1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turbina

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de daniel11, 22 Ian 2009.

  1. danielcioca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Mesaje:
    13
    Sal. Am facut log-ul ala cu motorul in mers la 2 service-uri diferite...mi-au spus ca turbina n-are nimic...adica nu le-a dat nimic de presiuni sau alte chestii abnormal...dar a dat o eroare de soft...de fapt de versiunea softului...baietii mi-au sugerat sa-mi reinstainstaleze soft-ul...adevarul este ca cei de la reprezentantza sunt singurii care mi-au spus de turbina bulita...ce-mi sugerati sa fac...masina trage merge bine...doar din cand in cand imi apare problema asta cu intreruperea la turatii mari...si numai in treapta 4-5...am turat-o cat am putut in treptele 1-2-3 dar merge bine...ce am omis eu sa spun este ca acum o saptamana am pus un tub de aditiv..dar am mai facut un plin de atunci...e posibil ca de la aditiv sa dea intreruperi?? si inca ceva...recunosc ca merg cu ea cam batraneste...adica schimb repede treptele de viteze...1500-1700rpm am schimbat deja treapta...la 50km/h deja sunt in a IV-a ...stiu ca schimb prea repede dar cam la ce turatie ar trebui schimbate primele 3 trepte...2500-3000??...nici prea sportiv nu pot merge ca vomita copilul in spate :)

    la care problema te referi??...
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2011
  2. pop cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Mesaje:
    26
    zi in ce treapta ai facut logul si posteazal sa se vada exact ,
     
  3. danielcioca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Mesaje:
    13
    Sal. Am gasit buba..pan' la urma este geometria blocata...am fost la un service special de turbosuflante si mi-au confirmat...eu am observat ca nu prea mai trage masina dar am vrut sa fiu sigur...acum urmeaza dat jos curatat verificat si pus la loc...curatata si galeria cu tot cu intercooler...800 ron tot deranju'...nu mi se pare foarte mult...cei de la reprezentanta mi-au cerut 1400 de lei...avantajul major este totusi ca ma lasa sa stau langa ei...la service-ul reprezentantei nu te lasa si nu stii sigur ce-ti face acolo...merci frumos de ajutor
     
  4. pop cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Mesaje:
    26
    Am facut acelasi lucru ca si tine la 100 de lei, 800 e enorm, se accepta numai dc shimba geometria cu un kit nou, altfel??????:(
     
  5. danielcioca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Mesaje:
    13
    e putin problematic...atelierul unde fac turbina nu o demonteaza de pe masina...si atunci merg la alt service numai pt demontare...service cu care lucreaza tipi astia care fac turbina....imi da si garantie dar garantia nu e valabila daca nu fac si celelalte chestii...schimbat ulei curatat evacuare si intercooler...deci este 300 de lei demontarea-montarea , curatarea galeriei cu intercooler-ul si uleiul si 300 de lei desfacut si curatat turbina...cam asta e...dupa cum spuneam cei de la reprezentantza vor 1400 de lei
     
  6. vgeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Mesaje:
    19
    Salutare,

    Am si eu o problema cu o2 meu.
    Daca o accelerez brusc, si la turatii destul de mari imi scoate fum negru.
    + cateodata turbina fluiera.Masina trage, simte cand intra turbina dar vreau sa fiu sigur ca nu are nimic si daca are sa remediez.
    Imi puteti da va rog frumos un service de reconditionare a turbinei in Bucuresti?
    Stiu ca sunt multe dar vreau sa imi spuneti daca ati apelat la unii din ei si cum s-au comportat.

    Va multumesc frumos
    Daca nu se poate sa imi spuneti un service aici imi puteti spune pe privat.
     
  7. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    Nimic anormal sa scoata fum negru o masina diesel la turatii mari, turbina fluiera atunci cand intra in functiune si e normal.
     
  8. ge0

    ge0 4th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Mesaje:
    107
    Locație:
    bucuresti
    eu stiu un service in bucureti, baieti f respectuosi si de treaba , in special "nea fane" cum ii zic toti ( au lucrat la brady ) nu stiu daca se ocupa de reconditionarea turbo dar cu siguranta te vor ajuta. dak te intereseaza anunta-ma sa-ti dau adresa .
     
  9. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
    CIPOS de pe VWFORUM este specialist in turbine. Are atelierul pe strada Itcani, vis-a-vis de reprezentanta Opel de pe Fundeni.
     
  10. danielcioca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Mesaje:
    13
    Am reusit sa rezolv problema...era pistonasul de actionare al geometriei... blocat...s-a schimbat s-a curatat si turbina cu tot cu galerie de admisie si intercooler...totul la 200 de eur..multumesc pt sfaturi
     
  11. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    Apropo de turbina,
    ,,ce-si face omul cu mina lui ...''
    Deci ce am patit, am montat niste magneti pe furtunele de motorina dintre filtru si pompa, pentru un test, fara sa observ ca se sprijineau pe furtunul mare de la turbo, spre motor... Si am uitat de ei, adica i-am uitat acolo... Rezultatul a fost ca in timp, din vibratii mi-au gaurit furtunul mare, pe unde a inceput sa fisie, adica sa piarda din presiunea creata de turbina ( inafara de galagie, consecinta cea mai importanta pierdere de putere ).
    Cum am remediat, fara sa dau bani pe alt furtun... am pus peste gaura trei petice de vulcanizat camere ( din alea la rece, luate de la magazin ) si peste ele am pus cinci bride ( soricei ) de plastic una linga alta ( taietura este lunga de circa doi cm ) si am scapat de necaz.
     
  12. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    Daca vroiai sa faci testul cu consumul redus cu magnetii..... mare prostie :)
     
    VVV apreciază asta.
  13. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    Nu te contrazic, de asta am si inceput cu ,,ce-si face omul cu mina lui... ''
    Fiindca nu am observat nici-o schimbare de nici-un fel am si uitat de ei pina acum cind au ros furtunul...
     
  14. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Ai folosit vreodata aditiv de ulei gen GOLDEN HONEY sau similare?/???reviziile le-ai facut la timp??
     
  15. aecrim 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2011
    Mesaje:
    1
    aecrim

    Pt.danielcioca salut.unde: vreau si eu o adresa
    MULTUMESC
     
  16. adyprymaru 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Mesaje:
    5
    Salut

    Am si io aceasi problema cu turbina poate ma ajutii si pe mine cu mecanicu ala:eyebrows:
     
  17. grillsar 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Mesaje:
    2
    Si ca se rupe sau desface un furtun de intercooler tot fum negru scoate
     
  18. samoila marian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2012
    Mesaje:
    3
    Sal, aceleasi simptome ca si tine le-am avut si eu, pe la 3000 de ture "cadea" turbina, nu mai tragea, daca o opream si o reporneam iar aveam turbo, am fost la un mecanic si mi-a spus sa curat EGR-UL, ceea ce am si facut, l-am dat jos, avea destula zgura acumulata de cand e masina cred(2007 - 165.000 km reali) si acum la 3000 de ture nu mai am probleme.
     
  19. olincacristi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2010
    Mesaje:
    18
    reviziile toate la timpu lor:15000km sau 1 an,nu am folosit niciodata asa ceva.cred k si pb a fost uleiu pe care cei de la services mi l-au recomandatat.Divinol 5w40,cica e facut in germania,ati mai auzit de marca aceasta?
     
  20. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    Vedeti ca ,,Cipos'' s-a mutat pe centura.... nu la fetite !!! ( pelinga Philip Moris )
     

Distribuie pagina asta