1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turbina

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de daniel11, 22 Ian 2009.

  1. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.371
    Locație:
    Bucharest
    Si la noi unul nou cred ca pe acolo se invarte!
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Intai fa o diagnoza . Mergi cu ea si da-i in goarna ca sa se manifeste "lagul " si dupa aceea , mergi sa iti puna cineva testerul e ea ( orice VCDS este bun ) dar sa nu opresti masina , ca se reseteaza eroarea . Masina ta intra in "limp mode " dar cauzele pot fi mai multe . In general vin dinspre partea de aer , turbina , dar ele pot fi de la un senzor defect , cablaj intrerupt , mufa deconectata , pana la tija actuator nereglata corespunzator sau supape vacuum si furtunase roase.
     
    SKODABT16 apreciază asta.
  3. SKODABT16

    SKODABT16 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Copenhagen
    Diagnoza am facut dar da vreo 5 probleme,nu da exact ce este,daca astia se apuca pe aici de luat prin eliminare costa mai mult decat masina

    Un prieten a patit ceva de genu ,a fost si la reprezentanta cu ea si ba ca e debitmetru,egr,,furtunase si pana la urma a schimbat toate astea,a dat jos si turbina ,a curatat aceasta si pana la urma buba era la injectoare,le-a dat jos le-a curatat si merge brici acuma .
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2018
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Pune codurile de eroare . Te putem ajuta mai bine daca le stim .
     
  5. SKODABT16

    SKODABT16 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Copenhagen
    P0102-Mass or Volume Air Flow 'A' Circuit Low
    P0299-Turbocharger/Supercharger 'A' Underboost Condition

    Doar atat apare,imi apareau mai multe cu alt aparat dar acum ce se vede aici .
    Am citit si eu ceva despre aceste coduri ,dar ele au mai multe variante
    E facut cu un Elm327...nustiu cat de bine citeste
    O sa pun ceva mai bun pe saptamana viitoare
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Sau nu face turbina presiune destula (poate fi din reglajul actuatorului sau din sistemul vacumatic care il actioneaza )....sau o gaura pe undeva dupa turbina. Sau furtun spart , sau iesit din stut , sau intercooler gaurit . Pierzi aerul comprimat pe undeva .
     
    SKODABT16 apreciază asta.
  7. SKODABT16

    SKODABT16 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Copenhagen
    Multumesc mult ,o sa incerc sa arunc si eu un ochi asa in mare pe la furtunase ,am un canal la cineva aici si merge sa intri sub ea . Ieri am mers vreo 50 de km cu ea ,merge perfect pana ii dau treapta a 4a , imi taie si cruise control , nu mai are putere ,dar cum am spus,merge pana in 130,e limitata la autostrada . Am curatat Egr,nu arata nasol,filtrele aratau bine ,le-am schimbat .
     
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Cea mai simplla metoda este sa incalzesti masina la temperatura normala si , pe loc , cu capota ridicata , tureaz-o treptat pana in zona 3000 turatii pe minut - pune pe altcineva ( nu apasa pana in podea ) , si tine mana pe furtunul care vine dinspre intercooler. Daca se intareste , cauti problema inainte de turbina. Daca nu se intareste , cauta dupa turbina .
     
  9. Marian Skoda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2018
    Mesaje:
    8
    Buna ziua, am aceiasi problema si eu cand incep sa schimb din treapta 2 in 3 din 3 in 4 si 4 in 5 debea urca acu la turometru ma rog de ea sa pot prinde demaraj, chestia este ca nu imi face tot timpu acest lucru. Am fost la mai multi mecanici turbina noua trebuie unu din mecanici ma sfatuit sa o dam jos sa o curete si daca tot asa face trebuie schimbata. Inca nu stiu daca este bine sa fac lucru asta si ce rezultate vor fi dupa curatare si daca o voi curata sper sa nu afecteze si altele. O parere ar fi de folos, multumesc.
     
  10. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Mai scriu inca o data ...sper sa citeasca cei cu probleme inainte sa posteze problemele lor .
    Scaderea de putere este generata de calculator care trece masin in modul de protectie " limp mode " . Motivele sunt multiple , dar cand discutam despre turbina si mecanismele care comanda si regleaza presiunea generata de turbina , problemele sunt legate de sistemul de vacuum ( si aici intra valve , furtunase , conectori intre ele , supapa unisens , actuator ( membrana , reglaj ) , geometrie variabila a turbinei , senzor presiune ( dupa intercooler ) , tubulatura si coliere spre si dinspre intercooler , si chiar intercoolerul .
    Intai trebuie sa pui testerul , sa o duci in situatia in care taie gazul si dupa aceea sa faci o diagnoza fara sa opresti motorul pentru a vedea daca ai suprapresiune sau presiune prea mica , pentru ca la ambele se activeaza "limp mode " .
     
  11. Marian Skoda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2018
    Mesaje:
    8
  12. SKODABT16

    SKODABT16 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Copenhagen
    Salutare ! Am revenit cu misterul . Astazi m-am hotarat sa schimb uleiul , ma bag sub ea la baia de ulei ,trag de surubul ala de-mi pocnesc ochii...ma intind pe spate sa-mi trag sufletul si ceva frumos ,negru si mai subtirel imi sare in ochi . Furtunasul ce iese din actuator era in aer...il pun inapoi ,ii pun colierul ala micuț si ma gandeam ca asta era problema . Ii dau cheie ,accelerez in gol si se aude alt sunet ... o scot la autostrada si minune ,trage ca turbata ...Multumesc pentru sfaturi .
     

Distribuie pagina asta