de temperatura, sa fiu sigur. Senzorul e din 2001 la mine, cred ca ii ajunge, avand in vedere ca sunt multe Fabii care au probleme cu el mult mai devreme.
    P.S.: Tocmai mi-ai facut masina "car"? Ne vedem in instanta! :))
     
  2. TheDon

    TheDon 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Mesaje:
    38
    Carute sunt toate pentru mine:p, nici a mea nu face exceptie si imi place la nebunie :thrashi:.

    Asa, revenind on-topic, am fost azi dimineata la service. Termostatul a fost practic distrus, nici macar arcul nu mai statea drept, clemele care tin termostatul au fost rupte, aveam presiune foarte mare pe furtun, radiator rece... haos total, mai pe scurt. Am aerisit toata instalatia, pus un termostat cu carcasa nou, schimbat antigel. Pana acum a fost totul ok, o simt cu mult mai sprintena decat inainte, acul indicator ramane pe mijlocul cadranului si sa speram ca va consuma in regim normal. Poate scap de schimbatul sondei :notme:
     
  3. gaches 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2011
    Mesaje:
    15
    Salut.
    Am si eu o problema cu fabia mea 1.4 16V 75 CP din 12/2005 si anume cand apa ajunge la 90 grade se opreste motorul daca sta la relanti. Il repornesc, porneste un pic mai greu decat deobicei (in cazul acesta) dupa care imi apare in bord ASR-ul si motorul nu se mai tureaza peste 3.000. Am pus VCDS-ul si mi-a dat eroare la senzorul de turatie (semnal inexistent).

    16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
    P0322 - 35-00 - -

    Poate avea oare legatura cu zenzorul de temperatura ???
     
  4. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    Senzor G028 - turaţie motor (senzor Hall)
    -Descriere :
    Senzorul arborelui cotit detectează turaţia motorului şi poziţia arborelui cotit. Din aceste valori, aparatul de comandă determină momentul injecţiei şi momentul de aprindere.
    -Mod de lucru :
    Senzorul de turaţie a motorului detectează 360 dinţi de la o roată a senzorului arborelui cotit. Hall-IC se găseşte între rotor şi un magnet permanent care asigură un câmp magnetic vertical faţă de elementul Hall. Dacă un dinte trece de elementul senzorului, se modifică forţa câmpului magnetic. Astfel este indusă o tensiune, iar în Hall-IC este produs un semnal digital. Rotaţia roţii senzorului arborelui cotit modifică astfel tensiunea Hall a Hall-IC din capul senzorului. Tensiunea variabilă este transmisă la aparatul de comandă şi evaluată.
    Incearca in primul rand sa verifici daca nu sunt probleme de conectica un fir rupt sau altceva.Senzorul se afla pe blocul motor spre cutie cam in dreptul arborelui cotit
     
  5. gaches 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2011
    Mesaje:
    15

    Multumesc. Am sa verific firele, eventual am sa dau senzorul jos sa il masor.
    Intrebarea mea este de ce face asa doar cand apa atinge 90 grade.
    Am verificat si senzorul de temperatura cu VCDS-ul si cand acul din bord era la 90 grade, senzorul arata pe VCDS ca apa are 70 grade.
    Curios, nu???
     
  6. sorinm8 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Targoviste
    demonteaza senzorul si vezi ca pe magnet in capul senzorului s-a depus pilitura de fier, curata-l bine si monteaza-l la loc si data problema, asta daca nu s-a ars bobina din senzor,daca s-a ars inlocuieste-l nu este scump ,si eu am patit asa si era doar pilitura de fier ,l-am curator si nu am mai avut probleme.Succes !!!
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    De fapt este vorba despre o postare de acum 5 ani . :p
     
    Little Big apreciază asta.
  8. bonea_emil

    bonea_emil 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Brasov
    Salut. Am si eu o intrebare. Credeti ca senzorul de temperatura motor ar trebui schimbat? Am inteles ca nu ar trebui sa fie diferenta mai mare de un grad intre cel exterior si cel de motor, cand motorul este rece. Am sa atasez 2 poze in care masina a stat de la 12:00 la 21:30 nepornita. Skoda fabia 1.4 16V AUA.
    Problema ar fi ca dimineata porneste la a 3-a cheie. Multumesc..
     

    Fișiere atașate:

Distribuie pagina asta