1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Revizii

Discuție în 'Skoda Rapid' creată de Rapid2014, 16 Iul 2016.

Taguri:
  1. Rapid2014 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    198
    Am observat ca informatiile privitoare la revizii sunt imprasitate. Cred ca e cazul sa avem topic dedicat, pentru a fi mai usor de citit, verificat etc.

    Deci, am facut revizia de 2 ani (ma rog, era interval flexibil, mici chestii de comentat, insa nu comentez). Am ajuns la putin peste 9k km.
    Pe langa verificarile si schimbarile obisnuite la prima revizie am cerut schimbare filtru aer (traim in Romania) si verificari suplimentare AC si lant.
    Privitor la aceste verificari, pot spune ca:
    1. Nivel agent completat - destul de mult cf. factura! S-a introdus si evidentiator (sa marcheze locul unde pierde agent), deci posibil probleme.
    2. Lantul e inca OK, mai are 4mm (deci cam 20k km, asa, la modul optimist) insa intinzatorul e praf. Altfel spus problema de distributie nu e rezolvata, indiferent ce spune marketingu-ul VAG.
    Sapt. viitoare ma duc pt. finalizarea celor 2 puncte - poate descopera un por sau ne-etanseitate la conductele AC - si pt. inlocuire intinzator (s-a dat comanda).
    Total cost (am platit si complatarile de agent si ulei compresor, plus evidentiatorul, personal nu cred ca e corect): 909 RON (ulei din bidon, altfel ajungeam la mie). Aproape ca la o marca premium.

    In concluzie: pentru cei cu TSI, la revizie ar fi bine sa cereti verificarea distributiei. Sa vedem cam cat de lung v-a ajuns... lantul. :yum:
     
  2. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    500
    Locație:
    Resita
    Schimbarea filtrului aer era oricum cuprins la revizia de 2 ani (adica prima revizie).
    E bine ca in sfarsit iti rezolvi problema sunetului de lant la pornire.
    Ma gandesc ca intinzatorul este cuprins in garantie nu ?
     
  3. Rapid2014 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    198
    Cf. programului de intretinere, nu. Filtrul de aer se schimba la 4 ani. :rolleyes: A fost receptionerul dragut sa-mi arate pe comp., eu am insistat sa faca schimbarea. Si e f. scump, peste 200RON.
    Da, acum intinzatorul e in garantie. Avand insa in vedere ca a cedat undeva la o mie de porniri, cred ca va intra pe consumabile.
     
  4. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    500
    Locație:
    Resita
    Da, uite ca mi-a scapat asta cu filtrul, nu stiu de ce am avut impresia ca se schimba la prima revizie adica la 2 ani.
    Pai atunci practic la prima revizie se schimba doar uleiul, filtrul de ulei si se completeaza lichidele.

    P.S. Sunt curios ce o sa zici dupa ce scapi de corvoada lantului :D
     
  5. grig_sorin 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2014
    Mesaje:
    169
    Prima revizie la mine a schimbat toate filtrele. Filtrul de aer mai mergea dar am rugat sa fie schimbat.
    Inainte de revizie sunati la mai multi dealeri autorizati pt ca preturile au fost de la 600 ron pana la 1100 ron aceeasi revizie aceleasi coduri de piese conform facturilor proforme.
    Eu sunt din gl si am facut revizia la br pt ca dif dintte 600 si 900 ron e destul de mare.
     
    Marius Socol apreciază asta.
  6. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    500
    Locație:
    Resita
    Nu mai inteleg ce se schimba si ce nu.
    E ce vrea clientul sau se specifica clar piesele ce trebuie schimbate ?
     
  7. Rapid2014 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    198
    Nu, e ce scrie in programul de intretinere. Cum in "cartea" de service nu se mai specifica unde, cum, cand se schimba, ne bazam pe ce scot ei din calculator.
    Avand in vedere ca tot platesti, poate sa-ti schimbe si filtrul de combustibil, stergatoarele etc. ;)
     
  8. daniel4ro

    daniel4ro 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    137
    Dupa ce preturi inteleg ca se practica pe la reprezentante, cand termin garantia nu ma vor mai prinde pe la ei :D
     
  9. grig_sorin 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2014
    Mesaje:
    169
    Pt un schimb de ulei sa platesti intre 600 si 1100 ron (aceleasi piese dar difera manopera de la service la service) e cam mult. Dupa garantie ma mai duc la reprezentanta doar sa schimb o distributie sau un ambreiaj lucrari mai complexe ...dar poate nu va fi nevoie la rapid :)
     
  10. ssccandal 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Bucuresti
    Salut
    Schimb de ulei la aproape 18000 si cca 18 luni (interval variabil)
    cost 550 ron (ulei + filtru)
    Verificarea de doi ani +ITP cca 350 RON efectuata la cca 22000 (schimbare filtru motor + habitaclu)
    Dupa vizita de 18 luni am fost informat ca trebuie schimbat un sensor la pedala de acceleratie (efectuat pe garantie)
    Am ajuns la 24000 fara probleme majore si sper sa merg asa in continuare. Exceptand cele de mai sus in rest nu am mai schimbat nimic la masina.
     
  11. Rapid2014 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    198
    Privitor "recall" senzor pedala acc., in ce luna 2014 ai luat masina?
    Intreb pt. ca la mine am o manifestare aiurea: daca esti de ex. in vit. 2a si franezi, iar turatia coboara sub 1000rpm, e posibil ca motorul sa acc. (chiar daca esti in franare) si simti un zvac. Daca franarea e delicata, saltul te poate impinge periculos spre obstacolul din fata!
    Eu am "experimentat" asta de 3 ori, insa am reusit sa controlez situatia fara transpiratie (pana acum!). Ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca la volan era o d-soara incepatoare (nu ca as fi eu vreun maestru al condusului)...
     
  12. ssccandal 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Bucuresti
    Masina nu s-a manifestat in nici un fel.
    Mi-au spus ca trebuie schimbata si am schimbat. Masina este din Iunie 2014.
    Dupa ce ai scris mai sus presupun ca sii tie ti-au schimbat senzorul...
     
  13. Rapid2014 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    198
    Nu, masina fiind cumparata in august.
     
  14. mihai leu

    mihai leu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Mesaje:
    15
    cate probleme are motorul asta cu lant la distributie, si senzori inlocuiti la pedala,
    la [prima revizie la 1 an ( pentru ca mi se aprinsese in bord service) am schimbat doar uleiul si filtrul aferent Teoretic trebuie sa mai vad serviceul pe 1 octombrie la anul sau la 42 000 km acum avand doar 20 000

    ---------- Post added at 08:23 PM ---------- Previous post was at 08:22 PM ----------

    aa si e editie 12 august 2014 TSI 105
     
  15. ssccandal 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Bucuresti
    Schimbul de ulei poti sa il faci si dupa 6 luni... ca doar intervalul este variabil
    Conform info primite de la service: Calcularea momentului in care masina trebuie sa ajunga la service se face prin intermediu mai multor paramentri: nr. de porniri, temperatura de lucru, ore functionare motor, distanta parcursa... poate si altele. In cazul meu pt ca am mers destul de mult distante scurte, motorul nu a ajus la temp de lucru, consum mediu mare pt acel parcurs >> schimbul de ulei la 18000.
    Tipul de la service mi-a si spus cand a vazut nr de km: "drumuri multe in oras pe distante scurte".
    In ceea ce priveste actiunea "pedala" prin care s-a inlocuit un senzor consider ca e ceva normal desi eu nu am observat nici un fel de manifestare ca ar fi fost vreo problema cu acceleratia.
    Daca ne uitam prin alte curti se pare ca e ceva normal sa rechemi o masina in service (vezi scandal airbag Takata)
     
  16. Rapid2014 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    198
    Maine sunt programat pt. inlocuire intinzator (lantul ramane :( ). Va tin la curent.
     
  17. redsquare

    redsquare Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Mesaje:
    500
    Locație:
    Resita
    Pai lantul nu are ce sa aibe, chestia e de la intinzator cred ...
     
  18. daniel4ro

    daniel4ro 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    137
    Cine stie sa imi spuna care este diferenta dintre inspectie si service schimb de ulei?
    Imi apare in bord INSPECTIE 20900 km sau 30 zile si SERVICE SCHIMB DE ULEI 20900 km sau 400 zile.
    In ce consta inspectia, se schimba ceva?
    Multumesc!
     
  19. ssccandal 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Mesaje:
    34
    Locație:
    Bucuresti
    Ciudat mesaj...
    Inspectia se face la 30000 sau doi ani - ce vine mai repede.
    Schimbul de ulei cel putin pana la prima revizie este pe interval variabil.
    In cazul meu schimbul de ulei a venit cu 6 luni mai devreme decat inspectia.
    La tine ceva nu se leaga...
     
  20. daniel4ro

    daniel4ro 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Mesaje:
    137
    La asta ma refer
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 24 Oct 2016

Distribuie pagina asta