1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turbina

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de daniel11, 22 Ian 2009.

  1. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    Conduc O2 - bkd 2.0 tdi la servici si masina personala O2 - 1.9 tdi bjb(diferenta de putere dintre motoare fiind 140 - 105= 35CP). Intr-adevar este o diferenta destul de mare de putere, dar si cei 105 CP isi fac bine treaba(cel putin pana la 140 km/h). Daca vrei sportivitate, cuplu si viteza(de la 160 km in sus - eu am mers cu 220 km/h cu ea pe autostrada) atunci BKD-ul este net superior.
    Ce am constatat, este faptul ca 1.9-le este mult mai zgomotos decat cea de 2.0 l, diferenta de consum fiind de 1 l/100km in favoarea motorului de 1.9l.
     
  2. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    271
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Ai uitat sa mentionezi si 1000 E cel putin diferenta de pret la achizitie plus taxa de inmatriculare sensibil mai mare :rock:
     
  3. Yob_87

    Yob_87 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2013
    Mesaje:
    1
    Sal

    Salut! am si eu o Octavia II, din 2008 luata la 0 km. Pe la 70000km a inceput sa suiere si a mai mers asa pana la 140 000 cand s-a spart cu totul. Am pus o turbina nou nouta care dupa 35 000 de km da semne case duce si ea. Nu se pune problema de mers subturat sau chestii de genu. Ma poate ajuta cnv cu vreo idee?? Ce sa-i fac ca sa nu mai am probleme cu turbina!
     
  4. SAE90 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Mesaje:
    18
    Probleme turbina 2.0 tdi 16v ?

    Am o Skoda Octavia 2.0 tdi 16v 140cp, BKD.
    Uneori cand accelerez in viteza a-3-a si ajung la 3000rpm, dupa ce iau picioru de pe acceleratie se aude cum turbina tuseste. In timp ce accelerez turbina se aude putin cum fluera odata cu motorul. Nu mereu scoate tusea aia si cand o scoate nu neaparat trebuie sa fie viteza a 3-a. A mai patit cineva asa ceva ? Daca da, ce rezolvare imi recomandati ?
     
  5. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    373
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, are cineva nr de tel a lui cipos ?
    Vreau sa trimit un amic la el .
    Multumesc
     
  6. Clodius

    Clodius 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2011
    Mesaje:
    27
  7. Alex cj 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Mesaje:
    3
    Turbina nou vs reconditionare

    Buna seara.Am o Skoda Octavia 2 TDI 2.0 140 CAI pompe dusecod motor bkd.As vrea sa-mi iau o turbina noua pt ca la turbina mea s-a rupt o paleta din geometria variabiala acum un an cand mi-a curatat-o mecanicul.A dat cu ceva spray,a miscat de acele "limbi"metalice care erau intepenite (unele) si una s-a rupt.De 1 an merg asa fara a sesiza diferente sau a avea probleme de vreun fel.Acum as vrea sa cumpar una noua.Am sunat la cateva magazine sipretul la u garett variaza intre 1500-2400fara manopera.Unul din magazinele din Cluj ae garret noua la 1550 din fonta reciclata fabricata i Spania si tot garret noua dar facuta in Germania la 2500 ,diferent ar fi mana de lucru mai ieftina in Spania zic ei.Mi se pare ceva putred.Nu ma pricep,ma puteti ajuta cu niste sfaturi de achiztie astfel incat sa nu cumpar la bani multi ceva nou da prost?
     
  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.033
    Incearca la Compexit daca doresti sa achizitionezi o turbina noua.
     
  9. Alex cj 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Mesaje:
    3
    Turbo

    Merci.Cei de acolo practica niste preturi accesibile doar unei clientele de top.Au adaosuri foarte mari.Multumesc
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.033
  11. RZV84 Junior Member

    Înscris:
    10 Mai 2018
    Mesaje:
    0
    Salut! Am o Skoda Octavia II 2.0 Tdi 140 CP din 2005 si de curand am avut probleme cu turbina care manca ulei si scotea foarte mult fum. Am mers la mecanic si am inlocuit-o. Masina nu mai scoate fum, dar nu are putere si consuma mult. Turbina se aude cum intra dar incepe sa traga de la 3000 de turatii. Am pus tester-ul si presiunea din turbina este ok. Ce problema poate avea? Poate fi din catalizator ?
     
    Florinsb apreciază asta.
  12. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.530
    Locație:
    Brasov
    Catalizatorul este doar un fagure de ceramica poleit cu niste metale mai speciale care fac reactie cu gazele si cica le mai taie din noxe ( personal ma indoiesc de eficienta ) ...nu prea are de a face cu "trasul " . ...poate doar daca este spart si s-a infundat , dar s-ar manifesta pe toate plajele de turatie si viteza . Nu stiu cum arata exact turbina ta , dar daca este tot cu actuator care modifica pozitia geometriei variabile , se poate sa fie de acolo . Deasemenea , verifica tubulatura de dupa turbina , sa nu aiba piederi pe furtune , intercooler .
     
    Florinsb apreciază asta.
  13. Mihai Negrea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Mesaje:
    4
    Va salut! De ceva timp am luat o skoda octavia 2 2008 1.9 BXE. Dupa ce am verificat-o la mecanic,masina fiind in stare buna,acesta mi-a spus ca ar trebui ceva reglat la turbina ca "ar pleca mai devreme" si consuma mai mult. Am dus-o cateva saptamani mai tarziu sa o faca, iar apoi am observat ca se aude atunci cand schimb vitezele ( in special 2-3 si 3-4) un suierat (ca si cand ar fi eliberat aer) cand iau piciorul de pe accelaratie si apas ambreiajul. De la ce ar putea fi? Va multumesc!
     
  14. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.530
    Locație:
    Brasov
    Singura chestie reglabila la turbina este tija actuatorului care actioneaza geometria variabila . Un fin suierat este normal la orice turbina . Cand devine deranjant , inseamna ca ai ceva probleme pe undeva pe circuit sau chiar in turbina. Daca ai depuneri si se micsoreaza sectiunea prin care trece aerul , este normal sa se amplifice suieratul dar asta se vede doar la demontarea turbinei . O curatare costa cam 250 lei ( cei care curata turbine zic ca costa 50 de lei dar uita sa iti spuna ca remontatul la loc mai costa 200 ...am patit ca magarii de la Turbo Center din Brasov )
     
  15. Florinsb 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Mesaje:
    1
    Salut
    Am si eu o problema cu O2 a mea. Am recondiționat turbina.. care după 110k km a cedat în treapta a doua si a luat.o pe ulei fără să anunțe înainte printr.un suierat...
    După recondiționare pare sa consume mai multa motorina la un .. 5.5 comparabil cu 4.5 înainte să cada turbina.. si este si mai "lenesa"..
    Este normal acum in "rodajul" turbinei... are vreo legatura creșterea consumului cu noua turbina?
    Multumesc anticipat pt răspuns!
     
  16. marcelllo 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2018
    Mesaje:
    2
    buna ziua , imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar am nevoie de ajutor
    - ieri am luat masina de la reparat mi.au curat turbo + schimb ulei + filtre
    -dupa ce am plecat de la ei am observat ca lasa o dara de fum alb dupa mine , dupa inca 2 km observ ca se accentueaza si da mult fum alb parca se lasa ceata dupa mine , mirosea a ulei ars
    - m.am reintors la service sa ma lamureasca care ar fi cauza au dat din umeri ca ei nu au facut alceva decat sa o demonteze schimb ulei si montat turbo , ca e ceva normal sa scoata asa fum cum a fost reconditionata ca astia dupa ce o repara o si vopsesc si e posibil din cauza asta sa scoata , mi.au spus sa mai merg cu ea ca dupa nu mai scoate
    - plecat de la ei am mai dat ceva ture dar degeaba tot scotea , la plecare de pe loc scotea mult in in a 2-a parca si mai mult , dupa a 4-a parca nu mai era asa mult dar posibil si din cauza vitezei
    -am parcat-o nervos pana azi , zic sa mai dau o tura poate poate se mai curata ca na ..am fost la alti 2 mecanici pentru o parere si ambii mi.au spus ca e sigur turbo
    -reintors la service astia dadeau din umeri m.au reprogramat pentru demontare si sa trimita iarasi turbo ca poate nu e reparat bine
    -ok nu ma pricep la mecanica masina nu scotea fum inainte decat putin si era negru in sarcina la o depasire o accelerare mai brusca , imi agata inainte si din cauza asta am reconditionat-o una noua fiind prea scumpa nu imi permit deocamdata
    - masina este skoda octavia 2005 2.0 tdi 140cp cod bkd
    - as dori o parere din ce cauza ar putea fi avand in vedere ca inainte nu scotea deloc , nu mai merg cu ea asa nu vreau sa fac ceva mai grav
    - va multumesc
     
  17. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.530
    Locație:
    Brasov
    Fumul alb este de la antigel ars in cilindru. Fumul de ulei ars este albastrui . Ce au facut la turbina ta numai cei care au desfacut-o pot sti . Noua ne este imposibil. In mod normal , o simpla curatare nu ar trebuie sa aiba astfel de manifestari . Desfa furtunul dinainte de clapeta de aer/supapa EGR ( cel gros , de aer , care vine dinspre intercooler ) si verifica daca iti vine ulei pe acolo .
     
  18. marcelllo 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2018
    Mesaje:
    2
    antigel nu a mancat deloc , in schimb a mancat ulei a ajuns pe nivel minim
    -se vede si o urma de ulei in zona egr/clapeta de accelerare , am desfacut si furtunul cel gros se vede ceva ulei
    -chiar nu inteleg ce ar putea fi masina nu manca deloc ulei , nu scotea fum , mergea bine
     
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.530
    Locație:
    Brasov
    Daca ai ulei pe furtunul de la intercooler inseamna ca turbina il aspira ( pe la sistemul central de ungere ) si il arunca in admisie . Usor cu acceleratiile bruste cand ai motorul incins ca face autoaprindere ( o ia pe ulei ) si distrugi motorul . Este normal sa ai in zona EGR ceva vapori de ulei . Ei vin odata cu gazele recirculate. Este anormal sa ai dinspre intercooler , inseamna ca turbina mananca .
     

Distribuie pagina asta