1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turbina

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de daniel11, 22 Ian 2009.

  1. Strutu

    Strutu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare tuturor. Detin o octavia 2 1.9 tdi 105cp, cod BXE si de vreo 3 sapramani tot imi taie puterea dupa ce ating 3000 de ture apoi in orice treapta sunt nu mai are vlaga. Cu pedala la maxim si imi vine sa ma dau jos sa o imping. Ca sa incep cu inceputul: acum vreo 4 luni am fost la un test de turbina cu ea la cipos de pe centura Bucuresti ( din nefericire baiatul nu mai este printre noi ), deoareceaveam ceva ulei pe scut si prin spate pe la turbina. Baiatul a facut teste pe masina cu ea in mers la aproape 4000 de ture, am zis ca o sa vad pistoanele cum zboara, si a zis ca dinpuncul lui de vedere turbina nu are nimica dar trebuie pus un alt debitmetru. Am schimbat si totul a fost ok. Am intrebat care este treaba cu uleiul si a spus ca este ceva normal din cauza ca tubulatura care pleaca din turbina spre intercooler este uzata si pe acolo scuipa putin aer si putin ulei iar ca sa o schimb pe original ar costa vreo 1500 ron. Acum de curand a inceput sa faca figuri cu puterea si s-a aprins si martorul motor. La test a aratat acest cod P0234 si mai scria ceva dar nu am retinut. Ideea este ca baiatul cu turbo a pus un debitmetru de ALH din ce am inteles eu care a costat 400 ron dar dupa cateva zile se aprindea martorul motor, asa ca l-am pus pe cel original inapoi. Acum am pus iar pe cel de ALH dar tot fara putere merge. Trebuie sa mentionez urmatoarele: masina nu scoate pic de fum decat cel normal de diesel putin vizibil, motorul merge rotund iar cand am problema asta sau cand se incinge motorul bine daca o pornesc, la pornire pe cald parca se rupe motorul. Daca opresc motorul si pornesc din nou problema despare adica am iar acei caluti multi dardaca ma dau iar la ea ramane iar fara putere. Aveti cevasugestii unde ar fi problema? Multumesc anticipat. Cu stima.
     
  2. Universalis

    Universalis 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    139
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Clar , ai o eroare . Ca sa o detectezi , trebuie sa faci o scanare dupa ce ai dus masina in plaja de turatie in care se manifesta " limp mode " ( adica modul de protectie ) si vei avea un cod ( nu opri motorul pentru ca nefiind o eroare permanenta , la opriri si repornire codul se sterge si nu poti detecta eroarea . Codul ala iti spune daca ai deviatie pozitiva sau negativa . Acest lucru iti spune daca trebuie sa cauti defectiunea inainte de turbina sau dupa turbina . altfel ....sunt sute de motive pentru care o masina poate intra in " limp mode " si chiar nu are sens sa o iei pe ghicite. Fiecare iti va spune ce a patit el ....dar sansele sa fie si la tine aceeasi problema sunt minuscule.
     
  4. Universalis

    Universalis 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    139
    JurasikMan, l-am indrumat pe ross tech dupa codul pe care l-a gasit.
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Este OK , dar este important ca scanarea si citirea codurilor sa se faca dupa ce masina a intrat in limp mode dar motorul nu a fost oprit . SE poate intampla urmatorul fenomen :
    - el are mai multe erori .
    - una genereaza intrarea in " limp mode " .
    - merge la servis , opreste motorul , aia pun testerul , gasesc 1-2-3 coduri de eroare , ..care nu au legatura cu " limp mode " , sa zicem ca le rezolva , si omul pleaca acasa .
    - pe drum , la prima depasire cu pedala la blana .....motorul ramane fara putere , pentru ca eroarea aferenta modului de protectie s-a sters cand a oprit el in parcarea servisului .
     

Distribuie pagina asta