1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Se opreste dupa decelerare sau la schimbarea treptelor

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de Diddy, 9 Iul 2019.

  1. Diddy 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2019
    Mesaje:
    2
    Salut
    Am si eu o skoda octavia tour din 2002 1.9 tdi 110 cp cu următoare problemă cand o accelerez si vine pe decelerare se oprește motorul dar nu mereu se mai opreste si cand vreau sa plec cu ea doar din ambreaj precizez ca sa schimbat la ea pompa injectoarele senzorul de pe axa si ambreajul si tot asa face
     
  2. Rusu Aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Mesaje:
    8
    Salut ai grija ca pompa poate a fost pusa greșit adică daca e inclinata intro anumită poziție poate trage altfel ba mai tare ba mai încedet dar repet depinde de poziție sau daca ai fost la vreun servis so fi găsit vreun destept so desfacă si sao deregleze si e foarte sensibilă si greu de reglat .A si terog daca e vorba de pompa de apa nu e valabil nimic !
     
  3. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    85
    @Diddy
    Tie iti face probleme in regimurile:

    Acceleration Enrichment
    Este determinata in principal de senzorul de aer. Senzorul clapetei de accelerarie de asemenea mareste impulsul de injectie cand apare un unghi de 3/4 a clapetei. O crestere lenta a valorilor celor doi senzori va duce la o imbogatire lenta a amestecului, una rapida la o imbogatire rapida.

    Deceleration Enleanment
    Pe timpul decelerarii ECU micsoreaza lungimea impulsului de injectie, e nevoie de mai putin combustibil. ECU stie ca decelereaza cand RMP e mare, clapeta e inchisa, semnalul de la senzorul de aer este mic. Cand RPM ajunge la valoare de idle atunci amestecul revine la normal. La decelerare senzorul clapetei de aer are cea mai mare autoritate.

    Tinand cont de autoritatea senzorilor cred ca probleme iti face clapeta de acceleratie , mai precis senzorul de aer din clapeta care face o masurare indirecta a cantitatii de aer functie de unghiul clapetei. Asta e primul suspect. Trebuie masurati insa toti senzorii care participa la regimurile respective, MAP/MAF, clapeta de acceleratie si senzorul de turatie, asta din urma zici ca l-ai schimbat. Senzorul de turatie cred ca l-ai schimbat degeaba, nu cred ca el era vinovat.
    Tinand cont ca senzorul de aer face parte din categoria senzorilor care pot fi substituiti de ECU, particular cu senzorul din clapeta de accleratie, sunt sanse ca acesta sa nu functioneze in parametri sau deloc de asemenea eunt sanse mari ca nici clapetei de acceleratie sa nu-i fie bine.
    Concluzia #1 verifica cei doi senzori
    Concluzia #2 nu mai schimbati aiurea piese pe masina pana cand nu faceti o diagnoza serioasa la cineva care are cunostinte temeinice in domeniu.
     
  4. Diddy 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2019
    Mesaje:
    2
    NU CITA ultimul mesaj!

    Precizez ca asa am cumparat masina cu cele de mai sus schimbate momentan eu unul nu am schimbat nimic inca
    Multumesc frumos pentru raspuns
     

Distribuie pagina asta