1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turbina

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de daniel11, 22 Ian 2009.

  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.619
    Locație:
    Brasov
    Exista un senzor dupa intercooler care masoara presiunea . constructia este simpla si robusta , de obicei nu se strica , dar se poate sa fie o chestiune de cablaje. totusi acel senzor masoara ce scoate turbina , care scoate in functie de modul in care se misca geometria variabila sau in functie de etanseitatea circuitului dintre turbina si galeria de admisie . . Aceasta se poate misca bine sau rau din mai multe motive , unul fiind intepenirea mecanica a paletilor , dar se poate sa fie si problema de actionarea a actuatorului si aici se intra in sistemul de vacuum .
     
    Puscasu2018 apreciază asta.
  2. Puscasu2018 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Mesaje:
    5
    Poti sa imi recomanzi si mie un service in bucuresti unde sa merg sa curat actuatorul in caz ca imi.mai face figuri?ms mult!eu sunt din slobozia si nu prea am incredere in "meseriasii" din service-urile locale
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Noi 2018
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.619
    Locație:
    Brasov
    Sorry ...eu sunt din Brasov .
     
    Puscasu2018 apreciază asta.
  4. Puscasu2018 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Mesaje:
    5
    Din pacate am facut iar un drum pe autostrada si problema a revenit.luni o sa merg iar in service sa incerce curatarea actuatorului(e posibil sa fie exprimarea gresita pt ca nu ma pricep) dar asa mi-au recomandat mai multi.
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.619
    Locație:
    Brasov
    Actuatorul este actionat de sistemul de vacuum. Actuatorul se regleaza cel mult dar nu se curata pentru ca este practiuc o membrana . Daca membrana se gaureste , actuatorul nu mai functioneaza si trebuie schimbat. El actioneaza geometria variabila a turbinei . Aceasta ( paletii ) poate fi intepenita si se poate curata dar necesita demontarea turbinei . Este o lucrare mai complicata .
     
    Puscasu2018 apreciază asta.
  6. Puscasu2018 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Mesaje:
    5
    Buna seara.revin cu rezolvarea la problema mea cu pierderea de putere la skoda octavia 2 bxe 240.000 km:
    Am reconditionat turbina si acum merge perfect masina(nu mai intra in leep mode dupa 130 km/h).asta a fost solutia la problema mea
     

Distribuie pagina asta