1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme vas antigel/pierderi antigel

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de raxel, 6 Mai 2015.

Taguri:
  1. gogul 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    5
    Este vorba despre octavia 2 din 2008 motor bkd.
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    356
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  3. gogul 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    5
    Multumesc pentru raspuns am identificato intr-o poza ca fiind ce cu codul 038103499.Urmeaza sa o comand si sa vad daca este cu filet in bloc sau prin presare ca din poza nu-mi dau seama,s-a vad cum o scot pe cea defecta.Motorul e destul de inghesuit, cred ca trebuie demontat si filtrul de ulei si suportul filtrului de aer sa-mi fac loc.
     
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    356
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  5. gogul 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    5
    Asa arata. Daca este presata cred ca trebuie s-a o congelez si s-a incerc s-a o bat.
     
  6. gogul 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    5
    Dar sa vad cum o scot pe cealalta intai.
     
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    356
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  8. bajdiumiti 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2018
    Mesaje:
    1
    Am observat ca imi dispare apa din vasul de expansiune si imi apare becul de apa ( check coolant etc..) , i am schimbat distributia si pompa de apa, termostatul , i am curatat radiatorul ( nu a fost foarte imbaxit ) si am venit de la fetesti pana la.constanta cu 140km/h, apa era ok, nu imi aparuse becul, dimineata am verificat o cand era motorul rece si era unde trebuia sa fie, azi dimineata am prins o aglomeratie mare in oras si mergand numai cu viteza 1 si a doua mi a aparut iar becul, m am uitat in vas, am vazut ca nu era apa deloc, i am deschis busonul si era apa la.nivel, da ea nu avea deloc, masina are 90000 km si motorul se aude foarte bine, nu scoate fum, nu nimic.
     
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    356
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    bajdiumiti
    Probabil vasul tau de expansiune trebuie inlocuit. Are factorul de dilatare prea mare. Posibil din cauza ca are ceva elemente interne de consolidare deteriorate.
    Ca sa intelegi ce vreau sa-ti spun mai bine. Se comporta ca un balon. La cald se dilata usor.
    Am patit o chestie identica la un BMW E39 525D.
     
  10. Mihăilă

    Mihăilă 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2018
    Mesaje:
    5
    Buna ziua
    Sunt proaspăt deținător de octavia 2 facelift break 1.6 diesel.Este prima mea masina pe motorina.De curand am observat in vasul de antigel urme de ulei si antigelul ruginiu.Mentionez ca vasul de antigel miroase a diluant.Eu cred ca masina a avut probleme cu termoflotul ca pare nou si cel de la care am cumpărat masina nu a curățat bine instalația.
    Intrebarea este urmatoarea....Cu ce sa curat si eu instalația de racire?
    Multumesc.
     
  11. Pancescu

    Pancescu Junior Member

    Înscris:
    20 Sep 2018
    Mesaje:
    0
    Buna seara. Am si eu o skoda octavia2 din 2013, 2.0 140cp. Nu prea ma pricep la masini, daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am observat ca imi creste temperatura la antigel foarte repede, ajunge in doar 4-5 km la 90 de grade. Nu depaseste niciodata 90 de grade dar cateodata dupa ce opresc motorul imi pornesc ventilatoarele de la radiator si raman pornite destul de mult. Nivelul antigelului in vasul de expansiune este cat trebuie. Sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta