1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Profesionalism=masterkraft Gt

Discuție în 'Service' creată de costin gelu, 8 Mar 2014.

  1. costin gelu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2013
    Mesaje:
    5
    Am fost recent la MasterKraft gt cu masina(sot,axr).Mii de multumiri.Acei oameni stiu ce inseamna profesionalismul.Foarte amabili,se poarta foarte frumos cu clientii..Personal sunt foarte multumit de serviciile dansilor. RECOMAND CU CEA MAI MARE PLACERE.
     
  2. baloo57 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Mesaje:
    1
    Daca este vorba de service-ul de pe Fizicienilor, langa Lidl, confirm si eu acest lucru. Service prompt, curat si cel mai "ciudat", cinstit. Felicitari !!!
     
  3. micutzu666

    micutzu666 MODERATOR

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.094
    Locație:
    Bucharest
    Si eu sunt multumit dar din pacate au plecat niste oameni buni,meseriasi.Ultima data am plecat cu filtrul de motorina nestrans in suportul lui...Mici scapari..
     
  4. nelu907 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,eu nu sunt deloc mulțumit de acest service și dl.Tavi.Aproximativ acum doua săptămâni am fost la dl.Tavi pentru a curata clapeta de acceleratie.L-am sunat pentru a-l întreba dacă are vdcs-ul și dacă da sa fac o programare.M-am dus a pus mașina pe rampa de geometrie a ridicat capota,a dat jos capacul de la motor,a luat un spray și mi-a spus sa trec la volan și sa o accelerez ca el sa dea cu spray.L-am întrebat,cum nu dă-ți jos clapeta?, a spus ca nu se da jos ca el asa procedează. Ce sa fac,am trecut la volan(ca vorba aia e mecanic și știe ce face)am accelerato,el dădea cu spray și toată operațiunea a durat câteva minute.A început prin bord erori,a venit cu laptopul sa o calibreze,sa șteargă erorile.Dupa toate astea mașină stătea turata cam pe la 930-960 de rot.iar pe vdcs arata ca trebuie sa stea intre 790-900 rot.I-am spus ca înainte de curățare nu aveam probleme sa stea turata.Sa uitat sa sucit sa învârtit și surpriza,cine este de vina?clapeta normal ca este defecta și dacă nu sta în parametrii.Ii spun cum adică sa fie clapeta dacă pana acum nu am avut nici un fel de problema și la ce se gândește domnul renumit mecanic TĂVI să-mi lipească pe perete de la clapeta niște banda izolare. După improvizația făcută a început sa stea la relantiu în parametrii,bucuria lui,ai văzut ca este clapeta defecta?1100 de lei te costa una noua ca lu asta nu ai ce să-i mai faci,e pa.Ii dau banii ceruți omului pe curățarea clapetei și plec .A doua zi dimineață plec cu mașina și la semafor a început sa fluctueze rău la relantiu,a făcut asa cam de cate ori ma opream la semafor.Ma întorc la renumitul Domn Mecanic TAVI să-i povestesc ce se întâmplă și îmi răspunde profesionist:nu ți-am spus ca este clapeta defecta?la ce sa mai vin la masina?.Am plecat asa cum am venit și am început sa ma interesez despre lucrarea făcută de renumitul mecanic și normal ca a început lumea sa rada de mine,cum sa pună banda izolier? Pana la urma am găsit un băiat pe forum cu o zi înainte de Paști am fost la el a dat jos clapeta a curățato,în timp ce o curata eu am făcut poze (era jegu pe ea cat casa).Și astăzi de dimineață m-am prezentat la renumitul mecanic Tavi cu albumul foto din telefon,când a văzut cum arata nu-i venea sa creadă(cica),ma dus la birou și mia dat banii ceruți pe lucrare,nu înainte să-mi arate spray-ul folosit și ca el a făcut treaba ca la carte.Parea mea despre renumitul service și renumitul mecanic TĂVI? O zi buna și aveți grija unde va duceți cu mașinile.
     
  5. Antosantos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Mesaje:
    3
    Timp de 5 ani am facut reviziile la SKODA Octavia TOUR cu motor ALH la service-ul MasterKraft GT International de pe Fizicienilor si am fost multumita. E adevarat ca au fost doar revizii si toate s-au facut cu mine de fata.
    Anul acesta am fost la ei pentru ca mi se aprindea la bord martorul care in carte se numeste “Verificarea sistemului electronic al motorului”. Intai dl. Tavi mi-a zis ca este EGR-ul.. si l-am schimbat.. desi apoi am citit pe forum ca cei mai multi il curata…si nu dau o caruta de bani sa-l schimbe.
    Am mai mers vreo 200 km si iar s-a aprins martorul la bord. Am revenit in service, concluzia a fost ca e problema cu capsula vacumatica/actuator turbo si ca trebuie inlocuita.
    Nu am stiut la acel moment ca pentru a umbla la turbosuflanta trebuie sa fii autorizat. Nu mi-a dat factura pentru piesa si a reglat-o ochiometric (“cat era tija inainte”). Mai tarziu am aflat ca se regleaza pe un banc special si ca ar fi trebuit curatat si intercooler-ul.
    Dupa plecarea din service, dupa aproximativ 12 km, fiind in trafic pe franare pentru oprirea la semafor, motorul s-a turat brusc la maxim pentru cateva secunde, a iesit fum negru pe teava de esapament, masina s-a orit brusc si nu a mai pornit. Am dus-o pe platforma la service-ul mentionat unde dl. Tavi mi-a spus ca motorul este distrus (biele rupte, nivel de ulei scazut, etc). Am intrebat cum de s-a intamplat acest lucru la doar 2 ore dupa ce am plecat cu masina din service si explicatia a fost ca am pus cu o luna inainte un aditiv pentru motorina ( adica 200 ml intr-un rezervor de 60 l) - toti mecanicii cu care am vorbit ulterior au ras de s-au prapadit cand le-am spus aceasta explicatie.
    Mi-au spus ca imi repara motorul cu piese noi si SH, si ca imi schimba si ambreiajul, cost total ~6000lei. Am cerut sa imi puna ambreiaj Sachs.
    In urma reparatiei, am constatat ca, deseori, la pornirea la cald, masina se zdruncina foarte puternic de ai senzatia ca se rupe in doua si se opreste. Am revenit cu masina in service, dl. Tavi mi-a spus ca de vina e ambreiajul si mi l-au inlocuit pe garantie. Si au dat avansul la 50 ca sa nu se mai simta asa de tare tremuratul motorului, desi am inteles ca avansul trebuie sa fie intre 40-60.
    Masina a facut la fel dupa aceea… explicatia a fost ca ambreiajele SACHS sunt foarte proaste si ca mi-l schimba cu LUK.
    Si aici am cerut mai multe pareri, si toata lumea mi-a spus ca SACHS sunt cele mai bune ambreiaje, dar trebuie sa te pricepi sa-l montezi...
    Motorul face la fel si in urma schimbarii pentru a doua oara a ambreiajului.
    Nu mai spun ca, dupa ultima plecare din service, s-a stricat calculatorul de usa sofer (nu am verificat la plecarea din service, am constatat doar a doua zi).. COINCIDENTA????
    In timp ce am tot stat in service cu masina, o multime de alte masini, in special Skoda, se intorceau la service-ul MasterKraft GT International pe platforma. Se vedea clar ca mai fusesera pe acolo deoarece aveau sticker-ul cu Masterkraft lipit pe suportul de numar.
    Eu nu voi mai calca niciodata in acel service si am relatat pe forum pataniile mele cu masina pentru a va avertiza sa aveti mare grija unde va reparati masinile.
     
  6. efa982

    efa982 Bronze Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    236
    Locație:
    bucharest
    Imi pare rau de ceea ce ai patit si nu este normala atitudinea profesionala a celor de la asa zisul service Masterkraft. Am observat si atitudinea unora de pe celalalt forum care este sponsorizat de acest "service" si concluzia este una singura: chiar daca tu ai iesit in pierdere (bani, timp, neuroni) tot tu esti de vina :) asadar acolo este o mica gasca ....ori esti cu ei ori impotriva lor. Ma mir ca nu ti-au sters posturile. In rest, ca o mica recomandare: cand ai ceva de rezolvat la masina mergi la reprezentanta...s-ar putea sa coste un pic mai mult dar macar pleci cu problemele rezolvate. Eu asa procedez de cand am masina (nu am avut probleme cu ea, doar consumabile si distributie etc). Daca ai nevoie de ajutor in orice problema sunt sigur ca acest forum este locul potrivit.
     
  7. micutzu666

    micutzu666 MODERATOR

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.094
    Locație:
    Bucharest
    Hai c ai zis.o! NU intotdeauna te rezolva in reprezentanta...tine si de noroc..:D
    Eu de ex.nu am mers la MK din comoditate.Am facut kitul de accesorii la Avia desi am platit 350 ron.Am stat si eu langa meserias.Lucrurile importante nu le voi face la MK.
    La MK am plecat cu filtrul de motorina nestrans in suport..chestii marunte.Legat de sters posturi..nu am vazut ca s sterse desi s au spus lucruri negative despre MK.Ce vezi tu EFA acolo este reclama la acel service.Multe forumuri au reclame pe pagina principala.Am si eu curiozitatea daca "cineva" din staff este partener la service...Dar e o problema minora.Doamna putea chema si OPC..poate isi gasea dreptatea.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2016
  8. efa982

    efa982 Bronze Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    236
    Locație:
    bucharest
    Sunt unele reprezentante care lucreaza bine, dar nu toate...aici sunt de acord cu tine. Asa cum aceeasi lucrare costa diferit la doua reprezentante :)
    Eu am avut postari sterse pe celalalt forum pur si simplu pentru ca nu convenea cuiva (nu jignisem, nu era flame, dar era alt punct de vedere foarte bine argumentat) pe niste topicuri de 2 lei :wtf: ....oricum e poveste lunga cu gasca de acolo si nu vreau sa mai pierd vremea povestind...
     

Distribuie pagina asta