1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Scade presiunea de ulei la cald si ulei pe evacuare

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de AndreiSkoda, 5 Mar 2019.

  1. AndreiSkoda 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2019
    Mesaje:
    2
    Salutare tuturor,

    Sunt intr-o situatie foarte dificila in acest moment cu masina si nu reusesc sa ii mai gasesc nici o rezolvare in momentul actual . Apelez la cunostiintele voastre , poate ati mai auzit si intampinat aceasta problema pe undeva.

    O sa va povestesc cat mai pe scurt :
    Detin o Skoda Octavia 2 2010 1,6 TDI KAYC cumparata in 2015 cu 125.000 km pe bord . Masina a functionat perfect pana la finalul anului trecut unde am avut ghinionul sa mi sa rupa cureaua de la pompa de ulei si sa gripez motorul. Am fost la service cu ea ( pe platforma) si mecanicii de acolo mi-au recomandat schimbarea motorului pentru ca se afectase vibrochenul si costurile erau foarte mari pentru inlocuire si reparatie .
    Am gasit un motor de acelasi tip 1.6 TDI KAYC , dar produs mai recent (2013) si l-am cumparat. Pana in montarea motorului nou cumparat , mecanicii de la service au constatat ca sunt probleme in motor pe partea de chiuloasa , foarte uzata si axe . Am cumparat axe noi , am rectificat chiuloasa , semeringuri noi , garnituri noi , totul de etansare nou. Tin sa precizez ca mecanicii au folosit capacul de chiuloasa de la motorul original si au lasat chiuloasa de la motorul cumparat. Dupa montarea motorului , am constatat ca motorul nu are presiune destula la ulei la cald si exista ulei pe evacuare pe toate cele 4 supape . La rece, motorul are presiune normala ( 1.5 relanti , 2,2 la turatie ) , la cald presiunea scade ( 0,8 relanti , 1,2 turatie)
    Cei de la service au desfacut iar motorul , au reverificat chiuloasa si spun ca e in regula , au verificat si segmentii si sunt ok, cuzinetii de palier sunt foarte ok , pompa de ulei este noua, bateria de la filtru de ulei noua , verificate axele de pe bloc , nu au nici un joc , bineinteles si distributie noua.
    Au verificat si turbina si pare in regula, ei recomanda si o reconditionare pentru a elimina si acest aspect din situatie.

    A mai intalnit cineva aceasta situatie ? Stie cineva de la ce ar putea sa fie?

    Am sunat la o gramada de service-uri si nici un mecanic cu care am vorbit nu a mai auzit de problema , toti spun ca motorul ar trebui sa aiba presiune cu toate cumparate noi .....
    Sunt intr-o situatie dificila si nu as vrea sa ajung sa mai cumpar un alt motor dupa ce am investit peste 10.000 ron pe toata afacerea pana acum.
    Tin mult la masina si as vrea sa gasesc o solutie pentru a -i continua viata.

    Multumesc mult pentru raspunsuri.
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.729
    Locație:
    Brasov
    Du motorul inapoi de unde l-ai luat si cumpara altul. Se poate sa cauti defectiunea pana benghelesti si sa nu o gasesti . Motorul nu-l cumperi tu niciodata . Il cumpara mecanicul care il monteaza sus , altfel este ca si cum ai reface de la cap la coada un motor la care nu poti verifica starea blocului si a chiulasei . Faptul ca ai ulei pe evacuare poate insemna si ca ai segmentii uzati ...dar si posibile probleme cu semeringurile de supapa . Turbina o poti elimina usor daca scoti furtunul care vine dinspre intercooler . Daca ai ulei pe el , turbina e proasta. Daca nu ai ulei pe el inseamna ca turbina nu consuma ulei , deci o scoti din ecuatie. Ce mecanici sunt aia ai tai ? Lacatusi mecanici ? Vezi ca mecanica auto este o alta calificare . Un mecanic adevarat nu monteaza si nu garanteaza pe un motor SH pe care el nu l-a verificat temeinic si pe care nu l-a intors pe toate partile inainte sa il puna pe masina .
     
  3. AndreiSkoda 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2019
    Mesaje:
    2
    Mersi pentru raspunsul tau JurasikMan. Motorul nu il pot duce inapoi de unde l-am cumparat pentru ca ,,mecanicii '' de la service l-au desfacut si in certificatul de garantie unde l-am cumparat este mentionat clar ca toata garantia se pierde si nu se mai poate face retur in masura in care s-a umblat la motor.
    Segmentii au fost verificati si sunt ok . O sa ii pun sa verifice si turbina ... poate poate.
     
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    421
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    AndreiSkoda
    Cand pompa de ulei nu-si face treaba, turbina are de suferit mult si trebuie reconditionata in marea majoritate a cazurilor!!!
     

Distribuie pagina asta